Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
3 φωτογραφίες »

Ετοιμάζει τον ανταγωνιστή του Dacia Spring η Citroen!

Διαβάστηκε από 7531 αναγνώστες - 1/7/2021

Ενώ μετράμε αντίστοιχα για το λανσάρισμα του «φθηνότερου ηλεκτρικού της αγοράς», Dacia Spring, και στην ελληνική αγορά, η Citroen ετοιμάζεται να καταθέσει την δική της πρόταση με ένα εντυπωσιακά φθηνό e-car.

Σας λέει τίποτα ο κωδικός eCC21; Είναι η τυποποιημένη ονομασία του νέου προσιτού ηλεκτρικού μοντέλου που ετοιμάζει η Citroen. Η γαλλική μάρκα έχει ξεκινήσει τις διαδικασίες κατασκευής ενός φθηνού e-car με το οποίο θέλει μακροπρόθεσμα να ανταγωνιστεί το mini crossover Dacia Spring. Καταρχάς, η Citroen στοχεύει στην αγορά της Ινδίας που θεωρείται μία από τις πιο αναδυόμενες παγκοσμίως και κατόπιν δεν αποκλείεται να κινηθεί σε χώρες του υπόλοιπου κόσμου. Ήδη, πάντως, θεωρείται δημοφιλής ανάμεσα στους Ινδούς καταναλωτές χάρη στις πολύ υψηλές πωλήσεις που καταγράφει το μικρομεσαίο SUV, Citroen C5 Aircross.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το »

 
Επιστρέφοντας στα του νέου μοντέλου, ουσιαστικά έχουμε να κάνουμε με ένα Citroen C3 2022 με ηλεκτροκινητήρα. Στην πραγματικότητα, βέβαια, το προσεχές αυτοκίνητο δεν θα μοιάζει σε τίποτα με το γαλλικό μικρομεσαίο, ακόμη και αν στο «τραπέζι» υπάρχει το ενδεχόμενο ονομασίας του ως Citroen e-C3. Η χαμηλή τιμή του μοντέλου θα είναι και το ανταγωνιστικό του πλεονέκτημα, καθώς η μεν έκδοση με κινητήρα καύσης θα κοστίζει λιγότερο από 10.000 ευρώ, η δε ηλεκτρική έκδοση θα θυμίζει Dacia Spring (από 16.990 ευρώ στην Γαλλία).

Θα βασιστεί πάνω σε μία προσαρμοσμένη για χαμηλό κόστος αρχιτεκτονική έκδοση της e-CMP πλατφόρμας.

Θα βασιστεί πάνω σε μία προσαρμοσμένη για χαμηλό κόστος αρχιτεκτονική έκδοση της e-CMP πλατφόρμας.

 
Το νέο ινδικό Citroen C3 θα έχει μήκος γύρω στα 4 μέτρα (3,7 μέτρα στο Dacia Spring) ενώ θα βασιστεί πάνω στην πλατφόρμα e-CMP του Ομίλου Stellantis, με προσαρμοσμένη για χαμηλότερο κόστος αρχιτεκτονική έκδοσή της. Αν και είναι αρκετά νωρίς για να γνωρίζουμε τεχνικές λεπτομέρειες υπάρχουν εκτιμήσεις για ελάχιστη αυτονομία στα 200 χιλιόμετρα. Τώρα σχετικά με το λανσάρισμά του στην ινδική αγορά, το πλάνο ήθελε να κυκλοφορήσει στην Ινδία μέσα στο 2022, ωστόσο λόγο των επιπτώσεων του κορωνοϊού και της έλλειψης microchips ίσως καθυστερήσει το εμπορικό του «ταξίδι».

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το »

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε