Στο εσωτερικό η αισθητική του Mii είναι λιτή, αλλά όχι απλοϊκή. Τα καθίσματα έχουν ενσωματωμένα προσκέφαλα και φαρδιά βάση. Οι χώροι είναι πολύ καλοί για μοντέλο της κατηγορίας, ειδικά όσον αφορά στο χώρο για τα κεφάλια των επιβατών και το εσωτερικό πλάτος στο εμπρόσθιο κάθισμα. Παράλληλα, ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 251 λίτρα (ένα κορυφαίο νούμερο για την κατηγορία), μέγεθος που μπορεί να φτάσει τα 951 λίτρα, εφόσον πέσουν οι ασύμμετρα αναδιπλούμενες πλάτες του πίσω καθίσματος.
Η ποιότητα είναι προσεγμένη, με σκληρά πλαστικά που έχουν καλή συναρμογή και καλό φινίρισμα. Η θέση οδήγησης είναι καλή και η περιφερειακή ορατότητα απρόσκοπτη, αν και το τιμόνι δε ρυθμίζεται στο «μέσα – έξω». Οδηγός και επιβάτες έχουν αρκετές θέσεις για μικροαντικείμενα στο εσωτερικό, αλλά η ύπαρξη ξεχωριστού διακόπτη για τα (προαιρετικά) ηλεκτρικά παράθυρα σε κάθε πόρτα στερεί από το Mii πόντους χρηστικότητας.
Στο δρόμο: ¶νετη και σπορ
Το Mii έχει πολλά από τα χαρακτηριστικά που ορίζουν την οδική συμπεριφορά τόσο του up!, όσο και του Citigo. Αυτό σημαίνει ότι, το αυτοκίνητο αποδεικνύεται ιδιαίτερα άνετο και προσεγμένο, όσον αφορά στον τρόπο με τον οποίο φιλτράρονται οι ανωμαλίες του οδοστρώματος. Το χαρακτηριστικό του Mii, έναντι των άλλων δύο, είναι ότι το SEAT μοιάζει πιο «δεμένο» στο δρόμο, με λιγότερες κλίσεις και μηδενικές πλεύσεις. Ασχέτως κατηγορίας, το τιμόνι του είναι ακριβές, στις στροφές εμπνέει σιγουριά και στον ανοιχτό δρόμο θυμίζει αυτοκίνητο μεγαλύτερης κατηγορίας. Επίσης έχει πολύ καλά σε αίσθηση και απόδοση φρένα, ενώ το μακρύ του μεταξόνιο το έχει απαλλάξει από τη νευρικότητα που συνήθως χαρακτηρίζει τα κοντά αυτοκίνητα σε πλήθος οδηγικών περιστάσεων (απότομο φρενάρισμα, «κλειστή» στροφή, υψηλές ταχύτητες).
Ικανός και οικονομικός ο 1.000άρης κινητήρας
Το μηχανικό σύνολο του 1,0 λίτρου, απόδοσης 60 ίππων και 95 Nm ροπής παρουσιάζει αρκετά πολιτισμένη λειτουργία προσφέροντας επιδόσεις που κινούνται πάνω από το μέσο όρο της κατηγορίας (ειδικά εν κινήσει). Από την πλευρά του, το χειροκίνητο κιβώτιο των 5 σχέσεων έχει πολύ καλή αίσθηση και είναι ιδιαίτερα ακριβές, ακόμη και στις γρήγορες αλλαγές. Το σύστημα Start / Stop που εφοδιάζει την έκδοση Ecomotive, λειτουργεί πολύ ομαλά και βοηθά στη διατήρηση της κατανάλωσης σε χαμηλά επίπεδα (4,1 λτ./100 χλμ. με βάση τις εργοστασιακές μετρήσεις ). Επίσης, η συγκεκριμένη έκδοση απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας, καθώς οι εκπομπές CO2 ανέρχονται στα 95 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο.
Συμπέρασμα
Στη βασική τιμή των 8.925 ευρώ, η SEAT αποφάσισε να περιλάβει στον βασικό εξοπλισμό του Mii, το σύστημα ελέγχου της ευστάθειας (ESP) αλλά και 4 αερόσακους (2 μετωπικούς και δύο κεφαλής-θώρακος). Αυτή η επιλογή είναι κατά τη γνώμη μας ψύχραιμη και αποτελεί ένα συμπληρωματικό στοιχείο για το ότι, το Mii παίζει το ρόλο του πιο οδηγηκεντρικού μοντέλου από τα αντίστοιχα της VW και της Skoda. Αν ξεπεράσεις το φτωχό βασικό εξοπλισμό του και κάποια ατοπήματα στην εργονομία, το Mii δείχνει ώριμο για την κατηγορία του, τόσο αναφορικά με την οδική του συμπεριφορά, όσο και αναφορικά με την ποιότητα κατασκευής, ενώ είναι άνετο, με ικανό και οικονομικό κινητήρα.