Στην πόλη το αυτόματο κιβώτιο, το αυτόματο παρκάρισμα και η κάμερα οπισθοπορείας λύνουν τα χέρια. Από εκεί και πέρα, γρήγορα διαπιστώνεις πως το Kuga Vignale δεν χάνει στο ελάχιστο από το ευχάριστο και οδηγοκεντρικό προφίλ των απλών εκδόσεων. Αντιθέτως χάρη στην «έξυπνη» τετρακίνηση, η οποία μεταβάλλει διαρκώς την κατανομή της ροπής ανάμεσα στους δύο άξονες έως 50/50, το Vectoring Control και τα φαρδιά ελαστικά, τα περιθώρια πρόσφυσης είναι ουσιαστικά αξεπέραστα από τον μέσο οδηγό. Παράλληλα το τιμόνι μεταφέρει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, όντας και γρήγορο και στιβαρό σε αίσθηση, ενώ ο πίσω άξονας πολλαπλών συνδέσμων κάνει θαύματα με την αποτελεσματική διαχείριση των κινήσεων των πίσω τροχών και τη συνολική ποιότητα στην κύλιση. Μέσα σε όλα, δεν «κοπανάει» και απορροφά αποτελεσματικά τις ανωμαλίες, τόσο στην άσφαλτο, όσο και στο χώμα. Ο συνδυασμός της τετρακίνησης, των καλών γωνιών αναρρίχησης και των 197 χλστ. από το έδαφος δίνουν… θάρρος στο Kuga για το κυνήγι της light περιπέτειας.
Copyright © 2024 - autoagora.gr