Ford Mustang Mach-E: Όταν ο θρύλος ηλεκτρίστηκε!
Διαβάστηκε από 35315 αναγνώστες - 17/11/2021
Η Ford Mustang Mach-E είναι ένα αμιγώς ηλεκτρικό SUV, το οποίο παραπέμπει σχεδιαστικά στο ιστορικό μοντέλο που έγραψε ιστορία. Η συγγένεια δεν είναι μόνο οπτική, αλλά και στον τομέα της οδηγικής εμπειρίας. Ας τη γνωρίσουμε.
Η Mustang είναι ένα θρυλικό μοντέλο για τη Ford, αφού γράφει ιστορία για 56 συναπτά έτη, ειδικά στην απέναντι πλευρά του Ατλαντικού. Ακολουθώντας την τάση της εποχής, την ηλεκτροκίνηση, η εταιρεία παρουσίασε ένα αμιγώς ηλεκτρικό SUV, που φέρει το μυθικό λογότυπο με το αλογάκι που καλπάζει. Αυτό είναι η νέα Ford Mustang Mach-E, ένα αυτοκίνητο που έρχεται να συνεχίσει την ιστορία στην νέα εποχή των ηλεκτρικών οχημάτων.
Το αποκορύφωμα στο εσωτερικό της Ford Mustang Mach-E βρίσκεται στο κέντρο του ταμπλό, όπου κυριαρχεί μία μεγάλη, κάθετη οθόνη 15,5 ιντσών
Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »
Η Ford Mustang Mach-E έχει SUV αμάξωμα με στοιχεία από το θρυλικό coupe
Ο σχεδιασμός της νέας Mustang Mach-E ξεφεύγει από τα όρια των συνηθισμένων SUV, αφού έχει εμφάνιση που παραπέμπει σε coupe. Πολλά είναι τα στοιχεία που δηλώνουν ξεκάθαρα τη συγγένεια του αυτοκινήτου με το ιστορικό μοντέλο: Εμπρός, το μακρύ, νευρώδες καπό και τα φωτιστικά σώματα διακατέχονται από δυναμισμό, ενώ τα πίσω φανάρια με τις 3 κάθετες λωρίδες δείχνουν πως αυτό που βλέπουμε είναι πράγματι μία Mustang. Από το πλάι, η εικόνα ολοκληρώνεται με τα φουσκώματα στα φτερά και την έντονα κεκλιμένη πίσω οροφή, η οποία φέρνει αναμνήσεις από την θρυλική Fastback του Bullit.
Τα ρετρό στοιχεία «παντρεύονται» έντεχνα με τα φουτουριστικά. Η μάσκα εμπρός είναι κλειστή, αφού δεν υπάρχει ανάγκη για ψυγείο. Τα χερούλια των πορτών λάμπουν δια της απουσίας τους και έχουν αντικατασταθεί με το σύστημα e-latch, το οποίο ανοίγει τις πόρτες με το πάτημα ενός κουμπιού. Η απόσταση από το έδαφος είναι αυξημένη, και περιμετρικά του αμαξώματος βρίσκουμε μαύρα προστατευτικά, δίνοντας έμφαση πως το όχημα ανήκει στην κατηγορία των SUV.
Στο κέντρο του ταμπλό έχει τεράστια κάθετη οθόνη 15,5 ιντσών
Οι σχεδιαστές της Ford έκαναν το εσωτερικό ιδιαίτερα φουτουριστικό και εντυπωσιακό, χαρίζοντάς του παράλληλα αύρα από premium κατασκευές. Πίσω από το πολυλειτουργικό τιμόνι με το έμβλημα του αλόγου βρίσκεται ένας μοντέρνος πίνακας οργάνων, που παρέχει σωστές και ευανάγνωστες πληροφορίες στον οδηγό. Το αποκορύφωμα όμως βρίσκεται στο κέντρο του ταμπλό, όπου κυριαρχεί μία μεγάλη, κάθετη οθόνη για το σύστημα infotainment SYNC 4ης γενιάς. Τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι ποιοτικά, και η εργονομία της καμπίνας είναι πολύ καλή. Τα δερμάτινα καθίσματα με τα ιδιαίτερα σχέδια στις ραφές αγκαλιάζουν τους εμπρός επιβάτες, ενώ πίσω θα φιλοξενηθούν με άνεση 3 ενήλικες. Ο αέρας για τα γόνατα και τα κεφάλια των πίσω είναι παραπάνω από επαρκής, παρά την coupe κλίση της οροφής.
Οι μπαταρίες δεν περιορίζουν σημαντικά τον χώρο αποσκευών, αφού αυτός έχει όγκο 402 λίτρα. Εκτός αυτού, ανοίγοντας το εμπρός καπό βρίσκουμε επιπλέον χώρο 88 λίτρων, με δυνατότητα αποστράγγισης, όπως συμβαίνει στο Megabox του Ford Puma.
Κάνει το 0-100 σε 6,1 δευτερόλεπτα, είναι fun to drive με 0 ρύπους και μεγάλη αυτονομία
H Ford Mustang Mach-E ήρθε με σκοπό να αναιρέσει μια και καλή τον αστικό μύθο που θέλει τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα να μην είναι fun to drive. Η σφικτή ανάρτηση κάνει το ηλεκτρικό SUV να προσφέρει απλόχερα διασκέδαση στο δρόμο, αντάξια αυτής των μικρότερων, sport μοντέλων. Παράλληλα, δεν ενοχλεί και προσφέρει άψογη ποιότητα κύλισης.
...>>>Συνεχίστε το άρθρο
Το αυτοκίνητο προσφέρεται τόσο ως πισωκίνητο όσο και ως τετρακίνητο. Η πρώτη έκδοση είναι διαθέσιμη με 2 επιλογές σε ηλεκτροκινητήρα και μπαταρία: 269 άλογα και 75kWh μπαταρία, με την οποία μπορεί να διανύσει 440 χιλιόμετρα με μία φόρτιση, και 294 ίππους με μπαταρία 98kWh, η οποία προσφέρει 610 χιλιόμετρα ηλεκτρικής αυτονομίας. Αμφότερες οι εκδόσεις έχουν επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα σε 6 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται στα 180 χλμ/ώρα.
Δοκιμάσαμε την Mustang Mach-E Extended Range, η οποία είχε την «μεγάλη» μπαταρία. Στα χέρια μας, η επιτάχυνση 0-100 ολοκληρώθηκε μέσα σε 6,1 δευτερόλεπτα, ενώ η ηλεκτρική αυτονομία άγγιξε τα 570 χιλιόμετρα.
Για μια πλήρη φόρτιση της μπαταρίας από wallbox 11 kW χρειάζονται περίπου 9 ώρες, ενώ από ταχυφορτιστή DC 50 kW αρκεί 1 ώρα και 20 λεπτά για να φτάσει από το 10% στο 80%.
Η τετρακίνητη Mustang Mach-E προσφέρεται επίσης με τον κινητήρα 269 ίππων και τη μπαταρία 75kWh, αλλά στην κορυφαία έκδοση έχει ηλεκτροκινητήρα 351 ίππων, αυτονομία 540 χιλιόμετρα και επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ/ώρα μέσα σε 5 δευτερόλεπτα.
Ο οδηγός μπορεί να διαλέξει ανάμεσα σε 3 προφίλ οδήγησης: Active, Whisper και Untamed. Ανάλογα το επιλεγμένο προφίλ αλλάζει o εσωτερικός φωτισμός και η απόκριση του ηλεκτροκινητήρα, και μάλιστα στο Untamed παράγεται τεχνητός ήχος που ακούγεται σαν κλασική V8 Mustang.
Σε συνθήκες κίνησης μέσα στην πόλη, το SUV ξεδιπλώνει ακόμα περισσότερες αρετές, με την ευχρηστία του και την πρακτικότητα του να ενθουσιάζουν. Η νέα Mustang Mach E διαθέτει και λειτουργία one pedal, έχει τη δυνατότητα δηλαδή να φρενάρει όταν αφήνει το γκάζι ο οδηγός, με την ενέργεια που ανακτάται κατά την επιβράδυνση να χρησιμοποιείται για επέκταση της αυτονομίας.
Η τιμή ξεκινάει από 55.711 ευρώ, και γίνεται 49.711 μετά την κρατική επιδότηση
Στη χώρα μας, η τιμή της δικίνητης Ford Mustang Mach-E ξεκινάει από τα 55.711 ευρώ, για την έκδοση με την μπαταρία 75kWh. Από τη στιγμή που η τιμή προ φόρων δεν ξεπερνά τα 50.000 ευρώ, το συγκεκριμένο μοντέλο δικαιούται κρατική επιδότηση 6.000 ευρώ, και έτσι το πραγματικό κόστος αγοράς είναι 49.711 ευρώ.
Η έκδοση με τη μπαταρία 98kWh κοστίζει 61.082 ευρώ, ενώ η κορυφαία τετρακίνητη έκδοση έχει τιμή εκκίνησης 61.598 ευρώ.
Η τεχνολογική εξέλιξη του αυτοκινήτου συνεχίζεται και εκτός οχήματος, χάρη στην εφαρμογή FordPass, η οποία συνδέει το αυτοκίνητο με τα smartphone, μεταφέροντας όλες τις σημαντικές πληροφορίες στο κινητό του ιδιοκτήτη. Εκτός αυτού, το τηλέφωνο μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να εντοπιστεί, να κλειδώσει και να ξεκλειδώσει από μακριά το αυτοκίνητο. Παρόλο που η εφαρμογή FordPass είναι διαθέσιμη για όλα τα μοντέλα της Ford, ειδικά για την Mustang φαίνονται επιπλέον τα στοιχεία της μπαταρίας, όπως η φόρτιση και η υπολειπόμενη απόσταση οδήγησης. Τέλος, η εφαρμογή δείχνει και τους διαθέσιμους δημόσιους σταθμούς φόρτισης.
Ηλεκτρικό SUV με coupe στοιχεία από τη θρυλική κλασσική Mustang.
Η «αργή» κάνει το 0-100 σε 6,1 και η γρήγορη σε 5 δευτερόλεπτα!
Αυτονομία που αγγίζει τα 610 χλμ και προηγμένες τεχνολογίες FordPass
Φουλ τεχνολογικό εξωτερικό και εσωτερικό, με τεράστια οθόνη 15,5 ιντσών
Πιστεύεις θα καταφέρει να γίνει ένας μοντέρνος θρύλος, όπως το V8 coupe του παρελθόντος;