Το Ford Puma είναι ο λαμπαδηδρόμος της νέας EcoBoost Hybrid τεχνολογίας και αποτελεί την μεγαλύτερη απόδειξη για την τεχνογνωσία της εταιρίας γύρω από τα ηλεκτρισμένα σύνολα. Έχοντας το βλέμμα μόνιμα στραμμένο στην αύξηση των επιδόσεων παράλληλα με την μείωση των ρύπων, οι τεχνικοί της Ford τελειοποίησαν και εξέλιξαν τον πολυβραβευμένο κινητήρα τους EcoBoost.
Ο γνωστός 1.000άρης βενζινοκινητήρας εξοπλίζεται με ένα ευφυές, αυτορυθμιζόμενο ήπιο υβριδικό σύστημα εκτινάσσοντας τις επιδόσεις και ρίχνοντας παράλληλα τις καταναλώσεις. Πρακτικά λοιπόν εξοπλίζεται με μία ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια 11.5 Kw η οποία επιτρέπει την ανάκτηση και την αποθήκευση ενέργειας που πηγαίνει χαμένη κατά το φρενάρισμά, σε μία αερόψυκτη μπαταρία ιόντων λιθίου 48V. Η αποθηκευμένη αυτή ενέργεια συμβάλλει τόσο για την λειτουργία περιφερειακών ηλεκτρικών συστημάτων του οχήματος, όσο και για την παροχή πρόσθετης ροπής. Το όφελος λοιπόν είναι διπλό, καθώς χρησιμοποιείται λιγότερη ενέργεια από το θερμικό κινητήρα για τα περιφερειακά ηλεκτρικά συστήματα, την ώρα που σε περίπτωση ανάγκης, ο οδηγός θα έχει ένα δεξί πεντάλ με περισσότερη απόδοση και συγκεκριμένα επιπλέον 50Nm ροπής και 16 ίππους.
Το συγκεκριμένο σύνολο είναι διαθέσιμο τόσο στην έκδοση με τους 125 ίππους όσο και στην πιο ισχυρή των 155 ίππων. Μάλιστα σύμφωνα με το νέο αυστηρότερο σύστημα μέτρηση ρύπων WLTP, όταν το υβριδικό σύνολο βοηθά ως υποκατάσταση ροπής, μειώνει την απαιτούμενη ενέργεια του βενζινοκινητήρα κατά 9%.
Η παραπάνω τεχνολογία δεν αποτελεί θεωρία, μιας και μεταφράζεται σε απόλυτα νούμερα και υπόσχεται για την έκδοση των 125 ίππων εκπομπές CO2 από 124 g/km, κατανάλωση από 5,4λτ./100χλμ. και για την έκδοση των 155 ίππων εκπομπές CO2 από 127 g/km, κατανάλωση από 5,6 λτ./100χλμ.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr