Οδοστρωτήρας! H Ford Performance μεταμορφώνει το απλό Ranger σε όχημα παντός εδάφους. Εκτός δρόμου καταπίνει λακκούβες και πέτρες, σε αμμώδη εδάφη διασκεδάζει και στην άσφαλτο καταφέρνει να είναι ιδιαίτερα άνετο!
Το αγωνιστικό κτήνος της αμερικάνικης εταιρίας εξοπλίζεται με δίλιτρο Bi-turbo κινητήρα πετρελαίου, αποδίδει 213 ίππους και 500 Nm ροπής. Το 10άρι αυτόματο κιβώτιο και η εξαιρετική αγωνιστική ανάρτηση της Fox, απογειώνουν το σύνολο και μαζί τις προσδοκίες μας. Ας το δούμε...
Το σχεδιαστικό χέρι της Ford Performance πραγματικά ζωγράφισε πάνω στο συγκεκριμένο σύνολο και το αποτέλεσμα την δικαιώνει πλήρως. Αρχικά το Raptor φτάνει σε μήκος τα 5.374χλστ. με το μεταξόνιο να ορίζεται στα 3.220χλστ. και την απόσταση από το έδαφος να ξεπερνά για λίγο τα 283 χλστ. Το τεράστιο αυτό όχημα εφοδιάζεται εμπρός με μία επανασχεδιασμένη μάσκα και έναν προτεταμένο προφυλακτήρα με ειδικές ενισχύσεις στο κάτω μέρος όπου και συναντάμε προβολείς ομίχλης.
Οι θόλοι των τροχών είναι ενισχυμένοι και πολύ στιβαροί, ενώ για να προστατέψουν το αμάξωμα από τις παράπλευρες απώλειες των off road διαδρομών, έχουν δώσει ειδική σχεδίαση προστασίας στα πλευρικά σκαλοπάτια. Το νέο Ford Ranger Raptor έχει γωνία προσέγγισης τις 32.5 μοίρες, γωνία ράμπας στις 24 μοίρες και γωνία αποχώρησης στις 24 μοίρες.
Με 6 διαθέσιμα προφίλ οδήγησης σίγουρα θα βρείτε αυτό που χρειάζεστε την εκάστοτε στιγμή: • Normal: Στόχος η χαμηλότερη κατανάλωση, η άνεση για τους επιβάτες και η πιο εύκολη οδήγηση. • Sport: Αυξάνεται κατά πολύ η ταχύτητα στην απόκριση του γκαζιού. • Grass/Gravel/Snow: Κατάλληλο για ολισθηρά και κακοτράχαλα εδάφη. • Mud/Sand: Κατάλληλο για μεγαλύτερη πρόσφυση σε άμμο και λάσπη. • Rock: Για κίνηση με χαμηλή ταχύτητα σε δύσβατα μέρη, με στόχο τον καλύτερο χειρισμό. • Baja: Βγαλμένο από το Baja desert rally δίνει το κάτι παραπάνω για εκτός δρόμου υψηλές ταχύτητες.