Ford Ranger Raptor: Το οδηγήσαμε στην Ελλάδα
Βρεθήκαμε για λίγες ώρες πίσω από το τιμόνι του Ford Ranger Raptor και το οδηγήσαμε σε άσφαλτο, σε χώμα, καθώς και σε μια ειδικά διαμορφωμένη πίστα που έκανε τους τροχούς να σηκώνονται στον αέρα. Ακολουθούν οι εντυπώσεις μας!
Οδηγήσαμε το νέο Ford Ranger Raptor των 292 ίππων
Στην Ελλάδα τα pickup οχήματα είναι γνωστά ως «αγροτικά». Στο εξωτερικό χρησιμοποιούνται πιο διαδεδομένα για ιδιωτική χρήση, ειδικά στις τετράθυρες εκδοχές τους (τα «διπλοκάμπινα» που λέμε), μιας και αποτελούν μια εξαιρετική επιλογή για τα δραστήρια άτομα. Κάνεις ποδηλασία, camping, surf ή snowboard; Έχεις αγωνιστικό αυτοκίνητο; Κανένα πρόβλημα, αφού στην καρότσα θα φορτώσεις το ποδήλατο, τη σκηνή και τις προμήθειές σου, τις σανίδες ή τα extra ζαντολάστιχα και τα ανταλλακτικά, και θα πας να απολαύσεις το hobby σου.
Τα πράγματα έχουν αλλάξει κατά πολύ τις τελευταίες δεκαετίες, και ενώ κάποτε τα pickup ήταν σπαρτιάτικα, με «ξερές» αναρτήσεις και μηδενικά συστήματα ασφαλείας, πλέον έχουν εξοπλισμό και καμπίνες που ανταγωνίζονται στα «ίσια» πολυτελή sedan.
Ένα από τα πιο δημοφιλή pickup είναι το Ford Ranger, το οποίο διαπρέπει σε πωλήσεις τόσο στην Ευρώπη όσο και στην Ελλάδα. Η νέα γενιά του μοντέλου είναι πλέον στη χώρα μας, διαθέσιμη σε εκδόσεις που έχουν πολυτελή ή σκληροτράχηλο χαρακτήρα, αναλόγως το προφίλ και τις απαιτήσεις του εκάστοτε αγοραστή.
Βρεθήκαμε καλεσμένοι της Ford Motor Hellas για να οδηγήσουμε την κορυφαία έκδοση του Ford Ranger, τη θηριώδη Raptor, τόσο στην άσφαλτο όσο και εκτός δρόμου, με αποκορύφωμα την ειδικά διαμορφωμένη πίστα στον χώρο «Iaveris Park» του κ. Ιαβέρη.
Το Ford Ranger Raptor προσφέρεται με δίλιτρο diesel κινητήρα 210 ίππων και με το τρίλιτρο V6 EcoBoost μοτέρ 3.000 κυβικών με 2 turbo που αποδίδει 292 άλογα, με το τελευταίο να είναι και αυτό που είχαμε στη διάθεσή μας.
Σχολιάστε |