autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Η «Βίβλος» των Turbo (Part II)

17/3/2020

Συνεχίζουμε το μεγάλο μας αφιέρωμα στην πολύ-αγαπημένη μας τουρμπίνα, που έχει εισχωρήσει πλέον σε όλα τα αυτοκίνητα και επιβάλλετε να γνωρίζουμε πως λειτουργεί, αλλά και τι πρέπει να αποφεύγουμε στην χρήση της, για να μην πληρώσουμε ακριβές βλάβες..

Μερικές εβδομάδες πριν σας γράφαμε για τους κανόνες του Turbo που θα σας λύσουν τα χέρια, ώστε να μην αντιμετωπίσετε προβλήματα και ανεπιθύμητες βλάβες.. Αυτό μας έδωσε και την αφορμή να γράψουμε ένα μεγάλο αφιέρωμα ώστε να προσφέρουμε όσο περισσότερη γνώση στο θέμα «turbo στο αυτοκίνητο».. Διάβασε παρακάτω το 2o μέρος του τεχνικού αφιερώματος.
 
 
Πώς επηρεάζουν την απόδοση τα εξαρτήματα του τούρμπο?

Διάμετρος inducer
Ο inducer είναι το πρώτο νοητό επίπεδο των λεπίδων του συμπιεστή, και το μέγεθός του δίνει μια σχετικά ακριβή ένδειξη για την ισχύ που μπορεί να παράγει ένας συμπιεστής συγκεκριμένης διαμέτρου. Όσο μεγαλύτερη η διάμετρος του inducer τόσο μεγαλύτερη η ροή και επομένως η παραγόμενη ισχύς.
 
Διάμετρος exducer
Πρόκειται για το εξωτερικό άκρο του συμπιεστή, όπου “βρίσκει” ο αέρας πριν βγει από το τούρμπο. Το μέγεθός του σε σχέση με την διάμετρο του inducer είναι σημαντικός παράγοντας στον καθορισμό της μέγιστης πίεσης που αντέχει να χρησιμοποιήσει ένας συμπιεστής. Όσο μεγαλύτερος exducer, τόσο μεγαλύτερη και η πίεση που μπορεί να παραχθεί.
 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις