.jpg)
Η Mercedes έδειξε επίσημα τη νέα ηλεκτρική GLC
Δοκιμάζεται στη Σουηδία, σε ακραία χαμηλές θερμοκρασίες
Θα είναι διαθέσιμη στις αγορές το 2026
Πρώτες επίσημες εικόνες των καμουφλαρισμένων πρωτότυπων
Ένα ή δύο ηλεκτρικά μοτέρ και αυτονομία στα 750 χλμ.
Δοκιμάζεται στη Σουηδία, σε ακραία χαμηλές θερμοκρασίες
Η ολοκαίνουργια ηλεκτρική Mercedes GLC βρίσκεται σε διαδικασία εξέλιξης, πριν πραγματοποιήσει το επίσημο ντεμπούτο της και στο πλαίσιο αυτό η μάρκα έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες επίσημες εικόνες . Αυτές παρουσιάζουν πλήρως καμουφλαρισμένο το μοντέλο, το οποίο βρίσκεται σε φάση δοκιμών εξέλιξης σε εξαιρετικά χαμηλές θερμοκρασίες στη Σουηδία και συγκεκριμένα στην πόλη Arjeplog.
Θα είναι διαθέσιμη στις αγορές το 2026
Η νέα GLC είναι ένα από τα 17 καινούργια αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα που θα λανσάρει η Mercedes μέσα στα επόμενα δύο χρόνια. Θα βρίσκεται στις αγορές της Ευρώπης το 2026, ενώ εκτός από ηλεκτρική θα προσφερθεί και σε εκδόσεις με κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Πρώτες επίσημες εικόνες των καμουφλαρισμένων πρωτότυπων
Από τις εικόνες που δημοσίευσε η Mercedes, παρατηρούμε πως στο μπροστινό μέρος, η μάσκα φαίνεται πως είναι τοποθετημένη ψηλότερα απ' ότι ισχύει στα μέχρι τώρα αυτοκίνητα της Mercedes, ξεπερνώντας σε ύψος τους LED προβολείς, ενώ το καπό φαίνεται να έχει κερδίσει δυναμική σχεδίαση με «νεύρα» και διογκωμένο κεντρικό μέρος. Από κει και πέρα, τα νέα LED φώτα ημέρας θα υιοθετήσουν το σχήμα αστεριού.
Στο πλάι υπάρχουν λείες επιφάνειες όπως και «χωνευτές» χειρολαβές για τις πόρτες, ενώ παίρνουμε και μια πρώτη ιδέα από τη σχεδίαση των νέων ζαντών. Κλείνοντας με το πίσω μέρος, η πόρτα του χώρου αποσκευών φέρεται να προσφέρει μεγάλο άνοιγμα, ενώ υπάρχουν επιπλέον χαρακτηριστικά όπως η αεροτομή και οι ράγες της οροφής.
Ένα ή δύο ηλεκτρικά μοτέρ και αυτονομία στα 750 χλμ.
Η Mercedes αναφέρει πως η ηλεκτρική GLC θα εξοπλίζεται με ένα μοτέρ στο πίσω μέρος ή δύο ηλεκτροκινητήρες για τετρακίνηση (4Matic). Στην τετρακίνητη έκδοση, θα υπάρχει η δυνατότητα απεμπλοκής του μπροστινού ηλεκτροκινητήρα για ενίσχυση της αυτονομίας. Η Mercedes λέει πως κατασκεύασε τον πίσω ηλεκτροκινητήρα εσωτερικά με κιβώτιο δύο ταχυτήτων.
Κλείνοντας, να θυμίσουμε πως η ολοκαίνουργια Mercedes GLC θα βασίζεται στην επίσης νέα πλατφόρμα MB.EA. Η πλατφόρμα θα προσφέρει ηλεκτρική αρχιτεκτονική 800 volt και δυνατότητα γρήγορης φόρτισης DC 320 kW που μπορεί να προσφέρει αυτονομία έως και 300 χιλιόμετρα σε μόλις δέκα λεπτά. Η συνολική αυτονομία της ηλεκτρικής Mercedes GLC θα ορίζεται περίπου στα 750 χιλιόμετρα.