Η Nio ιδρύει την Firefly και παρουσιάζει το πρώτο της μικρό ηλεκτρικό
Firefly, η νέα υπο-μάρκα της Nio και το μικρό ηλεκτρικό της των 19.500 ευρώ.
Εμπνευσμένο από το Honda e, με τριπλά στρογγυλά φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω.
Ευέλικτο στην πόλη, δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμα τα τεχνικά χαρακτηριστικά του.
Ευρύχωρο με δύο αποθηκευτικούς χώρους και αναδιπλούμενα πίσω καθίσματα.
Firefly, η νέα υπο-μάρκα της Nio και το μικρό ηλεκτρικό της των 19.500 ευρώ.
Η Nio, η εταιρεία που είναι γνωστή για την καινοτόμο τεχνολογία ανταλλαγής μπαταριών, λάνσαρε μια νέα υπο-μάρκα με την ονομασία «Firefly», με στόχο να κατακτήσει την ολοένα και πιο ανταγωνιστική αγορά μικρών ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Το πρώτο της αυτοκίνητο, ένα supermini πέντε θυρών εμπνευσμένο από το Honda e, αποκαλύφθηκε στην Κίνα, με σχέδια να φτάσει στην Ευρώπη στο πρώτο εξάμηνο του 2025. Το Firefly είναι η τρίτη υπο-μάρκα που λανσάρεται κάτω από την οικογένεια της Nio και αποσκοπεί στο να ξεπεράσει τις προσδοκίες στον τομέα του σχεδιασμού, της ασφάλειας, της ευρυχωρίας, της νοημοσύνης και της ενεργειακής απόδοσης. Αν και η ημερομηνία που θα λανσαριστεί στην Ευρώπη δεν έχει αποκαλυφθεί, η αναλογία με τις τιμές της Κίνας, όπου θα κυκλοφορήσει τον Απρίλιο του επόμενου έτους, είναι τα 19.500 ευρώ.
Εμπνευσμένο από το Honda e, με τριπλά στρογγυλά φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω.
Όσον αφορά τη σχεδίασή του, το μικρό ηλεκτρικό, που δεν έχει ακόμη όνομα, φαίνεται να είναι συνδυασμός του Honda e και του Lancia Ypsilon, με μια μαύρη μάσκα που φιλοξενεί το νέο λογότυπο, πλαισιωμένη από τρία στρογγυλά φωτιστικά σώματα σε κάθε πλευρά. Το αυτοκίνητο έχει έναν γεροδεμένο χαρακτήρα, με επένδυση γύρω από τα φτερά και τις πλευρικές ποδιές, καθώς και άφθονο μαύρο πλαστικό στους μπροστινούς και πίσω προφυλακτήρες. Η διάταξη των φώτων επαναλαμβάνεται στο πίσω μέρος, με τα δύο λογότυπα να μεταφράζονται σε «Nio» και «Firefly». Σε γενικές γραμμές, η σχεδίασή του είναι αρκετά τολμηρή, αποδεικνύοντας πως η μάρκα πιστεύει πολύ στο νέο της μικρό ηλεκτρικό.
Ευέλικτο στην πόλη, δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμα τα τεχνικά χαρακτηριστικά του.
Δεν έχουν αποκαλυφθεί ακόμα τα τεχνικά χαρακτηριστικά του πρώτου μοντέλου Firefly, ούτε είναι ξεκάθαρο αν θα επωφεληθεί από την τεχνολογία ανταλλαγής μπαταρίας της Nio, σύμφωνα με την οποία μια αποφορτισμένη μπαταρία θα μπορεί να αντικατασταθεί με μια πλήρως φορτισμένη σε λιγότερο από πέντε λεπτά. Το μόνο που ξέρουμε είναι πως θα έχει κύκλο στροφής 4,7 μ., προϊδεάζοντας μας πως θα είναι εξαιρετικά ευέλικτο στην πόλη. Παρόλα αυτά, η Firefly φαίνεται να θέλει να ανεβάσει την ασφάλεια των μικρών αυτοκινήτων σε νέα επίπεδα και το νέο μοντέλο έχει σχεδιαστεί για να πληροί τα πρότυπα των πέντε αστέρων του Euro NCAP. Σύμφωνα με την Nio, το αυτοκίνητο χρησιμοποιεί υψηλής αντοχής χάλυβα και κράματα αλουμινίου που συνήθως βρίσκονται σε αυτοκίνητα ανώτερων κατηγοριών.
Ευρύχωρο με δύο αποθηκευτικούς χώρους και αναδιπλούμενα πίσω καθίσματα.
Δεν έχουμε ακόμα δει το εσωτερικό του αυτοκινήτου, αν και οι φωτογραφίες αποκαλύπτουν έναν αξιοπρεπή χώρο αποσκευών με πίσω καθίσματα που διπλώνουν σε αναλογία 60:40, καθώς και έναν χρηστικό χώρο κάτω από το καπό για καλώδια ή μαλακές τσάντες. Από τη φωτογραφία του χώρου αποσκευών, μπορούμε να δούμε τρεις ζώνες ασφαλείας στα πίσω καθίσματα, ενώ επίσης αυτό που φαίνεται να είναι δερμάτινη επένδυση ή μια βιώσιμη φυτική εναλλακτική. Τέλος, γνωρίζουμε πως το μικρό της Firefly θα μπορεί να προσφέρεται και με ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα, χαρακτηριστικό που μαρτυρά κορυφαίες ανέσεις γι' αυτήν την κατηγορία.