autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

O επικεφαλής της Carlos Ghosn ήταν από τους πρώτους που ανέδειξε τα πλεονεκτήματα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Η Renault-Nissan συνεχίζει «ηλεκτρικά»

13/11/2017

Το αφεντικό της Renault-Nissan, κ. Carlos Ghosn ευλόγησε τα γένια του σχετικά με τα πλεονεκτήματα που ισχυρίζεται ότι έχει η συμμαχία στην παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων σε σχέση με τις άλλες φίρμες. Δείτε τι αναφέρει.

Με όλο και περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες να στρέφουν πλέον την προσοχή τους στα ηλεκτρικά και υβριδικά μοντέλα και εκδόσεις, οι φίρμες που επένδυσαν πρώτες σε στην «ηλεκτρική» τεχνολογία φαίνεται πως έχουν το πλεονέκτημα λόγω της μεγάλης πλέον τεχνογνωσίας και εμπειρίας τους στον τομέα.

Μια από τις εταιρείες αυτές είναι η σύμπραξη Renault-Nissan, καθώς ο επικεφαλής της Carlos Ghosn ήταν από τους πρώτους που ανέδειξε τα πλεονεκτήματα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Φυσικά, δεν έμεινε μόνο στα λόγια αλλά ήδη από το 2010 και έπειτα είχε πραγματοποιήσει επενδύσεις ύψους 5 δις ευρώ για εργοστάσια παραγωγής ηλεκτρικών αυτοκινήτων σε ΗΠΑ, Ευρώπη και Ιαπωνία για την Nissan και την Renault.
 

O ίδιος τόνισε σε δηλώσεις του τα πλεονεκτήματα που έχει η Renault-Nissan: « Πολλοί έλεγαν ότι μπορεί να κάνω λάθος αλλά ήξερα ότι τα όρια των αερίων ρύπων θα γίνονταν όλο και πιο αυστηρά και δεν θα μπορούσε να δοθεί λύση μέσα από κινητήρες εσωτερικής καύσης. Εγώ το ήξερα και πλέον η πραγματικότητα γίνεται πιο ξεκάθαρη σε πολλούς ανθρώπους σήμερα.  H γνώση που έχουμε με το Leaf και το Zoe είναι πολύτιμη, γιατί ξέρουμε πως οι άνθρωποι χρησιμοποιούν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, τι χρειάζονται και ποια είναι τα προβλήματα. Σαν αποτέλεσμα, θα ετοιμάσουμε μια πολύ καλύτερη γενιά ηλεκτρικών αυτοκινήτων μέσα στα επόμενα 6 χρόνια.»

Ο Ghosn δεν παρέλειψε να αποκαλύψει κάποια από τα πλάνα της εταιρείας λέγοντας: « Τώρα εμείς λέμε: Μια πλατφόρμα, ένα σετ μπαταριών, ένα σετ από μοτέρ. Έτσι θα προχωράμε σταθερά με πολλές πωλήσεις και κέρδη.»

Πηγές από το στρατόπεδο της σύμπραξης αναφέρουν ότι ετοιμάζονται νέας γενιάς ηλεκτρικά μοντέλα σε αρκετά χαμηλή τιμή σε αγορές όπως η Κίνα και η Βραζιλία.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις