Πιο ελαφριά, ισχυρή και αεροδυναμική από κάθε άλλη εκδοχή της ως τώρα, η νέα Lotus Elise Cup 260 φτιάχτηκε με αγωνιστική φιλοσοφία. Δυστυχώς για 30 μόνο τυχερούς…
Η νέα Elise Cup 260 είναι σύμφωνα με τη Lotus η απόλυτη εκδοχή του οχήματος, που φτιάχτηκε έχοντας τους αγώνες κατά νου και η οποία θα παραχθεί σε 30 μόλις αντίτυπα. Η βελτιωμένη αεροδυναμική της Cup 260 επιτρέπει τη δημιουργία έως και 180 κιλά κάθετης δύναμης, ενώ η έκδοση διαθέτει ως στάνταρ μια σειρά από ανθρακονημάτινα μέρη.
Οπτικά η νέα Elise Cup 260 ξεχωρίζει με το δάφνινο στεφάνι στην πίσω κολόνα, αλλά και με την αγγλική σημαία στην αεροτομή, όπως και με τα σχετικά λογότυπα. Οι πελάτες μπορούν να την αποκτήσουν στο εικονιζόμενο χρυσό χρώμα Championship Gold που φτιάχτηκε προς τιμήν των 70 χρόνων της εταιρείας.
Με βάρος 862 κιλών, η νέα έκδοση δεν είναι μόνο η πιο ελαφριά Elise που φτιάχτηκε ποτέ, αλλά και η «βαρύτερη» στο δρόμο χάρη στα 180 κιλά κάθετης δύναμης που παράγονται στα 243 χλμ./ώρα. Το αυτοκίνητο έχει ως στάνταρ σχεδόν ό,τι προσφέρεται στις εκδόσεις Elise Cup, ενώ είναι και η πρώτη Elise με ρυθμιζόμενα αμορτισέρ της Nitron.
Σε ό,τι έχει να κάνει με τις επιδόσεις, η Elise Cup 260 γυρίζει την πίστα δοκιμών της Lotus στο Hethel σε μόλις 1 λεπτό και 32 δλ. Είναι δηλαδή ταχύτερη κατά 2,5 δλ. από την Elise Cup 250. Προφανώς η αεροδυναμική έχει παίξει το ρόλο της, με το αυτοκίνητο να διαθέτει νέα αγωνιστικής φιλοσοφίας αεροτομή που εξελίχθηκε από την Lotus 3-Eleven.
Στην ελαφρύτερη δυνατή εκδοχή της, η Elise Cup 260 ζυγίζει μόλις 862 κιλά, έχοντας 290 ίππους στον τόνο, καθώς η ισχύς του 1.800άρη υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα έχει ανέβει στους 253 ίππους, ενώ η ροπή φτάνει στα 255 Nm. Το 0-100 πραγματοποιείται σε 4,2 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα είναι στα 243 χλμ./ώρα.
Στο εσωτερικό έχουν τοποθετηθεί carbon αγωνιστικά καθίσματα επενδυμένα με μαύρη Alcantara και κόκκινες ή κίτρινες ραφές. Συναντάμε «εκτεθειμένα» μέρη από αλουμίνιο και ανθρακονήματα, ένα υλικό που καλύπτει και τον πίνακα οργάνων.