autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
BYD Atto 2: Πρώτη επαφή με το νέο ηλεκτρικό μικρό SUV
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

BYD Atto 2: Πρώτη επαφή με το νέο ηλεκτρικό μικρό SUV

10/2/2025

Με νέα τεχνολογία μπαταρίας, μακρόστενα κύτταρα σε «σχέδιο λεπίδας» για υψηλή ενεργειακή πυκνότητα.
170 ίπποι και 290 Nm, υψηλά νούμερα απόδοσης για ένα μικρό SUV.
Αυτονομία 312 χλμ. από μπαταρία χωρητικότητας 45 kW, αναμένεται έκδοση με μεγαλύτερη.
Από 29.990 ευρώ (22.735 ευρώ συμπ. επιδότησης).

Με νέα τεχνολογία μπαταρίας, μακρόστενα κύτταρα σε «σχέδιο λεπίδας» για υψηλή ενεργειακή πυκνότητα.

Τα νέα ηλεκτρικά αυτοκίνητα εμφανίζονται το ένα μετά το άλλο, γι ΄ αυτό και χρειάζονται χαρακτηριστικά που να τα κάνουν να ξεχωρίζουν από τον ανταγωνισμό. Στην άκρως ανταγωνιστική κατηγορία των μικρών SUV, η BYD εισέρχεται με το νέο Atto 2 μήκους 4,31 μ. με μία νέα ενδιαφέρουσα τεχνολογία μπαταρίας. Έτσι, λοιπόν, διαφοροποιεί το μικρό της μοντέλο στην ουσία του, όντας πλέον ένας από τους κορυφαίους κατασκευαστές ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Η μπαταρία του κατασκευάζεται σε σχέδιο «λεπίδας», καθώς τα κύτταρα της μπαταρίας είναι μακρόστενα σαν ξίφη, επιτυγχάνοντας έτσι υψηλή ενεργειακή πυκνότητα. Παράλληλα, η BYD έχει σχεδιάσει την δομή του Atto 2 έτσι ώστε να προστατεύει την μπαταρία, αλλά παράλληλα αυτή να ενισχύει το σώμα του. Ο τεχνικός όρος αυτού είναι δομή «cell-to-body».

170 ίπποι και 290 Nm, υψηλά νούμερα απόδοσης για ένα μικρό SUV.

Στο δρόμο, το Atto 2, είναι ουδέτερο. Ο ισχυρός κινητήρας με 177 ίππους και 290 Nm ροπής είναι σίγουρα ευχάριστος και κινεί επαρκώς το αμάξωμα για ένα μικρό οικογενειακό SUV. Οι Κινέζοι λένε ότι η επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα διαρκεί 7,9 δευτερόλεπτα, ενώ η μέγιστη ταχύτητα είναι τα 160 χλμ./ώρα για λόγους διατήρησης της ενέργειας. Η ανάκτηση ενέργειας μπορεί να ρυθμιστεί σε διαφορετικά επίπεδα, αλλά δεν είναι ποτέ ιδιαίτερα ισχυρή ή ενοχλητική. Δεν υπάρχει επίσης λειτουργία «One Pedal», όπου το Atto 2 θα μπορούσε να επιβραδύνει σταδιακά μέχρι να σταματήσει, χωρίς να χρησιμοποιεί τα φρένα, κάτι που συναντάμε πλέον σε αρκετά νέα ηλεκτρικά. Αν και η ανάρτηση δεν έχει επιλογές ρύθμισης, καταφέρνει να βρει μια ευχάριστη τομή μεταξύ «σφιχτότητας» και επαρκούς άνεσης. Μικρές ανωμαλίες του δρόμου θα μπορούσαν να φιλτράρονται λίγο πιο αρμονικά, αλλά στην καμπίνα επικρατεί ησυχία. Ο θόρυβος κύλισης είναι σχεδόν μηδενικός.

Αυτονομία 312 χλμ. από μπαταρία χωρητικότητας 45 kW, αναμένεται έκδοση με μεγαλύτερη.

To Atto 2 στοχεύει στο να γίνει διαθέσιμο σε χαμηλή τιμή κι έτσι η μπαταρία, στην εισαγωγική έκδοση τουλάχιστον, έχει σχετικά μικρή χωρητικότητα. Σύμφωνα με την BYD, οι 45 kW μικτής χωρητικότητας θα πρέπει να επαρκούν για αυτονομία 312 χιλιομέτρων (WLTP). Επιπλέον, ο αναφερόμενος χρόνος γρήγορης φόρτισης από 10 έως 80 τοις εκατό υπολογίζεται στα 37 λεπτά και η μέγιστη ισχύς φόρτισης που υποστηρίζεται είναι 65 kW. Το Atto 2 υποστηρίζει επίσης V2Lvehicle to load») λειτουργία, πράγμα που σημαίνει ότι μπορεί να παρέχει ενέργεια σε άλλες συσκευές με τη μπαταρία του. Μια υψηλότερη έκδοση εξοπλισμού με μεγαλύτερη μπαταρία αναμένεται να ακολουθήσει, η οποία θα προσφέρει αυτονομία περίπου 400 χιλιομέτρων.

Από 29.990 ευρώ (22.735 ευρώ συμπ. επιδότησης).

Οι τιμές του Atto 2 για την ελληνική αγορά ανακοινώθηκαν, με την εισαγωγική έκδοση Active να ξεκινά από τα 29.990 ευρώ (22.735 ευρώ με την επιδότητηση). Κεντρική οθόνη αφής 10,1 ιντσών, αυτόματος κλιματισμός, γυάλινη οροφή και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα εμπρός καθίσματα είναι στάνταρ. Η έκδοση Boost των 31.990 ευρώ (24.250 ευρώ με την επιδότηση) προσφέρει μεγαλύτερη οθόνη 12,8 ιντσών, θερμαινόμενα καθίσματα και τιμόνι, ατμοσφαιρικό φωτισμό, αισθητήρες στάθμευσης εμπρός και σύστημα κάμερας 360 μοιρών. Η παραλλαγή Comfort με τη μεγαλύτερη μπαταρία, η οποία θα κυκλοφορήσει αργότερα, μπορεί να προσφέρει μερικά επιπλέον χαρακτηριστικά και αναμένεται να είναι διαθέσιμη στο τέλος του 2025. Η BYD σχεδιάζει να ανοίξει τα βιβλία παραγγελιών για τις μικρότερες εκδόσεις σύντομα, ενώ τα πρώτα Atto 2 υπολογίζεται να κυκλοφορήσουν την άνοιξη αυτού του έτους.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις