Πιο εντυπωσιακή και κομψή από ποτέ, η ολοκαίνουργια Mercedes C-Class έκανε το ντεμπούτο της. Με στοιχεία από την ναυαρχίδα S-Class, sport σχεδιασμό και υβριδικούς κινητήρες, η εταιρεία συνδύασε την πολυτέλεια με τον δυναμισμό.
Η Mercedes παρουσίασε την πολυαναμενόμενη νέα γενιά της C-Class, ένα μοντέλο στο οποίο η μοντέρνα πολυτέλεια συναντά τη δυναμική οδήγηση. Σύμφωνα με την εταιρεία, οι πελάτες ζήτησαν ένα αυτοκίνητο το οποίο θα συνδυάζει τις ανθρωποκεντρικές καινοτομίες με το δυναμικό και μοντέρνο σχεδιασμό. Λαμβάνοντας αυτό υπόψη, η Mercedes δημιούργησε ένα όχημα το οποίο υπόσχεται πως θα ερωτευτούμε από την αρχή. Την C-Class W206.
Ξεκινώντας από την εμφάνιση, η εταιρεία έδωσε στο αμάξωμα sport στοιχεία, εντέχνως συνυφασμένα με πολυτελείς γραμμές. Ο εμπρόσθιος πρόβολος είναι κοντός, ενώ αντιθέτως ο πίσω είναι μακρύς. Αυτό, σε συνδυασμό με το μεγάλο μεταξόνιο, δίνουν την αίσθηση πως η νέα C-Classβρίσκεται σε κίνηση ακόμα και αν αυτή είναι σταματημένη. Παράλληλα, χάρη σε αυτό επιτυγχάνεται η μεγαλύτερη ευρυχωρία στο εσωτερικό και τον χώρο αποσκευών.
Ο δυναμισμός του εμπρός μέρους ενισχύεται από τα διπλά νεύρα που «τρέχουν» κατά μήκος του καπό, και την γρίλια που έχει σχήμα ανάποδου τραπεζίου, η οποία φιλοξενεί στο κέντρο της το σήμα με το Αστέρι. Εκτός αυτού, τα φωτιστικά σώματα, τεχνολογίας LED, προσθέτουν επιπλέον ενέργεια στο αυτοκίνητο.
Το πίσω μέρος, διαθέτει γνώριμα στοιχεία της οικογένειας της Mercedes. Τα φανάρια κάνουν το μοντέλο να ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα οχήματα στο δρόμο, τόσο την ημέρα όσο και τη νύχτα, και είναι διαιρούμενα, συνεχίζοντας στην πόρτα του χώρου αποσκευών, κάτι που χρησιμοποιείται για πρώτη φορά σε sedan C-Class.
Ο sport σχεδιασμός συνεχίζεται και εδώ, με τις εξαγωγές αέρα στα πλαϊνά του προφυλακτήρα, ένα στοιχείο που έχει τις ρίζες του σε αγωνιστικές κατασκευές.
Παράλληλα με την τετράθυρη εκδοχή, παρουσιάστηκε και η station wagon έκδοση, η οποία ακολουθεί τις ίδιες σχεδιαστικές γραμμές με τo sedan μοντέλο. Σύμφωνα με την εταιρεία, σκοπός ήταν να συνδυαστεί ο sport χαρακτήρας και την άνεση του sedan, με μεγαλύτερους χώρους και πρακτικότητα, και, όπως φαίνεται, επετεύχθη. Παράλληλα, ο χώρος αποσκευών είναι κατά 45 λίτρα μεγαλύτερος από αυτόν της απερχόμενης γενιάς.
Από το 1993 που παρουσιάστηκε η πρώτη γενιά με κωδικό W202 έως σήμερα, έχουν κατασκευαστεί περισσότερες από 10,5 εκατομμύρια Mercedes C-Class, ενώ όσον αφορά τις περσινές πωλήσεις, 1 στα 7 μοντέλα με σήμα το Αστέρι ήταν C. Αυτό δείχνει πόσο σημαντικό είναι αυτό το μοντέλο για την εταιρεία, η οποία εξέλιξε με μεγάλη προσοχή όλα τα σημεία της νέας W206.
Το εσωτερικό, διαθέτει ξεκάθαρα στοιχεία από τη ναυαρχίδα της Mercedes, την S-Class. Ο στόχος των σχεδιαστών της εταιρείας ήταν να κάνουν όσους επιβαίνουν στο αυτοκίνητο, τόσο εμπρός όσο και πίσω, να νιώθουν άνετοι και χαλαροί, όντας περιτριγυρισμένοι από υλικά υψηλής ποιότητας, και να μην θέλουν να βγουν.
Το εντυπωσιακό ταμπλό, χωρίζεται σε 2 τμήματα. Το επάνω μέρος, φαίνεται πως είναι εμπνευσμένο από την αεροπλοΐα, αφού έχει σχήμα που θυμίζει φτερό αεροπλάνου, ενώ οι στρογγυλοί αεραγωγοί έχουν σχήμα που παραπέμπει σε τουρμπίνες αεροσκαφών. Το κάτω τμήμα, ενώνει άνευ διακοπής το ταμπλό με την κεντρική κονσόλα, και φιλοξενεί την μεγάλη οθόνη του infotainment, η οποία διαθέτει οδηγοκεντρική κλίση. Πρόκειται για μία C-Class εξάλλου, ένα αυτοκίνητο που δεν είναι μόνο πολυτελές αλλά και sport.
Η συγκεκριμένη οθόνη είναι διαθέσιμη σε 2 διαστάσεις, 9,5" και 11,9", έχει κάθετο προσανατολισμό, και δίνει την αίσθηση πως αιωρείται. Η τεχνολογική εικόνα του εσωτερικού ενισχύεται και από τον ψηφιακό πίνακα οργάνων πίσω από το τιμόνι. Εδώ, οι ιδιοκτήτες έχουν την επιλογή μεταξύ 2 μεγεθών: 10,25" ή 12,3".
Τέλος, οι επιβάτες έχουν στη διάθεσή τους κρυφό φωτισμό με οπτικές ίνες, ενώ μπορούν να δίνουν φωνητικές εντολές στο σύστημα infotainment, με την πρόταση «Hey Mercedes».
Το ονομαζόμενο MBUX, θα μπορούσαμε να πούμε πως είναι το κεντρικό νευρικό σύστημα του αυτοκινήτου. Μπορεί να κάνει streaming μουσική, ενώ έχει τη δυνατότητα να παραγγέλνει και φαγητό. Προς το παρόν, το τελευταίο είναι διαθέσιμο μόνο για την αγορά της Κίνας, αλλά ακόμα και έτσι μπορούμε να πάρουμε μία πρώτη εικόνα για τις υπηρεσίες που θα έχουμε στη διάθεσή μας στο μέλλον.
Όσον αφορά τους κινητήρες, η διαθέσιμη γκάμα αποτελείται από τετρακύλινδρους βενζίνης και diesel.
Η πρώτη προσπάθεια εξηλεκτρισμού της Mercedes έγινε το 1990, με την 190E Elektro. Από τότε έχουν περάσει πολλά χρόνια, κατά τα οποία έχουν γίνει άλματα προόδου. Τώρα, όλα τα μοντέλα της νέας C-Class θα είναι υβριδικά, ενώ μετά το λανσάρισμα στην αγορά θα ακολουθήσουν και plug-in υβριδικές εκδόσεις, οι οποίες θα έχουν ηλεκτρική αυτονομία 100km σε κύκλο WLTP. Το ηλεκτρικό μοτέρ θα διαθέτει ροπή 440Nm, και θα μπορεί να κινεί το αυτοκίνητο με ταχύτητες έως και 140km/h.
Η μπαταρία, χωρητικότητας 25,4 kWh, θα έχει τη δυνατότητα να φορτίσει πλήρως μέσα σε 30 λεπτά, ενώ η τοποθεσία της δεν καταλαμβάνει χώρο από την καμπίνα ή τις αποσκευές.
Αναβαθμίσεις έχουν γίνει και στον τομέα της ανάρτησης. Εμπρός υπάρχει διάταξη με 4 βραχίονες, ενώ πίσω ο άξονας είναι πολλαπλών συνδέσμων. Προαιρετικά υπάρχει η επιλογή διαρκούς ρύθμισης απόσβεσης, ενώ όλα τα μοντέλα, sedan και station wagon, διαθέτουν ως standard πίσω αερανάρτηση.
Η νέα Mercedes C-Class μπορεί να παραγγελθεί με τετραδιεύθυνση, η οποία βελτιώνει τη σταθερότητα του οχήματος στις στροφές, ενώ ταυτόχρονα διευκολύνει τις μανούβρες μέσα στην πόλη.
Το νέο, εντυπωσιακό μοντέλο, θα κυκλοφορήσει στην αγορά μέσα στους επόμενους μήνες.