Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
9 φωτογραφίες »

Η νέα Porsche 911 GT3 είναι εδώ!

17/2/2021

Η Porsche παρουσίασε την πολεμική 911 GT3, η οποία, χάρη στα 502 PS, την ριζικά αναβαθμισμένη ανάρτηση και τα ρυθμιζόμενα αεροδυναμικά βοηθήματα, έκανε τα χρονόμετρα του Nürburgring να σταματήσουν στο 6:59.927.

Η Porsche αποκάλυψε την σκληροπυρηνική έκδοση της νέας 911, που δεν είναι άλλη από την 911 GT3, το πρωτότυπο της οποίας είχαμε συνοδηγήσει στα τέλη του 2020. Όπως συνηθίζεται, η παρουσίαση συνοδεύτηκε με την ανακοίνωση του χρόνου που «γυρίζει» το μοντέλο στην –ίσως- πιο θρυλική πίστα του κόσμου, του Nürburgring. Ο μαγικός αριθμός είναι 6:59.927, κάνοντας την τρέχουσα γενιά την ταχύτερη 911 GT3 στην «Πράσινη Κόλαση».

Αξίζει να αναφερθεί πως η διαδρομή που χρησιμοποιήθηκε, και πλέον η εταιρεία θα έχει ως πρότυπο, ήταν αυτή των 20,8km και όχι η ελαφρώς μικρότερη που είχε απόσταση 20,6km. Στη δεύτερη, το γυρολόγιο της νέας Porsche είναι ακόμα πιο εντυπωσιακό: 6:55.2, κάνοντας έτσι την νέα γενιά κατά 17 δευτερόλεπτα γρηγορότερη από την προηγούμενη, η οποία χρειάστηκε 7:12.7 για την ίδια διαδικασία. Το αυτοκίνητο είναι επίσης γρηγορότερο στο Nürburgring ακόμα και από την πιο πολεμική 911 GT3 RS, με χρόνο γύρου 6:56.4

Η Porsche ανέφερε πως η νέα 911 GT3 πραγματοποιούσε σταθερά γύρους με χρόνους παραπλήσιους στον ταχύτερο, κατά τη διάρκεια της τελικής εξέλιξης. Τα ελαστικά που χρησιμοποίησε το αυτοκίνητο ήταν τα Michelin Pilot Sport Cup 2 R, τα οποία μέχρι στιγμής ήταν προορίζονταν μόνο για τις RS εκδόσεις.



Τα μηχανικά της κορυφαίας 911 είναι εξίσου εντυπωσιακά με το χρόνο στην πίστα. Ο κινητήρας είναι ατμοσφαιρικός, επίπεδος εξακύλινδρος 4000 κυβικών, ο οποίος μπορεί να στροφάρει μέχρι τις 9000rpm, αποδίδοντας 502 ίππους και 469Nm ροπής. Το κιβώτιο ταχυτήτων του βασικού εξοπλισμού είναι ένα ειδικά εξελιγμένο PDK 7 σχέσεων, ενώ, αν ο αγοραστής είναι πιο παραδοσιακός, μπορεί να επιλέξει και ένα χειροκίνητο με 6 σχέσεις.
Οι μηχανικοί στο Zuffenhausen έκαναν δραστικές αλλαγές σε όλο το σύστημα ανάρτησης της ολοκαίνουργιας 911 GT3: Πλέον, το μοντέλο διαθέτει διπλά ψαλίδια εμπρός, αντί για την κλασσική διάταξη MacPherson που βρίσκουμε στις απλές 911, τα οποία βελτιώνουν κατά πολύ την οδηγική συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Αυτή είναι η πρώτη 911 για χρήση σε δρόμο με διπλά ψαλίδια, μία διάταξη με ξεκάθαρες επιρροές από το motorsport. Επιπλέον, το εμπρός μετατρόχιο έχει αυξηθεί κατά 48mm, συνδράμοντας στην αύξηση της πρόσφυσης.



Όσον αφορά την εμφάνιση της νέας Porsche 911 GT3, αυτή διαφοροποιείται αρκετά σε σχέση με τα υπόλοιπα μοντέλα. Ο επανασχεδιασμένος εμπρόσθιος προφυλακτήρας, διαθέτει αεραγωγούς για την καλύτερη ψύξη των φρένων, ενώ το χαμηλό spoiler είναι ρυθμιζόμενο. Αυτό, σε συνδυασμό με τις εξαγωγές αέρα στο ανθρακονημάτινο εμπρός καπό, συμβάλλουν τα μέγιστα στην αύξηση της αεροδυναμικής άντωσης.

Στο πίσω μέρος, την παράσταση κλέβει με την πρώτη ματιά η τεράστια carbon φτερούγα, η οποία είναι επίσης ρυθμιζόμενη, και διαθέτει βάσεις σε στιλ που ονομάζεται «goose neck», επειδή παραπέμπουν σε λαιμό χήνας. Στην πιο επιθετική ρύθμιση, τα αεροδυναμικά βοηθήματα, παράγουν κατά 150% μεγαλύτερη κάθετη δύναμη.Στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα δεσπόζει ο διαχύτης, στο κέντρο του οποίου φιλοξενείται η διπλή και μεγάλη απόληξη της εξάτμισης.
Εκτός από τα προαναφερθέντα εξαρτήματα από ανθρακονήματα, τα κρύσταλλα της νέας Porsche 911 GT3 είναι ελαφρύτερα, προκειμένου να μειωθεί το βάρος.



Οι ζάντες του μοντέλου, διαστάσεων 20 ιντσών εμπρός και 21 πίσω, είναι κατά 1,6 kg ελαφρύτερες από τις αυτές της προηγούμενης γενιάς. Τα φρένα που βρίσκονται πίσω, έχουν διάμετρο 408mm εμπρός. Υπάρχει και η επιλογή των κεραμικών δίσκων, οι οποίοι είναι κατά 2mm μεγαλύτεροι.

Περνώντας στο εσωτερικό της πολεμικής Porsche 911 GT3, βλέπουμε τον επιλογέα Drive Mode στο τιμόνι, στη θέση 4:00 του ρολογιού. Τα standard καθίσματα είναι ρυθμιζόμενα σε 4 θέσεις, ενώ σαν extra υπάρχουν τα Sport Plus με 18 ρυθμίσεις. Όσοι αγοραστές επιθυμούν κάτι πιο σκληροπυρηνικό, μπορούν να παραγγείλουν το αυτοκίνητο με bucket καθίσματα, τα οποία συμβάλλουν στη μείωση του βάρους κατά σχεδόν 12 kg.

Τέλος, στον προαιρετικό εξοπλισμό ανήκει και το περίφημο Chrono Package, με το οποίο προστίθεται ένα χρονόμετρο στο κέντρο του ταμπλό, και ένα αντίστοιχο, ψηφιακό, στον πίνακα οργάνων, που υποστηρίζει αυτό που η εταιρεία ονομάζει «Lap Trigger», χάρη στο οποίο επιτυγχάνεται ακριβής μέτρηση γύρου στην πίστα.
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις