Κάτω από το καπό του Compass της δοκιμής βρίσκεται ο 2λίτρος MultiJet diesel κινητήρας της Fiat -κινεί επίσης το Renegade – και αποδίδει 140 άλογα στις 4.000 σ.α.λ και 350 Nm στις 1.750 σ.α.λ. Στην πράξη, οι επιβάτες δεν επηρεάζονται από την σχετικά τραχιά λειτουργία, καθώς ο περισσότερος θόρυβος μένει εκτός καμπίνας και μόνο στην έντονη επιτάχυνση θα φτάσει ο ήχος στα αυτιά των επιβατών.
Έχει καλό τράβηγμα από χαμηλά, σε αυτό συμβάλει βέβαια και το 9άρι αυτόματο κιβώτιο με το οποίο συνεργάζεται. Αυτό είναι γρήγορο και ομαλό στις αλλαγές, ωστόσο η κοντή κλιμάκωσή του και οι πολλές σχέσεις έχουν ως συνέπεια τη συνεχή αλλαγή σχέσεων. Οι επιδόσεις είναι αξιοπρεπείς, καθώς τα πρώτα 100χλμ./ώρα έρχονται σε 9,9 δλ, σύμφωνα με την Jeep. Την εργοστασιακή κατανάλωση των 5,7 λτ./100 χλμ., δεν καταφέραμε να την δούμε την πράξη να δείχνει νούμερα γύρω στα 8,9 λτ./100 χλμ. Πέρα από τα δεδομένα φορολογικά βάρη του 2λιτρου κινητήρα, θα πρέπει να σημειωθεί πως η συγκεκριμένη έκδοση του Compass δεν έχει ελεύθερη πρόσβαση στον «πράσινο» δακτύλιο μιας και οι εκπομπές CO2 είναι στα 148 γρ./χλμ.
Copyright © 2024 - autoagora.gr