Με 215 χλστ. απόσταση από το έδαφος και «έξυπνη» τετρακίνηση, το Compass δεν έχει πρόβλημα να πάει μακριά από την άσφαλτο. Τα όρια θα βάλουν τα -ουσιαστικά- ασφάλτινα ελαστικά, αλλά και η απουσία ρεζέρβας ή τροχού ανάγκης (δεν είναι στάνταρ). Οι μη Traihawk εκδόσεις δεν έχουν κοντά και επίσης έχουν σχετικά μικρή γωνία προσέγγισης (16,8ο), όποτε χρειάζεται προσοχή για να μην ξύνεις την εμπρός ποδιά. Από την άλλη ενθουσιασμό προκαλεί η στιβαρότητα και η ακαμψία του πλαισίου, ενώ το τιμόνι φιλτράρει τις ανωμαλίες και δε φέρνει πολλές δονήσεις στα χέρια του οδηγού.
Copyright © 2024 - autoagora.gr