Η Porsche φαίνεται πως δεν σχεδιάζει να προσφέρει σύντομα ηλεκτρική έκδοση για την 911, αν δεν υπάρξει τέτοια ζήτηση από τους φίλους της. Πόσο θα αργήσει όμως;
Ο δισταγμός των στελεχών της Porsche για την παραγωγή πλήρως ηλεκτρικών μοντέλων είναι γνωστός λόγω της πεποίθησης της εταιρείας αλλά και άλλων σπορ αυτοκινητοβιομηχανιών ότι λόγω του μεγάλου βάρους των μπαταριών, τα ηλεκτρικά μοντέλα υπολείπονται σημαντικά σε πρόσφυση και ευελιξία σε σχέση με αυτά που χρησιμοποιούν μοτέρ εσωτερικής καύσης.
Για άλλη μια φορά λοιπόν, το αφεντικό της Porsche, κ. Οliver Blume δήλωσε ότι η 911 θα συνεχίσει να εξοπλίζεται με κινητήρες εσωτερικής καύσης για τα επόμενα 10 με 15 χρόνια. Τα ακριβή του λόγια ήταν: « Για την 911, για τα επόμενα 10 με 15 χρόνια θα έχουμε μοτέρ εσωτερικής καύσης. Αργότερα ίσως γίνει plug-in υβριδική και στη συνέχεια πλήρως ηλεκτρική. Το μελλοντικό concept της 911 θα είναι plug-in αλλά δεν έχει αποφασιστεί αν θα προσφέρουμε μια τέτοια έκδοση. Η 911 πρέπει να είναι ένα αμιγώς σπορ αυτοκίνητο. Όταν οι πελάτες θελήσουν να γίνει ηλεκτρική, θα είμαστε έτοιμοι.»
Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο της μάρκας θα είναι η Mission E που αναμένεται να ντεμπουτάρει μέσα στο 2019. Το ηλεκτρικό μοντέλο αυτό αποτελεί απόδειξη ότι παρά τις επιφυλάξεις της, η γερμανική φίρμα θα είναι έτοιμη να προσφέρει υβριδικές ή αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις στα μοντέλα της όταν το κοινό της το ζητήσουν.