Με στόχο την ελάφρυνση της καθημερινότητας, η Honda εμπλουτίζει την γκάμα του νέου Civic προσθέτοντας την έκδοση με το αναβαθμισμένο CVT κιβώτιο και τους 182 ίππους από τον 1.500άρη VTEC turbo κινητήρα.
Με στόχο την ελάφρυνση της καθημερινότητας, η Honda εμπλουτίζει την γκάμα του νέου Civic προσθέτοντας την έκδοση με το αναβαθμισμένο CVT κιβώτιο και τους 182 ίππους από τον 1.500άρη VTEC turbo κινητήρα.
Το επιπλέον κόστος, για το CVT κιβώτιο, είτε το επιλέξετε στον 1.000άρη είτε στον 1.500άρη κινητήρα, είναι στα 1.500 ευρώ. Εμείς σας παρουσιάζουμε την ισχυρή έκδοση με τους 182 ίππους και ανακαλύπτουμε την όμορφη αναλογία ανάμεσα σε ευκολία και επιδόσεις.
Εμφάνιση σχεδίαση: Προκαλεί και ξεχωρίζει
Η εμφάνιση του ταιριάζει απόλυτα με τον χαρακτήρα του, σπορτίφ, δυναμική και σίγουρα μοναδική. Οι ανάγλυφες (εμπρός και πίσω) εισαγωγές αέρα, τα «αγριεμένα» φωτιστικά σώματα και οι μεγαλύτεροι και φαρδύτεροι τροχοί, κλέβουν αμέσως τη παράσταση. Αεροδυναμικό πακέτο, σε ένα φανερά μεγαλωμένο αμάξωμα με εντυπωσιακή κεντρική διπλή απόληξη εξάτμισης. Παραδόξως δεν είναι τόσο θορυβώδες όσο θα περιμέναμε.
Εσωτερικό-χώροι: Ευρύχωρο και μοντέρνο «αγκαλιάζει» τον οδηγό
Τα πάντα ενώνονται με το ταμπλό, στο οποίο ξεχωρίζει από τη μία ο πίνακας οργάνων και από την άλλη, η οθόνη αφής 7 ιντσών. Ο πρώτος απαρτίζεται από τρία κομμάτια, αριστερά ο δείκτης θερμοκρασίας, δεξιά της βενζίνης και στο κέντρο το κοντέρ, το οποίο μπορεί να σου παρουσιάζει μία σειρά από πληροφορίες που εσύ θα επιλέξεις. Το σύστημα πολυμέσων Honda Connect 2 που εμπλουτίζει την 7αρα οθόνη, είναι αρκετά εύχρηστο και δεν απαιτεί ιδιαίτερη εξοικείωση ενώ η ποιότητα κατασκευής είναι σε υψηλά επίπεδα. Όσον αφορά τους χώρους, τα 478 λίτρα χώρου αποσκευών( με άνοιγμα 1,120χλστ.) είναι κορυφαία τιμή στη κατηγορία. Από κει και πέρα με περίσσια άνεση θα φιλοξενηθούν 4 ενήλικες στη καμπίνα, ενώ ένας τρίτος με λίγες παραχωρήσεις, θα βολευτεί.
Κινητήρας: Γραμμικός, αν και χάνει λίγο από τη ζωντάνια του
Ο 1,5 λτ. κινητήρας του Civic αποδίδει 182 ίππους με τη ροπή να φτάνει τα 220 Nm. Και οι δύο παραπάνω τιμές αποδίδονται 500 σ.α.λ. πιο ψηλά, με αποτέλεσμα το μοτέρ αυτό σε συνδυασμό με το CVT, να παρουσιάζει πιο γραμμική λειτουργία κρύβοντας έτσι το «μπαμ» που διαθέτει ο συγκεκριμένος κινητήρας. Το κιβώτιο είναι βελτιωμένο σε απόκριση τόσο στην D όσο και στην S (Sport) λειτουργία του όμως και πάλι δεν διακρίνεται για την αμεσότητά του, σε αντίθεση με την θετική λειτουργία των paddles πίσω από το τιμόνι στην χειροκίνητη εναλλαγή των 7 σχέσεων. Στη συγκεκριμένη έκδοση οι απαιτήσεις σε καύσιμο, είναι στα 7,6 λτ./100 χλμ..
Οδική συμπεριφορά: Το πιο σπορ οικογενειακό της αγοράς
Το νέο Civic μπορεί πραγματικά να μεταμορφωθεί ανάλογα με τις συνθήκες και το περιβάλλον στο οποίο θα οδηγήσετε. Εντός πόλης είναι άνετο με ελαφρύ τιμόνι και οι αναρτήσεις θα φιλτράρουν σε πολύ μεγάλο βαθμό τις κακοτεχνίες του δρόμου, ενώ στον αυτοκινητόδρομο, παραμένει εντυπωσιακά σταθερό σε υψηλές ταχύτητες, δεν μεταφέρονται κραδασμοί στο γρήγορο τιμόνι με την ανάρτηση διαχειρίζεται τέλεια το αμάξωμα. Φέρει γενικά πολλά στοιχεία από GTI με τα πολύ καλά φρένα να ακινητοποιήσουν το αμάξωμα από τα 100χλμ. σε μόλις 34,8 μέτρα.
Συμπέρασμα
Εντυπωσιακή εμφάνιση, μεγάλοι χώροι και ξεχωριστή οδηγική συμπεριφορά, συνοδεύουν και την αυτόματη έκδοση του νέου Civic. Θα προσπεράσουμε την θορυβώδη λειτουργία του κινητήρα στο kickdown και θα το προτείνουμε σε όλους όσους θέλουν εάν σβέλτο αυτόματο μικρομεσαίο.