Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Honda Civic Type R: Ο θρύλος επέστρεψε!
9 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Honda Civic Type R: Ο θρύλος επέστρεψε!

Διαβάστηκε από 6684 αναγνώστες - 21/7/2022

Η Honda έβγαλε επιτέλους τα καλύμματα από το νέο Civic Type R και το παρουσίασε επίσημα! Ο δίλιτρος turbo K20 συνεχίζει να βρίσκεται κάτω από το καπό, με τους Ιάπωνες να επιμένουν σε χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Τα 320-τουλάχιστον- άλογα «περνούν» στους τροχούς μέσω μπλοκέ διαφορικού, ενώ το «πρησμένο» εξωτερικό συνδυάζεται από ένα κατακόκκινο εσωτερικό.

Επίσημη παρουσίαση του νέου Honda Civic Type R

Η Honda παρουσίασε το ολοκαίνουργιο Civic Type R, ίσως ένα από τα πιο σημαντικά νέα μοντέλα της χρονιάς για τους petrolheads και τους φανατικούς του motorsport, με την επιστροφή μιας ονομασίας που κρατά ψηλά τη σημαία των γρήγορων προσθιοκίνητων ιαπωνικών για πάνω από δύο δεκαετίες.

Αυτή είναι η έκτη φορά που το Honda Civic βάζει την «πολεμική» στολή με τα κόκκινα σήματα, ακριβώς 25 χρόνια μετά το πρώτο Civic Type R, το φημισμένο EK9 των 185 ίππων που κυκλοφόρησε αποκλειστικά στην Ιαπωνία. Η ισχύς έχει αυξηθεί αρκετά από τότε, μιας και το νέο μοντέλο έχει περισσότερα από 320 άλογα, και είναι το ισχυρότερο Honda Type R που έχει κατασκευαστεί μέχρι σήμερα.

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

«Φούσκωσε» το Honda Civic Type R

Εξωτερικά, το νέο Honda Civic Type R διαφοροποιείται αρκετά από τα απλά «αδέλφια» του. Ο προφυλακτήρας εμπρός έχει έναν μεγάλο αεραγωγό στο κέντρο του, πίσω από τον οποίον ξεπροβάλλει το intercooler. Τόσο στον προφυλακτήρα, όσο και στην μάσκα ακριβώς από πάνω, η κυψελωτή γρίλια έχει αραιή πλέξη, ενώ στις γωνίες συναντούμε κάθετες εισαγωγές για βελτιστοποίηση της αεροδυναμικής: Ο αέρας περνά μέσα από αυτές και βγαίνει από τις εξαγωγές στα φτερά, κάνοντας έτσι το εμπρός μέρος του Honda να πιέζεται στο οδόστρωμα.

Αεραγωγός υπάρχει και στο επάνω μέρος του καπό, για καλύτερη ψύξη του K20 turbo κινητήρα που «φωλιάζει» από κάτω. Περισσότερα για αυτόν όμως, σε λίγο.
Οι θόλοι τόσο εμπρός, όσο και πίσω, είναι «πρησμένοι» και αγκαλιάζουν τις φαρδιές ζάντες 19 ιντσών, ενώ τη γραμμή των φτερών ακολουθούν και οι πόρτες, κάνοντας το σύνολο του bodykit να δείχνει ομοιογενές και όχι σαν μια μεταγενέστερη σκέψη με πρόσθετα φουσκώματα.



Το αποκορύφωμα βρίσκεται στο πίσω μέρος: Εκεί, μία τεράστια «φτερούγα» σε μαύρο γυαλιστερό χρώμα «μαρτυρά» ευθαρσώς (σε όσους δεν το έχουν συνειδητοποιήσει ακόμα) τον σκληροπυρηνικό χαρακτήρα του Honda Civic Type R, ενώ την αεροτομή συμπληρώνει ο μεγάλος διαχύτης στο τελείωμα του προφυλακτήρα.

Το κερασάκι στην τούρτα είναι βεβαίως η τριπλή απόληξη της εξάτμισης στο κέντρο. Τα χαρακτηριστικά κόκκινα σήματα εμπρός και πίσω συμπληρώνουν το πακέτο. Δεν νοείται εξάλλου Type R μοντέλο χωρίς αυτά.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε