Hyundai Bayon: Το καλύτερο εισαγόμενο αυτοκίνητο για το 2022
8/2/2023
Το Hyundai Bayon έσπασε τα κοντέρ στις δοκιμές της Auto Bild για το 2022 και κέρδισε επάξια τον τίτλο του καλυτέρου εισαγόμενου αυτοκινήτου στην κατηγορία των μικρών SUV, δείχνοντας την επιτυχημένη στρατηγική που ακολουθεί η κορεάτικη εταιρεία.
Πρωτιά στην κατηγορία του
Κάθε χρόνο, οι συνάδερφοι της Auto Bild δίνουν βραβείο για το καλύτερο εισαγόμενο αυτοκίνητο σε κάθε κατηγορία. Ανάμεσα στα μοντέλα που βραβεύτηκαν, αυτό που ξεχώρισε ήταν το μικρότερο μέλος της οικογένειας των SUV της Hyundai Motor, το Bayon. Το μοντέλο που βασίζεται στο i20 κατάφερε να κυριαρχήσει στις διάφορες δοκιμές του περιοδικού που έγιναν μέσα στο 2022, συγκεντρώνοντας τους περισσότερους βαθμούς στην κατηγορία του, με αποτέλεσμα να ανακηρυχτεί ο απόλυτος νικητής.
Ο Andreas-Christoph Hofmann, αντιπρόεδρος του τμήμα Marketing, Product και PR της Hyundai Motor Europe, δήλωσε: «Ένα τέτοιο βραβείο από ένα τόσο δημοφιλές μέσο όπως η Auto Bild δείχνει πως το Bayon έχει τεράστια αποδοχή 18 μήνες από την άφιξή του στην ευρωπαϊκή αγορά». Στη συνέχεια συμπλήρωσε: «Με κομψή σχεδίαση, ευρύχωρο εσωτερικό και μια μακρά λίστα προηγμένων χαρακτηριστικών ασφάλειας και συνδεσιμότητας, το Bayon ξεχωρίζει στην κατηγορία του. Αυτή η τελευταία επιτυχία υπογραμμίζει τον τρόπο με τον οποίο η στρατηγική μας για μια μεγάλη γκάμα οχημάτων SUV για διαφορετικές ομάδες πελατών αποδίδει καρπούς».
Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »
...>>>Συνεχίστε το άρθρο
Κορεάτικη τεχνολογία εξελιγμένη για την Ευρώπη
Αξίζει να σημειωθεί ότι το Hyundai Bayon εξελίχθηκε από το μηδέν ειδικά για την ευρωπαϊκή αγορά, έχοντας σαν γνώμονες τις ανάγκες της Γηραιάς Ηπείρου. Με τους ανανεωμένους κινητήρες Kappa καταφέρνει να παραμένει ανταγωνιστικό στον τομέα των εκπομπών ρύπων CO2, ενώ χάρη στην ποικιλία των μοτέρ ο καταναλωτής μπορεί να βρει το κατάλληλο για τις ανάγκες του.
Ξεχωρίζει η υβριδική τεχνολογία του
Στη βάση συναντάμε τον 1.200αρη ατμοσφαιρικό κινητήρα των 84 ίππων που συνδυάζεται αποκλειστικά με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων. Αμέσως μετά βρίσκουμε τον 1.0 T-GDi τρικύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα, που σε συνδυασμό με τη μοναδική 48V Hybrid τεχνολογία με το έξυπνο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων (iMT), έχει ως αποτέλεσμα ακόμη μεγαλύτερη εξοικονόμηση καυσίμου. Στην κορυφή της γκάμας του, το Bayon διατίθεται με κινητήρα 1.0 T-GDi 48V Hybrid και απόδοση 100 ή 120 ίππων, ο οποίος μπορεί να συνδυαστεί με 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων (6-iMT) ή κιβώτιο 7 σχέσεων διπλού συμπλέκτη (7-DCT).
Την ευρυχωρία του Hyundai Bayon, την ζηλεύουν και μεγαλύτερα μοντέλα
Όπως προείπαμε το Hyundai Bayon βασίζεται τεχνολογικά στο i20, αλλά τα 14 επιπλέον εκατοστά του μήκους και το μεταξόνιο των 2.580 χιλιοστών προσφέρουν μεγαλύτερη ευρυχωρία στο εσωτερικό, με το χώρο αποσκευών να βρίσκεται πάνω από το μέσο όρο της κατηγορίας με 411 λίτρα. Ταυτόχρονα σαν crossover SUV που σέβεται τη φιλοσοφία του, η απόσταση από το έδαφος είναι 16,5 εκατοστά.
Στα υπέρ του μοντέλου είναι ο πλούσιος εξοπλισμός στους τομείς άνεσης και ασφάλειας, όπου συναντάμε στάνταρ το πακέτο Smart Sense, ενώ στο εσωτερικό ο οδηγός μπορεί να απολαύσει τελευταίας τεχνολογίας λειτουργίες στην κεντρική οθόνη 10,25 ιντσών.
Το κομψό crossover SUV της Hyundai είναι ένα ολοκληρωμένο μοντέλο για εντός κι εκτός πόλης, αλλά έχουμε να κάνουμε μια πρόταση στην κορεάτικη εταιρεία. Μήπως ήρθε η ώρα να βγει ένα Bayon N με τον κινητήρα του Hyundai i20 N;
Το Bayon «έβγαλε μάτια» στις δοκιμές και κέρδισε επάξια το τίτλο!
Μέσα σε 18 μήνες κέρδισε την αγορά.
Σχεδιασμένο για τις ανάγκες της Ευρώπης.
Με κινητήρες για σχεδόν όλα τα γούστα αλλά και ευρύχωρο.
Ποια είναι η γνώμη σου για το Bayon; Άξιζε το τίτλο;