Πεπεισμένη για τα πλεονεκτήματα των Ν μοντέλων της απέναντι από τα GTI της Volkswagen εμφανίζεται η Hyundai. Διαβάστε τι είπε ο ο επικεφαλής του τμήματος Ν της μάρκας, κ. Αlbert Biermann.
H Hyundai μπορεί να έσπευσε να ξεκαθαρίσει ότι δεν έχει καμία πρόθεση να προσπαθήσει να κάνει κάποιο ρεκόρ στην πίστα του Nurburgring, θεωρώντας ότι είναι σπατάλη χρημάτων, ωστόσο η κορεάτικη μάρκα έχει μεγάλες προσδοκίες για τα i30 N και Veloster N.
Mάλιστα, σε δηλώσεις του ο επικεφαλής του τμήματος Ν της μάρκας, κ. Αlbert Biermann αποκάλυψε πως η μάρκα θεωρεί ότι το i30 N είναι πιο fun to drive από το VW Golf GTI. Τα ακριβή του λόγια ήταν : « Για το i30 N, θέλαμε να έχει περισσότερα «αγωνιστικά» χαρακτηριστικά από το Golf GTI. Tα GTI μπορεί να είναι ικανά στην πίστα αλλά αν πάρεις κάποιο στάνταρ GTI, αυτό δεν συμβαίνει. Με τις εκδόσεις Ν, θέλουμε τα μοντέλα να είναι πιο ικανά στις πίστες από τα GTI, να έχουν χαρακτήρα και το σημαντικότερο να είναι πιο fun to drive».
H ισχύς του i30 N πηγάζει από έναν 2,0 λτ υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης, σε δύο εκδόσεις Standard και Performance με απόδοση 250 άλογα και 275 ίππους αντίστοιχα. Στην έκδοση Standard το i30 N κάνει τα 0-100 χλμ./ώρα σε 6,4 και στην Performance σε 6,1 δευτερόλεπτα. Και οι δύο εκδόσεις αποδίδουν την ίδια ροπή (353 Νm) και συνδυάζονται με 6τάχυτο μηχανοκίνητο κιβώτιο και κίνηση στους εμπρός τροχούς με μέγιστη ταχύτητα τα 250 χλμ/ώρα.