autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Καλής ποιότητας υλικά και λειτουργική εργονομία ξεχωρίζουν στο εσωτερικό.

Hyundai i20 1,4 CRDi

11/11/2015

Το Hyundai i20 εξοπλίζεται με τον 1,4 diesel κινητήρα που αποδίδει 90 ίππους, αλλά είναι ιδιαίτερα οικονομικός, με μόλις 3,7 λτ./100 χλμ. κατανάλωση.

Η παρουσία της Hyundai στην κατηγορία των μικρών ξεκίνησε με το Getz το 2002 και συνεχίστηκε με το i20, που παρουσιάστηκε το 2008, και κατάφερε να διπλασιάσει το ποσοστό της εταιρείας στην κατηγορία, ενώ ευθύνεται για το 80% των νέων αγοραστών Hyundai. Με συνολικές πωλήσεις περισσότερες από 1 εκατ. μονάδες συνολικά είναι αυτονόητο το πόσο σημαντικό είναι το i20 στην εταιρεία και κατά συνέπεια, πόσο προσεκτικά σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε η νέα γενιά i20. 
 
Σχεδίαση
Tο i20 εκφράζει την νέα σχεδιαστική ταυτότητα της Hyundai, την «Fluidic Sculpture 2». Μπροστά ξεχωρίζουν τα μεγάλα ελλειπτικά φωτιστικά και η πολυγωνική γρίλια, ενώ πίσω, το μαύρο τμήμα των κολώνων της οροφής, που δίνει μια αίσθηση συνέχειας των φιμέ πλαϊνών και πίσω τζαμιών, και τα μοντέρνα φωτιστικά κάνουν την διαφορά. Ο έξυπνος σχεδιασμός του πίσω μέρους δημιουργεί την αίσθηση ότι η οροφή αιωρείται.

Εσωτερικό
Σχεδιαστικά το εσωτερικό δανείζεται στοιχεία από το μεγαλύτερο i30, όπως ο νέος πίνακας οργάνων, με την μεγαλύτερη κεντρική ψηφιακή οθόνη πληροφοριών και τα μεγάλα αναλογικά όργανα. Η ποιότητα των υλικών είναι πολύ καλή, όπως και η συναρμογή τους. Ο εξοπλισμός ασφαλείας, εκτός από τους 6 αερόσακους, περιλαμβάνει συστήματα όπως το Lane Departure Warning και το Hill Start Assist. Το i20 είναι πιο ευρύχωρο σε σχέση με το παρελθόν, όντας σε θέση να μεταφέρει ακόμη και 5 επιβάτες. Πολύ σημαντική είναι και η αύξηση της χωρητικότητας του πορτ-μπαγκάζ, το οποίο με 326 λτ. είναι κατά 10% πιο ευρύχωρό σε σχέση με το παλιό μοντέλο και, πλέον, ένα από τα μεγαλύτερα της κατηγορίας.

Κινητήρας
Ο 1,4 CRDi diesel κινητήρας της Hyundai είναι προδιαγραφών Euro6 και αποδίδει 90 ίππους στις 4.000 σ.α.λ. και 240 Nm ροπής από τις 1.500 έως τις 2.500 σ.α.λ. Έχει μέση κατανάλωση 3,7 λτ./100 χλμ. και δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας. Στην πράξη το μοτέρ τραβάει γερά από χαμηλά και μέχρι το μεσαίο φάσμα των στροφών που σημαίνει ότι μέσα στην πόλη δεν θα χρειαστεί να αλλάζεις συχνά ταχύτητα. 

Οδηγώντας
Στο δρόμο το Hyundai i20 1,4 CRDi είναι ευχάριστο και σε κερδίζει με τη συνολική του εικόνα. Η ρύθμιση της ανάρτησης κρίνεται πετυχημένη αφού απορροφά τις περισσότερες ανωμαλίες του δρόμου και εξασφαλίζει μία ανώτερη ποιότητα κύλισης, προσφέροντας έτσι οδηγική άνεση και στιβαρότητα μεγαλύτερης κατηγορίας. Στο ταξίδι είναι σταθερό και ήσυχο, ενώ υπό πίεση τα περιθώρια πρόσφυσης είναι αυξημένα και το αμάξωμα παίρνει λογικές κλίσεις.

Συμπέρασμα
To Hyundai i20 ξεχωρίζει για την μοντέρνα του σχεδίαση και τους μεγάλους χώρους. Στην έκδοση με τον 1,4 diesel κινητήρα των 90 ίππων αποτελεί μια ενδιαφέρουσα πρόταση για την κατηγορία, συνδυάζοντας δύναμη και οικονομία.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις