Όπως σας είχαμε αναφέρει, το Sedan είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα ξεκινήσει να παράγεται υπό την ονομασία Virtus στη Λατινική Αμερική παρά το γεγονός ότι οι πωλήσεις των μικρομεσαίων σεντάν σε παγκόσμιο επίπεδο έχουν σημειώσει σημαντική πτώση. Ενδιαφέρον έχει και η πιθανότητα να προχωρήσει η cabrio εκδοχή αν και δεν υπάρχει καμία πληροφορία ότι η Volkswagen ετοιμάζει να προσθέσει στην γκάμα της ένα Polo Cabrio.
Για τον ίδιο λόγο περίπου, φαίνεται το ίδιο απίθανο η Volkswagen να προχωρήσει σε μια έκδοση Variant Station Wagon για το Polo. Aλλωστε, η SEAT η οποία ανήκει στο VW Group, λέγεται ότι σταμάτησε την πορεία του Ιbiza ST λόγω χαμηλών πωλήσεων για να επικεντρωθεί στην αυξημένη ζήτηση για crossover SUV με το νέο Αrona. To VW Group πάντως έχει έναν εκπρόσωπο στα wagon αμαξώματα με την Skoda Fabia Combi άρα το ενδεχόμενο να δούμε το Polo σε μια τέτοια εκδοχή δεν φαίνεται και πολύ πιθανό.
Τέλος ο X-Tomi σχεδίασε και μια εκδοχή Αlltrack του Polo. O λόγος είναι η νέα έκδοση Αctive του Fiesta που του δίνει μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος και πιο «άγριο» αμάξωμα.