autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
10 φωτογραφίες »

Καινούργιο «πρόσωπο» και ευρεία γκάμα μοτέρ στο νέο Opel Astra

Διαβάστηκε από 26074 αναγνώστες - 13/7/2021

Οι πρώτες αποκαλυπτικές φωτογραφίες του νέου Opel Astra είναι γεγονός. Το δημοφιλές μικρομεσαίο έρχεται στην 6η του γενιά, εντελώς αλλαγμένο από τον προκάτοχό του σε εμφάνιση και είδη κινητήρων.

Η ένταξη της Opel στον Όμιλο Stellantis ήταν αναμενόμενο πως θα φέρει εξελίξεις στην ανάπτυξη των μοντέλων της πρώτης και το νέας γενιάς Opel Astra είναι μία χαρακτηριστική περίπτωση. Πλέον, έχουμε στην διάθεσή τις πρώτες αποκαλυπτικές φωτογραφίες για το δημοφιλές μικρομεσαίο, μαζί με τις απαραίτητες πληροφορίες για τα τεχνικά του χαρακτηριστικά.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το »

 
Με νέα πλατφόρμα και μεγαλύτερες διαστάσεις

Και στις δύο εκδόσεις PHEV η αυτονομία από την μπαταρία ιόντων λιθίου 12,4 kWh φτάνει τα 50 χιλιόμετρα.

Και στις δύο εκδόσεις PHEV η αυτονομία από την μπαταρία ιόντων λιθίου 12,4 kWh φτάνει τα 50 χιλιόμετρα.

Ξεκινώντας από την πλατφόρμα του νέου Opel Astra, ξέρουμε ότι θα χρησιμοποιήσει την EMP2 του Stellantis την οποία έχουμε δει και σε άλλα αυτοκίνητα του Ομίλου, όπως το ίδιας κατηγορίας Peugeot 308. Όσον αφορά τις διαστάσεις, το 6ης γενιάς Opel Astra είναι, αρχικά, κατά 4 χιλιοστά μακρύτερο από τον προκάτοχό του, με συνολικό μήκος 4.374 χλστ.. Επιπλέον, είναι πιο πλατύ κατά 51 χλστ. στα 1.860 χλστ., χάνοντας σε ύψος κατά 15 χλστ. (1.470 χλστ.). Μεγαλύτερο είναι και το μεταξόνιο, πλέον στα 2.675 χιλιοστά (έξτρα 13 χλστ.), με το μοντέλο να έχει αυξημένη χωρητικότητα στο πορτ-μπαγκάζ κατά 52 λίτρα (422 λτ.).
 
Καινούργιο «πρόσωπο», ψηφιακό εσωτερικό
Αναφέρθηκε νωρίτερα πως ο πρόβολος του αυτοκινήτου είναι αλλαγμένος σε σχέση με τον προκάτοχό του. Πηγή έμπνευσης, εξάλλου, αποτέλεσαν πιο σύγχρονα μοντέλα της Opel, προκειμένου να υπάρχει μία γενικότερη ταύτιση στην νέα σχεδιαστική φιλοσοφία που λανσάρει η μάρκα. Αλλωστε, σε σχέση με το Peugeot 308 το γερμανικό Astra είναι σαφώς πιο στιβαρού design. Έτσι, λοιπόν, στο μπροστινό μέρος του δεσπόζουν οι matrix LED προβολείς που ενώνονται μεταξύ τους με μία μαύρη γυαλιστερή φάσα. Ενσωματωμένα στον προφυλακτήρα είναι μικρά φώτα ομίχλης, την ώρα που εντυπωσιακές το λιγότερο είναι οι μαύρες κολόνες που ξεχωρίζουν για την διχρωμία τους στο πίσω μέρος (κίτρινο χρώμα όπως στο υπόλοιπο αμάξωμα). Γενικότερα, η Opel κάνει λόγο για γραμμές που θυμίζουν coupe, με τον σχεδιασμό σίγουρα να μην περνά απαρατήρητος.

Όσον αφορά την πλατφόρμα του νέου Opel Astra, ξέρουμε ότι θα χρησιμοποιήσει την EMP2 του Stellantis την οποία έχουμε δει και σε άλλα αυτοκίνητα του Ομίλου, όπως το ίδιας κατηγορίας Peugeot 308

Όσον αφορά την πλατφόρμα του νέου Opel Astra, ξέρουμε ότι θα χρησιμοποιήσει την EMP2 του Stellantis την οποία έχουμε δει και σε άλλα αυτοκίνητα του Ομίλου, όπως το ίδιας κατηγορίας Peugeot 308

 
Προχωρώντας στο εσωτερικό είναι σαφής η ποιοτική και ψηφιακή αναβάθμιση σε σχέση με τον προκάτοχό του. Πρώτα από όλα είναι λιγότερα τα κουμπιά. Σε περίοπτη θέση βρίσκεται ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων 10 ιντσών και μία ίδιων διαστάσεων οθόνη infotainment. Νέα προσθήκη είναι το τριάκτινο πολυλειτουργικό τιμόνι, ενώ πρέπει να προστεθούν οι επιλογές προαιρετικού εξοπλισμού όπως η κάμερα 360 μοιρών, cruise control με stop & go και το head-up display.

Στο μπροστινό μέρος του δεσπόζουν οι matrix LED προβολείς που ενώνονται μεταξύ τους με μία μαύρη γυαλιστερή φάσα.

Στο μπροστινό μέρος του δεσπόζουν οι matrix LED προβολείς που ενώνονται μεταξύ τους με μία μαύρη γυαλιστερή φάσα.

 
Ευρεία γκάμα κινητήρων βενζίνης, diesel και Plug-in hybrid

Σε περίοπτη θέση βρίσκεται ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων 10 ιντσών και μία ίδιων διαστάσεων οθόνη infotainment.

Σε περίοπτη θέση βρίσκεται ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων 10 ιντσών και μία ίδιων διαστάσεων οθόνη infotainment.

Η επιλογή της πλατφόρμας EMP2 δίνει την δυνατότητα στο νέο Opel Astra για διαφορετικά μηχανικά σύνολα, κάθε καυσίμου. Πρέπει να πούμε πως είναι το τελευταίο Opel Astra που θα κυκλοφορήσει στην Ευρώπη με κινητήρες εσωτερικής καύσης, δεδομένου ότι από το 2028 και μετά η εταιρεία θα προσφέρει αποκλειστικά ηλεκτρικά οχήματα. Στην βάση της γκάμας συναντά κανείς έναν 3-κύλινδρο turbo βενζινοκινητήρα 1,2 λίτρων που αποδίδει 110 και 130 άλογα. Συνδυάζεται είτε με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, είτε με αυτόματο 8 σχέσεων. Στις diesel επιλογές υπάρχει ο turbo 4-κύλινδρος των 130 ίππων.
 
Στις Plug-in hybrid εκδόσεις ο 4-κύλινδρος turbo βενζινοκινητήρας 1,6 λίτρων (150 ίπποι) συνδυάζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ (110 ίπποι) για συνολική ιπποδύναμη στα 180 άλογα. Ο ίδιος ηλεκτροκινητήρας και το μοτέρ βενζίνης 1,6 λίτρων (180 ίπποι) παράγουν στην κορυφαία επιλογή PHEV 225 άλογα. Και στις δύο εκδόσεις η αυτονομία από την μπαταρία ιόντων λιθίου 12,4 kWh φτάνει τα 50 χιλιόμετρα.
 
Οι παραγγελίες του νέου μοντέλου θα ξεκινήσουν το φθινόπωρο ενώ οι πρώτες παραδόσεις θα πραγματοποιηθούν στις αρχές του 2022. Μαζί με το hatchback Opel Astra αναμένεται και station wagon αμάξωμα. Το επόμενο διάστημα περιμένουμε να γίνουν γνωστές και οι πρώτες τιμές του μοντέλου.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το »

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε