Κατηγορίες Tesla για ψευδή αυτονομία του Model 3
Στη Νότιο Κορέα έχουν φουντώσει οι κατηγορίες προς την Tesla, η οποία διαφημίζει ότι το Model 3 έχει 447 χιλιόμετρα ηλεκτρική αυτονομία αποκρύπτοντας πως αυτό το νούμερο μειώνεται κατά 40% σε θερμοκρασίες κάτω των -7 βαθμών Κελσίου.
Στα δικαστήρια η Tesla στη Νότια Κορέα
Η Tesla έχει μπει στο στόχαστρο των Αρχών της Νότιας Κορέας και όλα αυτά γιατί, σύμφωνα με στοιχεία από έρευνες, η εταιρεία λέει ψέματα για τα τεχνικά χαρακτηριστικά των μπαταριών με τις οποίες εξοπλίζονται τα μοντέλα της και ειδικά σε ότι αφορά την αυτονομία τους.
Ψευδή η αυτονομία του Model 3 που δηλώνει η Tesla
Η Κορεατική Αντιμονοπωλιακή Επιτροπή στέλνοντας ένα έγγραφο στην Tesla, επιπλήττει την Αμερικανική εταιρεία αναφέροντας πως υπερβάλλει για την ηλεκτρική αυτονομία κάποιων μοντέλων της, συμπεριλαμβανομένου και του Model 3, γεγονός που παραβιάζει τους νόμους διαφήμισης προϊόντων της χώρας. Πιο συγκεκριμένα, ένα από τα στελέχη της επιτροπής τόνισε: «Σχεδιάζουμε να κάνουμε μια συνάντηση για να εξετάσουμε σε ποιο βαθμό η εταιρεία έχει παραβιάσει το νόμο και να αποφασίσουμε την ποινή που πρέπει να της δώσουμε».
Πέφτει έως 40% η αυτονομία στους -7 βαθμούς Κελσίου
Η Επιτροπή έκρινε πως η Tesla δεν πρέπει να διαφημίζει πως το Model 3 προσφέρει αυτονομία 446 χιλιομέτρων, χωρίς να ενημερώνει παράλληλα τους πελάτες της ότι η αυτονομία του αυτοκινήτου μπορεί να πέσει έως και 40% σε θερμοκρασίες κάτω των -7 βαθμών Κελσίου. Από την άλλη πλευρά, η Tesla θεωρεί πως δεν έχει παραβιάσει κανένα νόμο, αφού όπως και άλλες εταιρείες, αναφέρει την αυτονομία που μπορούν να φτάσουν τα μοντέλα υπό ιδανικές συνθήκες. Πάντως, εάν η Tesla κριθεί ένοχη στις παραπάνω κατηγορίες, μπορεί να της επιβληθεί πρόστιμο μέχρι και 8,35 εκατομμύρια δολάρια.
Σκούρα τα πράγματα για την Tesla στη Νότια Κορέα!
Κατηγορίες ότι υπερβάλλει για την αυτονομία του Model 3, δίνοντας ψευδή στοιχεία.
Σύμφωνα με έρευνες στους -7 βαθμούς Κελσίου, πέφτει 40% η αυτονομία του.
Η Tesla θεωρεί πως δεν έχει παραβιάσει κανένα νόμο, αφού όπως και οι υπόλοιποι κατασκευαστές αναφέρουν την αυτονομία υπό ιδανικές συνθήκες.
Εσύ με ποιο μέρος είσαι; Ποιος έχει δίκιο, η Tesla ή ο καταναλωτής;
Σχολιάστε |