autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Aυτά τα Clio V6 στην πρώτη τους «φουρνιά» κατασκευάστηκαν από την Tom Walkinshaw Racing στο Ηνωμένο Βασίλειο ενώ στην δεύτερη φτιάχτηκαν στις εγκαταστάσεις της Renault στο Dieppe.

Παρά το μεγάλο του βάρος, το Clio V6 προσέφερε μια μοναδική οδηγική εμπειρία χάρη στον κεντρομήχανο χαρακτήρα του.

H ισχύς τους πηγάζει από έναν 3,0 λτ. V6 κινητήρα με 230 ίππους.

Πολλοί το συγκρίνουν με τις πρώτες Porsche 911 λόγω της ικανότητας του να στρίβει ακαριαία αλλά αποτελεσματικά.

Renault Clio V6 στο σφυρί

4/10/2017

Πόσοι γνωρίζετε ότι καιρό πριν, η Renault είχε λανσάρει μια κεντρομήχανη πισωκίνητη widebody έκδοση για το Clio; Ένα τέτοιο βρίσκεται τώρα σε δημοπρασία.

Πόσοι από σας θυμάστε το Renault Clio V6; Η κατασκευή του μοντέλου του ήταν μια από εκείνες τις μοναδικές στιγμές που η γαλλική εταιρεία αποφάσισε ξαφνικά να λανσάρει μια κεντρομήχανη, πισωκίνητη και widebody έκδοση του αυτοκινήτου πόλης, το Clio.

Aυτά τα Clio V6 στην πρώτη τους «φουρνιά» κατασκευάστηκαν από την Tom Walkinshaw Racing στο Ηνωμένο Βασίλειο ενώ στην δεύτερη φτιάχτηκαν στις εγκαταστάσεις της Renault στο Dieppe. H ισχύς τους πηγάζει από έναν 3,0 λτ. V6 κινητήρα με 230 ίππους σε συνδυασμό με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο αλλά ουσιαστικά ήταν ελάχιστα γρηγορότερο από την κορυφαία έκδοση του εργοστασιακού Clio, το RS 172, γιατί το νέο του σασί που χρησιμοποιήθηκε αποδείχτηκε πολύ πιο βαρύ.
 
Παρά το μεγάλο του βάρος, το Clio V6 προσέφερε μια μοναδική οδηγική εμπειρία χάρη στον κεντρομήχανο χαρακτήρα του σε συνδυασμό με την κίνηση στους πίσω τροχούς και το μικρό του μεταξόνιο με πολλούς να το συγκρίνουν με τις πρώτες Porsche 911 λόγω της ικανότητας του να στρίβει ακαριαία αλλά αποτελεσματικά.

Το αυτοκίνητο στις φωτογραφίες βρίσκεται αυτή τη στιγμή σε δημοπρασία με τιμή που φτάνει τις 59.000 ευρώ.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις