autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Kia EV3: Οδηγούμε στην Ελλάδα το νέο ηλεκτρικό SUV
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Kia EV3: Οδηγούμε στην Ελλάδα το νέο ηλεκτρικό SUV

16/1/2025

Είναι μικρό SUV, ο σχεδιασμός θυμίζει το EV9.
Ευρύχωρη και εργονομική η καμπίνα, το πορτ-μπαγκάζ είναι αντάξιο μικρομεσαίων SUV.
Έχει 204 άλογα, η «μικρή» μπαταρία έχει αυτονομία 436 χλμ, η μεγάλη 605 (773 στην πόλη).
Με πολύ καλή ποιότητα κύλισης, αντάξια premium ονομάτων.

Είναι μικρό SUV, ο σχεδιασμός θυμίζει το EV9

Η Kia παρουσίασε επίσημα στην Ελλάδα το νέο ηλεκτρικό μικρό SUV της, που ονομάζεται EV3. Το εν λόγω μοντέλο είναι ένα από τα 11 νέα οχήματα που θα λανσάρει η εταιρεία μέχρι το 2026, και είναι εφοδιασμένο με καινοτόμες τεχνολογίες και μπαταρίες που προσφέρουν αυτονομία έως και 773 χιλιόμετρα στην πόλη.

Πριν προχωρήσουμε στα τεχνικά μέρη, ας γνωρίσουμε το αυτοκίνητο. Το εξωτερικό design είναι φουτουριστικό και έχει στοιχεία από τα μεγαλύτερα EV6 και EV9. Υιοθετώντας την σχεδιαστική γλώσσα «Opposites United» της Kia, το EV3 κινείται μεταξύ του μινιμαλισμού και του δυναμισμού, με τα «φουσκωμένα» φτερά και τις έντονες ακμές στο αμάξωμα και τα φανάρια να προσδίδουν ένα σπορτίφ στοιχείο.

Ευρύχωρη και εργονομική η καμπίνα, το πορτ-μπαγκάζ είναι αντάξιο μικρομεσαίων SUV

Η καμπίνα του Kia EV3 είναι καλοσχεδιασμένη και μοντέρνα, με τις ευθείες γραμμές να έχουν την τιμητική τους. Στο ταμπλό δεσπόζει η τεράστια οθόνη που ξεκινάει από την πλευρά του οδηγού και φτάνει σχεδόν μέχρι το συνοδηγό, είναι standard στο βασικό εξοπλισμό, και αποτελείται από 3 ξεχωριστές οθόνες: Μία διάστασης 12,3 ιντσών που παίζει το ρόλο του ψηφιακού πίνακα οργάνων, μία ίδιου μεγέθους για το χειρισμό του συστήματος infotainment, και μία ενδιάμεση, διάστασης 5,3 ιντσών, για το χειρισμό του συστήματος κλιματισμού. Η ύπαρξη φυσικών διακοπτών αυξάνουν την εργονομία, ενώ άξιες μνείας είναι και οι μπόλικες θήκες για μικροαντικείμενα.

Όσον αφορά στους χώρους, το Kia EV3 ξεχωρίζει για το πορτ-μπαγκάζ των 460 λίτρων, ένα νούμερο που δεν είναι απλά από τα κορυφαία της κατηγορίας, αλλά μπαίνει στα «χωράφια» των μικρομεσαίων SUV, μιας και βρίσκεται στο μέσο όρο της συγκεκριμένης κλάσης. Το μεταξόνιο των 2,68 μέτρων εξασφαλίζει καλό «αέρα» για τα γόνατα των πίσω επιβατών.

Έχει 204 άλογα, η «μικρή» μπαταρία έχει αυτονομία 436 χλμ, η μεγάλη 605 (773 στην πόλη)

Το Kia EV3 χρησιμοποιεί την πλατφόρμα E-GMP που έχει εξελιχθεί για τα ηλεκτρικά μοντέλα της εταιρείας, με την ταχύτητα φόρτισης στο εν λόγω όχημα να είναι 400 V.

Το αυτοκίνητο είναι διαθέσιμο σε 2 εκδόσεις, αμφότερες με ηλεκτροκινητήρα 204 ίππων και κίνηση στους εμπρός τροχούς. Η διαφορά βρίσκεται στις μπαταρίες, με τη «μικρή» να έχει χωρητικότητα 58,3 kWh και σύμφωνα με την εταιρεία να μπορεί να φορτίσει από το 10 στο 80% μέσα σε 29 λεπτά, και τη μεγάλη να είναι χωρητικότητας 81,4 kWh και να χρειάζεται 31 λεπτά για την ίδια διαδικασία.

Αξιοσημείωτη είναι η αυτονομία του μοντέλου: Η Kia δηλώνει πως το EV3 με τη μπαταρία των 58,3 kWh μπορεί να διανύσει έως και 436 χιλιόμετρα σε μικτό κύκλο με μία φόρτιση, ή έως 584 χιλιόμετρα αποκλειστικά στην πόλη. Η έκδοση με τη μεγαλύτερη μπαταρία έχει εργοστασιακή ηλεκτρική αυτονομία που φτάνει μέχρι τα 605 χιλιόμετρα σε μικτό κύκλο και τα 773 χιλιόμετρα στην πόλη.

Με πολύ καλή ποιότητα κύλισης, αντάξια premium ονομάτων

Μετά την παρουσίαση μας δόθηκε η ευκαιρία να οδηγήσουμε για μια σύντομη διαδρομή το Kia EV3. Διαπιστώσαμε πως η ποιότητα κύλισης του ηλεκτρικού μικρού SUV είναι πολύ καλή, με την ανάρτηση να απορροφά πολύ καλά τις κακοτεχνίες του δρόμου. Η ηχομόνωση δεν επιτρέπει σε εξωτερικούς ήχους να μπουν στην καμπίνα, και συνολικά η εικόνα που αποκομίσαμε είναι αντάξια premium ονομάτων.

Το αυτοκίνητο εφοδιάζεται από τη βασική έκδοση με το νέο για την Kia σύστημα i-Pedal 3.0, που έχει τρία επίπεδα αναγεννητικής πέδησης (δηλαδή το φρενάρισμα που κάνει το αυτοκίνητο όταν σηκώνουμε το πόδι μας από το γκάζι, φορτίζοντας έτσι τη μπαταρία κατά την επιβράδυνση), το οποίο προαιρετικά μπορεί να λειτουργεί και κατά την όπισθεν.

Το Kia EV3 είναι διαθέσιμο σε 2 εκδόσεις εξοπλισμού, την Earth και τη GT-Line.
Στο βασικό εξοπλισμό της πρώτης περιλαμβάνονται 7 αερόσακοι, αυτόματο φρενάρισμα, προειδοποίηση απόκλισης από τη λωρίδα κυκλοφορίας με σύστημα διατήρησης στο μέσο αυτής, προβολή των σημάτων κυκλοφορίας στον πίνακα οργάνων, αυτόματος διζωνικός κλιματισμός, εμπρός-πίσω ηλεκτρικά παράθυρα, σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί, αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός-πίσω, full LED φώτα, ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι και θερμαινόμενοι εξωτερικοί διακόπτες, camera οπισθοπορείας και ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών.

Η έκδοση GT-Line του Kia EV3 διαθέτει επιπλέον επενδύσεις από δερματίνη, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα που είναι επίσης θερμαινόμενα και ψυχόμενα, εσωτερικό ατμοσφαιρικό φωτισμό, καθώς και ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών.

Οι τιμές του Kia EV3 στην Ελλάδα διαμορφώνονται ως εξής:

Έκδοση μοντέλου Τιμή Τιμή με κρατική επιδότηση
Kia EV3 204 PS Standard Range 58,3 kWh Earth 37.990 ευρώ 28.990 ευρώ
Kia EV3 204 PS Long Range 81,4 kWh Earth 41.990 ευρώ 32.990 ευρώ
Kia EV3 204 PS Long Range 81,4 kWh GT-Line 44.990 ευρώ 35.990 ευρώ

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε