Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Η παραγωγή του νέου Fiesrta ξεκίνησε πριν λίγες μέρες στο εργοστάσιο της εταιρείας στην Κολωνία της Γερμανίας.

Σύμφωνα με τους ανθρώπους της εταιρείας το νέο Fiesta είναι βελτιωμένο σε όλους τους τομείς και έχει τεχνολογίες που μέχρι πριν λίγα χρόνια δε θα συναντούσαμε σε αυτοκίνητα αυτής της κατηγορίας.

Ξεκίνησε η παραγωγή του νέου Fiesta

25/5/2017

Η παραγωγή του νέου Ford Fiesta ξεκίνησε πριν λίγες μέρες στο εργοστάσιο της εταιρείας στην Κολωνία της Γερμανίας.

Η Ford έχει επενδύσει 293 εκατομμύρια ευρώ σε νέες διαδικασίες παραγωγής στη μονάδα που θα κατασκευάζει το νέο της μοντέλο, με την εταιρεία να ισχυρίζεται ότι ένα νέο Fiesta θα βγαίνει από τη γραμμή παραγωγής κάθε 68 δευτερόλεπτα.
 
Το κορυφαίο σε πωλήσεις αυτοκίνητο της Ευρώπης ενσωματώνει την πιο πρόσφατη προϊοντική πολιτική της Ford, με το νέο Fiesta να διατίθεται σε τέσσερις ξεχωριστές εκδόσεις: τη σπορτίφ ST-Line, την πολυτελή Vignale, την Active που είναι η crossover εκδοχή του μοντέλου και την πιο ισχυρή έκδοση, Fiesta ST, με τις τελευταίες δύο εκδόσεις να είναι διαθέσιμες από το επόμενο έτος.
 

«Έχουμε πάει τον αγαπημένο, διασκεδαστικό και σπορτίφ χαρακτήρα αυτού του μικρού αλλά εμβληματικού αυτοκινήτου στο επόμενο επίπεδο, με μεγαλύτερη ποικιλία μοντέλων από ποτέ και με προηγμένες τεχνολογίες και χαρακτηριστικά που οι πελάτες της μικρής κατηγορίας μόνο να ονειρευτούν θα μπορούσαν μέχρι πριν μερικά χρόνια», δήλωσε ο Jim Farley, εκτελεστικός αντιπρόεδρος της Ford Motor Company. και πρόεδρος της Ford Ευρώπης Μέσης Ανατολής και Αφρικής.

 
Η νέα γενιά του supermini της Ford έχει μεγαλύτερο μήκος αλλά και πλάτος από την προηγούμενη, ενώ η εταιρεία ισχυρίζεται επίσης ότι έχει βελτιωθεί σημαντικά η συνολική ποιότητα του νέου Fiesta, με καλύτερη συναρμογή και καμπίνα που στοχεύει στην κορυφή της κατηγορίας.
 
Υπάρχει επίσης ένα ευρύ φάσμα συστημάτων υποβοήθησης οδηγού, όπως σύστημα αποφυγής σύγκρουσης με ανίχνευση πεζών, υποβοήθησης στάθμευσης με προειδοποίηση διερχόμενου αυτοκινήτου κατά την έξοδο από κάθετη θέση στάθμευσης, Adaptive Cruise Control (διατηρεί σταθερή την ταχύτητα και φρενάρει αυτόματα αν φρενάρει το αυτοκίνητο που προηγείται), ρυθμιζόμενος περιοριστής ταχύτητας, προειδοποίησης τυφλού σημείου, ανίχνευσης κόπωσης του οδηγού, αποφυγής ακούσιας αλλαγής λωρίδας, προειδοποίησης σύγκρουσης και η λίστα συνεχίζεται.
 
Η διαθέσιμη γκάμα κινητήρων έχει απλοποιηθεί, με τρικύλινδρους κινητήρες βενζίνης και τετρακύλινδρους πετρελαίου. Η πιο ισχυρή έκδοση, Fiesta ST, θα παίρνει κίνηση από ένα υπερτροφοδοτούμενο τρικύλινδρο σύνολο 1.5 λτ. με σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων που θα αποδίδει 200 ίππους, και θα κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 6.7 δλ. ενώ οι εκπομπές CO2 θα είναι μόλις 114 γρ./χλμ .

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις