Μακριά από το ρεύμα της εποχής και τη νέα νόρμα που θέλει λίγα κυβικά και πολλά άλογα. Το ανανεωμένο Mazda 2 συνεχίζει να σηκώνει το ιαπωνικό λάβαρο της επανάστασης με το Skyactiv-G μοτέρ, το οποίο έρχεται αποκλειστικά στα 1.500 κ.εκ. με 90 ίππους και χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. Για πρώτη φορά δέχεται ηλεκτρική υποβοήθηση από ένα ήπια υβριδικό σύνολο μέσω μιας ενσωματωμένης γεννήτριας η οποία δημιουργεί ρεύμα κατά την πέδηση, εφοδιάζοντας τα ηλεκτρονικά συστήματα, μειώνοντας τον όγκο εργασίας του βενζινοκινητήρα (άρα και του καυσίμου). Στην πράξη το μοτέρ διαθέτει 148 Nm ροπής, είναι πολιτισμένο και ήσυχο με φανερή την στροφή του στην άνεση και όχι στις επιδόσεις. Το 0-100 έρχεται ελάχιστα κάτω από τα 10 δευτ. η τελική φτάνει τα 185χλμ./ώρα την ώρα που η μέση πραγματική κατανάλωση κυμαίνεται στα 6.8 λτ./100χλμ. Η λειτουργία του υβριδικού συστήματος δεν γίνεται αντιληπτή, παρά μόνο εάν επιλέξετε να την «χαζεύετε» στην οθόνη του ταμπλό.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr