autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Mazda: Δύο νέα συστήματα-καινοτομίες

Mazda: Δύο νέα συστήματα-καινοτομίες

28/1/2022

Η Mazda προσφέρει δύο καινοτόμα συστήματα στα μοντέλα της, το πρώτο είναι το i-Activ AWD για καλύτερη πρόσφυση σε συνδυασμό με οικονομία καυσίμου και το σύστημα GVC Plus που χάρη σε αυτό επιτυγχάνεται η αποτελεσματικότερη οδική συμπεριφορά.

Ο κυριότερος στόχος για την Mazda είναι η κατασκευή μοντέλων που προσφέρουν άνετη και εξαιρετική εμπειρία οδήγησης ή αλλιώς την επίτευξη του Jinba Ittai, της βασικής φιλοσοφίας της μάρκας όπου οδηγός και αυτοκίνητο αποτελούν μία οντότητα. Για την επίτευξη της εν λόγω νοοτροπίας, η Mazda ανέπτυξε έξυπνες τεχνολογίες νέας γενιάς όπως το σύστημα τετρακίνησης i-Activ all-wheel-drive (AWD) που λειτουργεί σε συνδυασμό με το G-Vectoring Control (GVC) για τον έλεγχο της κατανομής ροπής μεταξύ των εμπρός και πίσω τροχών. 

i-Activ AWD για καλύτερη πρόσφυση & οικονομία καυσίμου 

Το εξελιγμένο σύστημα τετρακίνησης i-Activ AWD της Mazda διαθέτει αναγνώριση φορτίου και στους 4 τροχούς, ενώ ταυτόχρονα συνεργάζεται αρμονικά με το GVC ώστε να ρυθμίζουν την κατανομή της ροπής μεταξύ των εμπρός και των πίσω τροχών, ενισχύοντας το βαθμό πρόσφυσης ανεξάρτητα με το τύπο οδήγησης. Παράλληλα, περιορίζει το συνολικό ποσοστό των μηχανικών απωλειών και συμβάλλει στην χαμηλή κατανάλωση του καυσίμου. 

Επιτάχυνση με τους πίσω τροχούς, φρενάρισμα με τους μπροστινούς 

Στην αρχή της στροφής, το σύστημα AWD θα διατηρήσει την υπάρχουσα κατανομή ροπής εμπρός / πίσω, δίνοντας προτεραιότητα στην καλύτερη απόκριση στη στροφή, μέσω του ελέγχου ροπής της μονάδας GVC. Ύστερα από την αρχική ενεργοποίηση, το σύστημα AWD αυξάνει σταδιακά το ποσοστό της ροπής που μεταδίδεται στους πίσω τροχούς για να επιτύχει ουδέτερη συμπεριφορά και πιο σταθερή πορεία του αυτοκινήτου. 

Επιπλέον, ο συγχρονισμός με το GVC βελτιώνει σημαντικά την απόκριση των πίσω τροχών και τη γραμμικότητα σε σχέση με τις εντολές του οδηγού στο γκάζι. Κατά την επιτάχυνση, περισσότερη ροπή κατανέμεται στους πίσω τροχούς, καθώς αυξάνεται το κατακόρυφο φορτίο. Κατά την επιβράδυνση, παρέχεται περισσότερη ροπή στους μπροστινούς τροχούς για τη μεγιστοποίηση της απόδοσης πρόσφυσης και των τεσσάρων τροχών. Ακόμα, βελτιώνεται η δυνατότητα ελέγχου, οπότε το αυτοκίνητο ανταποκρίνεται πιστά στις εντολές του οδηγού. 

Το σύστημα AWD προσφέρεται στα μοντέλα CX-5, CX-30 και Mazda3

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

 

...>>>Συνεχίστε το άρθρο

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε