Η Porsche προχώρησε στα αποκαλυπτήρια της ανανεωμένης Cayenne, η οποία έρχεται με περισσότερη ισχύ σε όλες τις εκδόσεις της και αλλαγές μέσα και έξω εμπνευσμένες από την Taycan.
Νέα φώτα μπρος και πίσω
Εξωτερικά, η ανανεωμένη Porsche Cayenne λαμβάνει νέους προβολείς με πιο τετράγωνη προσέγγιση. Ανασχεδιασμένος είναι ο μπροστινός προφυλακτήρας όπως τα μπροστινά φτερά και το καπό με στόχο να κάνουν την εμφάνιση της Cayenne ακόμα πιο σπορ. Νέα είναι τα φωτιστικά σώματα και στο πίσω μέρος που θυμίζουν αυτά της Taycan. Από κει και πέρα η Porsche έχει προσθέσει στην παλέτα των χρωμάτων τρείς νέες επιλογές, τις Algarve Blue Metallic, Montego Blue Metallic και Arctic Grey. Επιπλέον, προσφέρεται μια νέα σειρά σχεδίων ζαντών, από 20 έως 22 ιντσών.
Εσωτερικό με έμπνευση την Taycan
Η καμπίνα της φρεσκαρισμένης Cayenne εμπνέεται από την Taycan. Υπάρχει διαθέσιμη μία τρίτη οθόνη μπροστά από τον συνοδηγό 10,9 ιντσών, ενώ ο επιλογέας ταχυτήτων βρίσκεται πλέον στο ταμπλό και όχι στην κεντρική κονσόλα. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων έχει μέγεθος 12,6 ιντσών, ενώ η οθόνη για το infotainment στο κέντρο του ταμπλό μετράται στις 12,3 ίντσες.
Πιο ισχυρές όλες οι εκδόσεις
Στην Ευρώπη, η ανανεωμένη Cayenne θα προσφέρεται αρχικά με τρεις διαφορετικές εκδόσεις κινητήρα. Ο τετράλιτρος V8 biturbo είναι αυτός που αντικαθιστά τον προηγούμενο κινητήρα V6 στην Cayenne S. Η ισχύς ανέρχεται στους 474 ίππους και η ροπή στα 600 Nm, δηλαδή 34 PS και 50 Nm επιπλέον από τον προκάτοχό της. Το 0-100 χλμ./ώρα χρειάζεται 4,7 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα ορίζεται στα 273 χλμ./ώρα. Στη βάση της Cayenne βρίσκουμε τον βελτιστοποιημένο τρίλιτρο V6 turbo κινητήρα, ο οποίος πλέον προσφέρει 353 ίππους και 500 Nm ροπής, δηλαδή 13 PS και 50 Nm περισσότερα από πριν. Ο εξακύλινδρος κινητήρας αποτελεί επίσης τη βάση για το κινητήριο σύνολο της Cayenne E-Hybrid, που σε συνδυασμό με τον ηλεκτροκινητήρα, ο οποίος έχει βελτιωθεί προσφέροντας 176 ίππους, αυξάνει τη συνδυασμένη ισχύ στα 470 άλογα. Η ηλεκτρική αυτονομία ανέρχεται πλέον στα 90 χιλιόμετρα, χάρη στη νέα μπαταρία 25,9 kWh αντί της προηγούμενης 17,9 kWh.
Εκτός Ευρώπης η κορυφαία Turbo GT
Εκτός ΕΕ, η Turbo GT είναι το κορυφαίο μοντέλο στη γκάμα της Cayenne και διατίθεται αποκλειστικά ως κουπέ. Η ισχύς του τετράλιτρου V8 biturbo κινητήρα της Turbo GT έχει αυξηθεί κατά 19 άλογα και συγκεκριμένα στα 659. Η Cayenne Turbo GT επιταχύνει από το μηδέν στα 100 χλμ./ώρα σε 3,3 δευτερόλεπτα, με τελική ταχύτητα 305 χλμ./ώρα.
Συνεχίζει φρεσκαρισμένη η Cayenne!
Νέα φώτα μπρος και πίσω και πιο σπορ look.
Εσωτερικό με έμπνευση την Taycan.
Πιο ισχυρές όλες οι εκδόσεις.
Με V8 αντί V6 η Cayenne S για 474 ίππους.
Τι λες για τη φρεσκαρισμένη Porsche Cayenne;