Καμία πίεση δεν έχει ώστε να διευρύνει τη παγκόσμια γκάμα των μοντέλων της η Dacia, σύμφωνα με δηλώσεις του ισχυρού άντρα της φίρμας Jean-Christophe Kugler.
Από το 2004 μέχρι και σήμερα η Dacia έχει πουλήσει 4.5 εκατομμύρια μονάδες, εκ των οποίων οι 430.000 μονάδες πωλήθηκαν πέρυσι. Αυτή η αύξηση ήταν η αιτία να αναπτυχθούν εικασίες, πως η μάρκα ερευνά νέες κατηγορίες οχημάτων, μεταξύ των οποίων ένα Pick-Up, ένα μικρό αυτοκίνητο πόλης, αλλά και ένα κάμπριο μοντέλο.
Ωστόσο με δηλώσεις του το αφεντικό της εταιρείας Jean-Christophe Kugler, έβαλε τέλος σε αυτά τα σενάρια, διευκρινίζοντας πως η Dacia δεν έχει καμία πίεση για την ανάπτυξη νέων μοντέλων και πως ο στόχος της είναι να συνεχίσει την περεταίρω ανάπτυξη του σήματός της.
«Λειτουργούμε σε 44 χώρες και η προτεραιότητα σε κάθε μία από αυτές είναι να αυξήσουμε την εξοικείωση του εμπορικού μας σήματος. Παρόλο που δεν είμαστε αρκετά γνωστοί, σχεδόν κάθε χρονιά σπάμε το ρεκόρ κάτι το οποίο μα υποδηλώνει πως πρέπει να συνεχίσουμε να κάνουμε το ίδιο ακριβώς και τα επόμενα χρόνια, με την σειρά τη γκάμα των αυτοκινήτων που έχουμε αυτή τη στιγμή», ήταν τα λόγια του Kugler.
Τέλος να σημειωθεί πως από τη συνολική γκάμα της Dacia στην Ελληνική αγορά πωλούνται τα μοντέλα Duster, Sandero και Sandero Stepway.