autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Περίσσια δύναμης από τον κινητήρα made by Renault Που κινεί την Α-Class, χαμηλά η κατανάλωση αλλά και οι εκπομπές ρύπων.

Κινητήρας: Η...γαλλική συμβολή

Διαβάστηκε από 5766 αναγνώστες - 6/10/2017

Ο κινητήρας της Mercedes A 180 d είναι ο γνωστός 1.500άρης πετρελαιοκινητήρας made by Renault, με 4 κυλίνδρους και 8 βαλβίδες, σύστημα common rail άμεσου ψεκασμού και turbo με φτερωτή μεταβλητής γεωμετρίας. Η ονομαστική του απόδοση βρίσκεται στους 109 ίππους στις 4.000 σ.α.λ., με ροπή 260 Nm μεταξύ 1.750 και 2.500 σ.α.λ. Το μοτέρ αυτό κινεί με άνεση το πολυτελές μικρομεσαίο της Mercedes, ιδίως στο πρόγραμμα «Sport» του Dynamic Select, τόσο από στάση (0-100 χλμ./ώρα σε 11,4 δλ.), όσο και εν κινήσει (60-100 χλμ./ώρα με kickdown σε 6,4 δλ., 80-120 χλμ./ώρα με kickdown σε 8,5 δλ.). Από πλευράς λειτουργίας, το μοτέρ κάνει αισθητή την παρουσία του στις υψηλές στροφές, χωρίς όμως να έχει κενά απόκρισης και έχοντας ένα πολύ ευρύ φάσμα λειτουργίας. Το κιβώτιο από την πλευρά του, το 7άρι ημιαυτόματο 7G-DCT διπλού συμπλέκτη, προσφέρει άνεση και ευκολία, με γρήγορες και ομαλές αλλαγές, που μπορούν να γίνουν και μέσω paddles πίσω από το τιμόνι, διευκολύνοντας τον οδηγό.
Στο πεδίο της κατανάλωσης καυσίμου, η Mercedes ανακοινώνει μέση τιμή 3,7 λτ./100 χλμ., εμείς ωστόσο κατά τη διάρκεια της δοκιμής είχαμε μια μέση τιμή 5,8 λτ./100 χλμ. Στις μετρήσεις μας στην εθνική, τα πράγματα ήταν καλύτερα, αφού η ανανεωμένη A 180 d και με επιλεγμένο το «ECO» στο σύστημα Dynamic Select «έγραψε» 5,0 λτ./100 χλμ. με ταχύτητα 135 χλμ./ώρα. Σε κάθε περίπτωση χαμηλές είναι και οι εκπομπές CO2, με τη Mercedes να ανακοινώνει ένα πολύ χαμηλό νούμερο 98 γρ./χλμ. Στον όλο, άκρως οικονομικό χαρακτήρα της έκδοσης συμβάλει και το στάνταρ σύστημα ECO start/stop του κινητήρα, που λειτουργεί άψογα. 
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ