Μικρά SUV | Μικρά | Οικογενειακά SUV | Premium | Electric
Mercedes-AMG S 63 E Performance: Η πιο ισχυρή S-Class που έγινε ποτέ!
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Mercedes-AMG S 63 E Performance: Η πιο ισχυρή S-Class που έγινε ποτέ!

6/12/2022

H νέα Mercedes-AMG S 63 E Performance έκανε το επίσημο ντεμπούτο της και αποτελεί πλέον την πιο ισχυρή S-Class που έχει κατασκευαστεί ποτέ!

Plug-in υβριδική ισχύ με V8 μοτέρ

Η πιο ισχυρή S-Class που έφτιαξε ποτέ η Mercedes είναι πλέον εδώ. Ο λόγος για τη νέα AMG S 63 E Performance, που ήρθε για να εντυπωσιάσει μέσα από μία σειρά χαρακτηριστικών, που την κάνει να ξεχωρίζει στην ιστορία του μοντέλου.

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

Η πιο ισχυρή S-Class με 802 άλογα

Η νέα Mercedes-AMG S 63 E Performance εξοπλίζεται από Plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης. Αυτό αποτελείται από έναν V8 twin-turbo 4,0 λίτρων κινητήρα συνδυασμένο με αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων και έναν ηλεκτροκινητήρα τοποθετημένο στον πίσω άξονα. Η συνολική ισχύς ανέρχεται στα 802 άλογα και η φοβερή ροπή στα 1.430 Nm ροπή. Το 0-100 χλμ./ώρα απαιτεί 3,3 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 250 χλμ./ώρα.

33 χιλιόμετρα η ηλεκτρική αυτονομία

Ο ηλεκτροκινητήρας στον πίσω άξονα, αντλεί ενέργεια από μπαταρία 13,1 κιλοβατώρων. Η Mercedes αναφέρει ηλεκτρική αυτονομία της τάξης των 33 χιλιομέτρων, αλλά καθιστά σαφές πως η ρύθμιση δίνει προτεραιότητα στις επιδόσεις και όχι στην μεγαλύτερη δυνατή αυτονομία.
 

Στάνταρ η προσαρμοζόμενη αερανάρτηση

Ένα επίσης από τα αξιοσημείωτα χαρακτηριστικά της Mercedes-AMG S 63 E Performance είναι η προσαρμοζόμενη αερανάρτηση, που έχει τη δυνατότητα να χαμηλώνει κατά 1,02 εκατοστά το μοντέλο όταν κινείται με ταχύτητες πάνω από τα 120 χλμ./ώρα. Ένα ισχυρό σύστημα πέδησης με εξαπίστονες δαγκάνες μπροστά και μονοπίστονες δαγκάνες πίσω, αναλαμβάνουν το φρενάρισμα του μοντέλου. Διαθέσιμα αλλά προαιρετικά είναι επίσης και τα κεραμικά φρένα.

Εντυπωσιακή μέσα και έξω

Εμφανισιακά η Mercedes-AMG S 63 E Performance είναι πιο επιθετική εμφάνιση από μια απλή S-Class. Η panamericana γρίλια δεσπόζει μπροστά, ενώ παρόντες είναι και οι μεγάλοι αεραγωγοί στις άκρες αλλά και στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα. Στο πίσω μέρος, οι τέσσερις τραπεζοειδείς απολήξεις εξάτμισης και ο αεροδυναμικός διαχύτης τραβούν τα βλέμματα. Στο εσωτερικό, το σύστημα infotainment MBUX είναι στάνταρ, όπως και το head-up display, ενώ φυσικά οι τεχνολογίες είναι υπέρ του δέοντος διαθέσιμες.

ΑΜΑΞΑΡΑ!
Plug-in υβριδική ισχύ με V8 μοτέρ και 802 ίππους.
Στάνταρ η προσαρμοζόμενη αερανάρτηση.
Εντυπωσιακή μέσα και έξω.
Θα την ήθελες;   

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε