Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Mercedes C180: Εντυπωσιακή σχεδίαση, κορυφαία ποιότητα κύλισης
7 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Mercedes C180: Εντυπωσιακή σχεδίαση, κορυφαία ποιότητα κύλισης

Διαβάστηκε από 8385 αναγνώστες - 4/1/2022

H ολοκαίνουργια Mercedes C 180 σχεδιάστηκε από το μηδέν και έρχεται φορτωμένη με τεχνολογίες και σχεδίαση, που θα την κάνουν να ξεχωρίσει στη κατηγόρια των μεσαίων premium σεντάν.

Η Μercedes δεν έχει δημιουργήσει τυχαία ένα ισχυρό πυρήνα αγοραστών που την ακολουθούν τόσο χρόνια. Η τεχνογνωσία της, οι κινητήρες της, οι καινοτομίες που εφαρμόζει σε όλα τα μοντέλα της γκάμας της και η πολυτέλεια που προσφέρει «δένουν» τους κατόχους των αυτοκινήτων με τη μάρκα.  Η πιο λατρεμένη σειρά με τους πιο πιστούς ακόλουθους είναι η C-Class, έχοντας πουλήσει πάνω από 10,5 εκατομμύρια αυτοκίνητα από το 1982 που πρωτοπαρουσιάστηκε. Για να συνεχίσει να μεγαλώνει το πυρήνα της, η Mercedes σχεδίασε από την αρχή την νέα γενιά της C-Class, παρουσιάζοντας ένα δυναμικό σύνολο με εμφάνιση και τεχνολογικά στοιχεία που εντυπωσιάζουν. Στα χέρια μας ήρθε η «μικρή» C180, που αποδείχτηκε μικρή μόνο στα χαρτιά. 
 

Μικρή στα χαρτιά, εντυπωσιακή στο δρόμο η C180

Ο σχεδιασμός της Mercedes C-180 μαγνητίζει τα βλέμματα στο δρόμο, με στοιχεία σχεδίασης που τονίζουν την εταιρική ταυτότητα του μοντέλου. Το  αυτοκίνητο είναι «χτισμένο» πάνω στην αρθρωτή πλατφόρμα MRA II και παρά τις μεγάλες εξωτικές διαστάσεις της , με το μήκος να φτάνει τα 4,75 μέτρα και το πλάτος τα 1,820 μέτρα, ο συντελεστής οπισθέλκουσας είναι μόλις στο 0,24, συμβάλλοντας σημαντικά στην μείωση αεροδυναμικών θορύβων. Το μπροστινό τμήμα έχει μοντέρνα και δυναμική σχεδίαση που συμπληρώνεται ιδανικά από το «τονισμένο» καπό και τα υπέροχα φωτιστικά σώματα, σήμα-κατατεθέν του γερμανικού οίκου. Το πίσω μέρος το διατρέχουν έντονες γραμμές, με τα  πίσω φωτιστικά σώματα και τον ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα να συνθέτουν μια εντυπωσιακή εικόνα.

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »


Πολυτελές εσωτερικό με καινοτόμα τεχνολογία 

Η καμπίνα του πολυτελούς σεντάν έχει έντονες επιρροές από την S-Class, με τo φινίρισμα και το υλικό των πλαστικών να είναι αντίστοιχα του εκλεπτυσμένου χαρακτήρα της Mercedes. Η C-180 είναι εφοδιασμένη με  premium συστήματα τεχνολογίας, όπως το 2ης γενιάς MBUX που είναι βελτιωμένο σε όλα τα σημεία , με το μενού του να είναι στα ελληνικά και να έχει ακόμα και τη δυνατότητα να αναγνωρίζει τους επιβάτες από τη φωνή τους. Ο οδηγός λαμβάνει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες που χρειάζεται μέσα από τον ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών, ενώ η οθόνη «Head-up» μπορεί να εμφανίσει στο παρμπρίζ όλα τα απαραίτητα δεδομένα, ώστε να μην αφήνει τα μάτια του από το δρόμο. Το τιμόνι είναι εντυπωσιακό, με τα ενσωματωμένα χειριστήρια αφής να προσφέρουν δυνατότητα ελέγχου όλων των σημαντικών λειτουργιών. Στη κεντρική κονσόλα συναντάμε την κάθετη οθόνη αφής 11,9 ιντσών, που δίνει πλήρη ενημέρωση στο οδηγό για το αυτοκίνητο και για τη διαδρομή. Η Mercedes μπορεί να φιλοξενήσει άνετα 4 άτομα, με τους πίσω επιβάτες να έχουν περισσότερο χώρο στα γόνατα χάρη στο μεγαλύτερο μεταξόνιο, αλλά να έχουν λιγότερο «αέρα» στο κεφάλι, λόγω της κεκλιμένης οροφής. Η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών  είναι  455 λίτρα, που κρίνονται ικανοποιητικά για την κατηγορία του.

Κινητήρας με 170 ίππους και πολιτισμένο χαρακτήρα

Κινητήρας με 170 ίππους και πολιτισμένο χαρακτήρα

H C-180 της δοκιμής μας εξοπλίζεται με τον νέο 1.500 κυβικών turbo βενζινοκινητήρα της Mercedes, που αποδίδει 170 ίππους και 250 Nm ροπής, ενώ συνεργάζεται με το ήπια υβριδικό σύστημα EQ Boost, που προσφέρει επιπλέον 20 ίππους και 200Nm ροπής. Η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς, μέσω του 9-τάχυτου αυτόματου κιβωτίου. Το σύνολο κινητήρα-κιβωτίου συνεργάζεται εξαιρετικά και αποδοτικά, προσφέροντας στον οδηγό ευκολία, άνεση αλλά και ευχαρίστηση. 

Στο δρόμο: Ακολουθεί τις επιθυμίες του οδηγού η Mercedes C180

Η γερμανική εταιρία μας έχει συνηθίσει σε υψηλά οδηγικά στάνταρ, με κορυφαία ποιότητα κύλισης και άνεση και δεν μας απογοήτευσε ούτε αυτή τη φορά. Η C-180 κρύβει έντεχνα τον όγκο της, με το χειρισμό της να είναι ευχάριστος και με την ευελιξία της να κάνει τις διαδρομές μέσα στη πόλη εύκολη υπόθεση. Το αυτοκίνητο θα απορροφήσει χωρίς πρόβλημα τις κακοτεχνίες του δρόμου, με την ανάρτηση να είναι προσανατολισμένη στο τομέα της άνεσης. Σε περίπτωση όμως που ο οδηγός έχει «αγωνιστικές» διαθέσεις και επιλέξει τη λειτουργία Sport+, τότε τα πράγματα αλλάζουν άρδην. Το τιμόνι γίνεται πιο βαρύ,  η απόκριση του κινητήρα γίνεται πιο άμεση και οι αναρτήσεις «σφίγγουν» με την κλίση στις στροφές να περιορίζονται στο ελάχιστο. Το «fun to drive» κομμάτι μπορεί να ολοκληρωθεί απενεργοποιώντας το ESP, επιτρέποντας έτσι στο πίσω μέρος να ξεκολλήσει και να ανοίξει ελεγχόμενα τη τροχιά του.  Σύμμαχος τα εξαιρετικά φρένα που δεν θα δείξουν σημάδια κόπωσης, ούτε μετά από απαιτητική πολύωρη χρήση.
 
Η τιμή για το γερμανικό premium σεντάν  ξεκινάει από τις 45.350 ευρώ και προσφέρει πλήρη εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας. 
 
Συμπέρασμα
Η νέα Mercedes C 180 είναι η χρυσή τιμή για τον οδηγό που θέλει πολυτέλεια, πλήρη τεχνολογικό εξοπλισμό και κορυφαία οδηγική εμπειρία, χωρίς το κόστος απόκτησης να ξεφύγει. Η C180 είναι το ιδανικό entry level αυτοκίνητο για μυηθεί στην νοοτροπία της Mercedes
 
Τεχνικά χαρακτηριστικά* Mercedes Benz C180
Κινητήρας  
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.496
Κύλινδροι/Βαλβίδες 4/16
Τροφοδοσία Αμεσ. Ψεκασμός+turbo, EQ Boost (20PS, 200 Nm)
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 170/5.500-6.100
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 250/1.500-4.000
Σχέσεις/κιβώτιο/μετάδοση 9/αυτόματο/πίσω
Start/Stop NAI
Eπιδόσεις  
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 8,8
60-100 χλμ./ώρα 5,3
80-120 χλμ./ώρα 6,5
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 231
Βάρος με οδηγό (κιλά) 1.625
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)  
Μέση εργοστασιακή WLTP 6,4
Μέση Δοκιμής 9,8
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) WLTP 146
Ρεζερβουάρ (λτ.) 66
Πορτμπαγκάζ (λτ.) 455
Τιμή από (ευρώ) 45.350

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε