Η Mercedes ετοιμάζει μία νέα πλατφόρμα η οποία θα μπορεί να φιλοξενήσει κατά κύριο λόγο ηλεκτρικά σύνολα, αλλά και κινητήρες εσωτερικής καύσης καθώς θα συνεχίσει να προσφέρει «θερμικές» επιλογές στην αγορά.
Δεν έχει περάσει αρκετός καιρός από τότε που η ηλεκτροκίνηση έκανε τα πρώτα της βήματα, αναπτύσσοντας μοντέλα πάνω σε πλατφόρμες που είχαν σχεδιαστεί για κινητήρες εσωτερικής καύσης. Στην εποχή της μετάβασης που ζούμε τώρα, φαίνεται πως το «παιχνίδι» αλλάζει και πλέον οι πλατφόρμες σχεδιάζονται με προτεραιότητα τους ηλεκτροκινητήρες, «σπρώχνοντας» τους θερμικούς σε δεύτερη επιλογή. Αυτό φαίνεται πώς κάνει και η Mercedes, με την εξέλιξη της νέας αρχιτεκτονικής MMA.
Σύμφωνα με τον αντιπρόεδρο της Mercedes, Christoph Starzynski, η καινούρια MMA πλατφόρμα της μάρκας για τα ηλεκτρικά κινητήρια σύνολα, θα σχεδιαστεί με κύριο γνώμονα να φιλοξενήσει ηλεκτρικούς κινητήρες, βάζοντας σε δεύτερο «πλάνο» τις εκδόσεις βενζίνης ή diesel. Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα, πως οι επόμενες γενιές των A-Class και B-Class θα χρησιμοποιήσουν τη MMA πλατφόρμα, με σκοπό να ενισχύσουν τις ηλεκτροκίνητες εκδόσεις τους, αλλά παρόλα αυτά δεν θα ξεχάσει τις «θερμικές» εκδόσεις. Όπως τόνισε και ο Starzynski, «η πλατφόρμα θα προορίζεται για τα ηλεκτρικά αλλά δεν θα χρησιμοποιείται μόνο για αυτά».
Οπότε γίνεται κατανοητό, πως οι επόμενες Mercedes A-Class και B-Class θα προσφερθούν και με κινητήρες εσωτερικής καύσης, με απώτερο σκοπό να διατηρηθεί σε χαμηλά επίπεδα το κόστος απόκτησης των πιο προσιτών μοντέλων της. Δεν είναι τυχαίο, που πριν από λίγες μέρες ο επικεφαλής Νέων Τεχνολογιών της Mercedes, κ. Markus Schafer δήλωσε πως οι τιμές των ηλεκτρικών δεν πρόκειται να μειωθούν σύντομα.
...>>>Συνεχίστε το άρθροΣχολιάστε |
Copyright © 2024 - autoagora.gr