Οι μετακινήσεις στην πόλη δεν χρειάζονται να είναι μια συνεχόμενη και πολύπλοκη ταλαιπωρία. Μπορούν να είναι γεμάτες στιλ, πρακτικότητα, οικονομία και φρεσκάδα με τα ήπια υβριδικά Fiat 500 και Panda που υπόσχονται να αναβαθμίσουν τις αστικές κι όχι μόνο μετακινήσεις σας.
Κατά μέσο όρο, το 90% των χιλιομέτρων ενός αυτοκινήτου γίνονται μέσα σε αστικό περιβάλλον και συνθήκες πίεσης, με τους περισσότερους οδηγούς να αναζητούν μοντέλα που θα τους κάνει την καθημερινότητα πιο ευχάριστη και πρακτική. Εδώ έρχονται τα Fiat 500 και Panda, τα μικρά αυτοκίνητα πόλης που σαν στόχο έχουν να κάνουν τις αστικές μετακινήσεις μια εύκολη υπόθεση και ταυτόχρονα να προσφέρουν στους ιδιοκτήτες του στιλ και φινέτσα. Μάλιστα τα έχει εφοδιάσει και με υβριδικό κινητήρα, ακολουθώντας την τάση της εποχής, που βάζει στην εξίσωση και τη χαμηλή κατανάλωση, κάνοντας τα 2 μοντέλα άκρως ελκυστικές και ενδιαφέρουσες επιλογές. Μπορεί τα αυτοκίνητα να μοιράζονται την ίδια «καρδιά», αλλά η φιλοσοφία τους διαφέρει κλείνοντας το μάτι σε όλη την γκάμα των οδηγών και στις διαφορετικές ανάγκες που μπορεί να έχουν.
Fiat 500, ένας ζωντανός θρύλος στους δρόμους
Το Fiat 500, τόσο η hatchback όσο και η cabrio έκδοση, είναι ένας ζωντανός θρύλος, με τη ρετρό σχεδίαση του να θυμίζει έντονα το μοντέλο που μεσουρανούσε από το 1957 έως το 1975, αναβλύζοντας ένα μοναδικό στιλ που δεν συναντάς εύκολα στη σημερινή αυτοκινητοβιομηχανία. Με τα εντυπωσιακά χρώματα που το συνοδεύουν και τα πλούσια εξοπλιστικά πακέτα που διατίθεται (Style, Tech & Comfort), το Fiat 500 αλλάζει τη ψυχολογία των οδηγών μόνο στο κοίταγμα του, ενώ οι διαστάσεις του είναι ιδανικές για ευέλικτες και εύκολες μετακινήσεις στον αστικό ιστό.
Ειδικά στην κορυφαία έκδοση DOLCEVITA, το ιταλικό μοντέλο συγκεντρώνει όλη την άνεση, την τεχνολογία και στη φινέτσα που μπορεί κάποιος να απολαύσει σε ένα 500αρακι, ενώ η αναδιπλωμένη οροφή αυξάνει την αίσθηση ελευθερίας. Η ειδική έκδοση RED δείχνει το φιλανθρωπικό και κοινωνικό πρόσωπο της εταιρείας, αφού προήλθε από μια μοναδική συνεργασία της Fiat με τον παγκόσμιο κοινωφελές οργανισμό (RED) που καταπολεμά καταστάσεις έκτακτης ανάγκης υγείας, όπως το AIDS και ο COVID, και με κάθε αγορά της έκδοσης δίνεται μια δωρεά στο Παγκόσμιο Ταμείο για την υποστήριξη μιας σειράς πρόληψης, θεραπείας, συμβουλευτικής, δοκιμών, εκπαίδευσης και υπηρεσίες φροντίδας στις κοινότητες που έχουν μεγαλύτερη ανάγκη.
Στα παραπάνω προσθέστε την πλήρη ομπρέλα συστημάτων ασφαλείας που υπόσχονται μια ομαλή οδηγική εμπειρία και τον ήπιο υβριδικό κινητήρα 1.000 κ. εκ. που αποδίδει 70 ίππους και 92Nm ροπής. Αν και το δυνατό του στοιχείο είναι η χαμηλή κατανάλωση που δεν ξεπερνάει τα 5,1 λτ./100 χλμ σε πραγματικές συνθήκες, o κινητήρας χρειάζεται 13,8 δευτερόλεπτα για να πιάσει τα πρώτα 100 χλμ./ώρα από στάση, ενώ η τελική του ακουμπάει τα 167 χ.α.ω, με τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα να κυμαίνονται μεταξύ 105 έως 109 gr/χλμ. Όσο για την τιμή του οι hatchback εκδόσεις ξεκινούν από τα 15.550 ευρώ και οι cabrio από τα 18.200 ευρώ.