autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
4 φωτογραφίες »

Mobilize: Τρία νέα ηλεκτρικά πόλης από την θυγατρική της Renault

18/6/2021

Τα τρία πρώτα ηλεκτρικά της αυτοκίνητα παρουσίασε η Mobilize, θυγατρική εταιρεία της Renault. Διαβάστε τα πάντα για τα Mobilize Duo, Bento and Hippo που προσφέρονται αρχικά μόνο μέσω car sharing.

Η Renault υλοποιεί την δική της ατζέντα σχετικά με την ηλεκτροκίνηση, παράλληλα όμως κοιτάζει και έξτρα projects διαφορετικής φύσεως. Μία τέτοια περίπτωση είναι η Mobilize, η θυγατρική της που εστιάζει κυρίως στα ηλεκτρικά πόλης. Μάλιστα, δημιούργησε τα πρώτα τρία οχήματά της, τα Mobilize Duo, Bento and Hippo που θα εμφανιστούν το προσεχές διάστημα στις ευρωπαϊκές αγορές. Επειδή η μάρκα μπορεί να είναι άγνωστη στους περισσότερους καλό είναι να μάθουμε ορισμένες έξτρα πληροφορίες.

Το Mobilize Duo είναι ιδιωτικής χρήσης μοντέλο. Θα το πληρώνει κανείς για όσο χρόνο θέλει ή με βάση τα χιλιόμετρα που κάνει.

Το Mobilize Duo είναι ιδιωτικής χρήσης μοντέλο. Θα το πληρώνει κανείς για όσο χρόνο θέλει ή με βάση τα χιλιόμετρα που κάνει.

Kοινοποίησε το »


Ξεκινώντας με το Mobilize Duo, μπορούμε να πούμε ότι είναι αυτοκίνητο ιδιωτικής χρήσης που μοιάζει αδιαμφισβήτητα με το Citroen Ami. Παρόλα αυτά, δεν θα προσφέρεται σε πώληση αλλά όπως όλη η γκάμα της μάρκας θα δίνεται μέσω car sharing. Ουσιαστικά κάθε χρήστης θα πληρώνει το αυτοκίνητο για το χρονικό διάστημα που το θέλει ανάλογα με το χρόνο μίσθωσης ή τα χιλιόμετρα που πραγματοποιεί σε κάθε ταξίδι. Το συγκεκριμένο μοντέλο μπορεί να υποδεχτεί 2 άτομα και θα είναι κατασκευασμένο από ανακυκλωμένα υλικά στο 50%. Στο τέλος της ωφέλιμης ζωής του, η Renault δεσμεύεται να ανακυκλώσει το 95% του οχήματος σε ένα από τα εργοστάσιά της, στο Flins της Γαλλίας.

Η εμπορική έκδοση του Mobilize Duo είναι το Bento. Έχει χώρο φόρτωσης 1.000 λτ. και εντάσσεται επίσης σε καθεστώς car sharing.

Η εμπορική έκδοση του Mobilize Duo είναι το Bento. Έχει χώρο φόρτωσης 1.000 λτ. και εντάσσεται επίσης σε καθεστώς car sharing.


Από την άλλη πλευρά έχουμε το Mobilize Bento, ένα μοντέλο που προέρχεται από το Duo και δεν είναι τίποτα περισσότερο από την «εμπορική» έκδοση του με χώρο φόρτωσης στο πίσω μέρο. Το συγκεκριμένο μοντέλο έχει σχεδιαστεί για τη διανομή και τη μεταφορά εμπορευμάτων χαμηλού όγκου. Διαθέτει χώρο αποθήκευσης για τη μεταφορά μικρών αντικειμένων, με συνολικό όγκο έως 1.000 λίτρα. Το Bento είναι επίσης πλήρως ηλεκτρικό, αλλά προς το παρόν δεν έχουν ανακοινωθεί οι τεχνικές προδιαγραφές και η αυτονομία του. Και αυτό έχει πολύ μικρό μέγεθος, οπότε η οδήγηση και η στάθμευση σε αστικά κέντρα θα είναι μια σχετικά απλή διαδικασία.

Για μεταφορές μεγαλύτερων φορτίων υπάρχει το Mobilize Hippo με χώρο φόρτωσης 3.000 λτ..

Για μεταφορές μεγαλύτερων φορτίων υπάρχει το Mobilize Hippo με χώρο φόρτωσης 3.000 λτ..


Το τρίτο αυτοκίνητο της σειράς είναι το Mobilize Hippo. Είναι το μεγαλύτερο, ένα ηλεκτρικό ελαφρύ όχημα για παραδόσεις μεγαλύτερων φορτίων. Η Mobilize τονίζει πως αυτό το μοντέλο ανταποκρίνεται στο πρόβλημα της διανομής σε αστικές και περιφερειακές περιοχές με οριοθετημένες ζώνες «μηδενικών εκπομπών» και περιορισμένη πρόσβαση σε ρυπογόνα οχήματα. Ιδιαίτερα ενδιαφέρον στο Hippo είναι πως ο χώρος φόρτωσης των 3.000 λίτρων μπορεί να διαμορφωθεί ανάλογα με τις ανάγκες σε ψυγείο, βανάκι κλπ..

Τον Ιούνιο, η Mobilize άρχισε για πρώτη φορά την διάθεση ηλεκτρικού αυτοκινήτου 100% με κοινή χρήση, «Mobilize Share», στο Μπέργκαμο και στους τέσσερις γειτονικούς δήμους, με οχήματα Renault. Ωστόσο, δεν υπάρχουν ακόμη ημερομηνίες για την κυκλοφορία των τριών νέων οχημάτων σε πόλεις σε ολόκληρη την Ευρώπη.

Kοινοποίησε το »

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις