Nέα Mercedes-AMG SL, τετρακίνητη με V8 μοτέρ έως 585 ίππους
Διαβάστηκε από 27307 αναγνώστες - 29/10/2021
Πρεμιέρα έκανε η νέα SL AMG, ένα από τα μακροχρόνια μοντέλα της Mercedes,με ριζικές αλλαγές και υιοθετώντας αποκλειστικά το όνομα του ισχυρού τμήματος της μάρκας AMG.
Η ολοκαίνουρια εκδοχή του πανίσχυρου roadster, υιοθετεί μια ολοκαίνουρια πλατφόρμα της AMGπου θα την μοιράζεται με την επερχόμενη, νέα γενιά της AMG GT. Η νέα αρχιτεκτονική ενσωματώνει τετρακίνηση, μαλακή οροφή και νέασυστήματα τετραδιευθύνσης. Το μοντέλο φέρει μεγάλες αλλαγές σε σχέση με τον προκάτοχό του, καθώς βασικά όλα έχουν αλλάξει. Από την πλατφόρμα και τη σχεδίαση μέχρι την τεχνολογία και το κομψό εσωτερικό 2+2. Μάλιστα, λειτουργώντας ως αντικαταστάτρια και για την GT Roadster, η νέα SL θα πωλείται αποκλειστικά ως AMG μοντέλο!
Με ενεργή μπροστινή αεροτομή και μαλακή οροφή με -21 κιλά
Το νέο μοντέλο υιοθετεί μια εντελώς νέα εμφάνιση. Οι ομοιότητες με το μικρότερο GT Roadster είναι εμφανείς, αν και η ομάδα σχεδιασμού της Mercedes προσπάθησε να δώσει στη νέα SL τη δική της ξεχωριστή εμφάνιση μέσω της χρήσης μοναδικών λεπτομερειών, συμπεριλαμβανομένου ενός «τονισμένου» προφυλακτήρα στο εμπρός μέρος, της χαρακτηριστικής μάσκας Panamericana της AMG με περσίδες που ανοίγουν και κλείνουν ανάλογα με τις απαιτήσεις ψύξης και τους χαρακτηριστικούς προβολείς LED που θυμίζουν CLS. Η Mercedes-AMG εφοδίασε τη νέα SL με ενεργή μπροστινή αεροτομή για να περιορίσει τα φαινόμενα ανύψωσης του εμπρός άξονα στις υψηλές ταχύτητες. Το στοιχείο από ανθρακόνημα, το οποίο είναι κρυμμένο στο κάτω μέρος μπροστά από τον κινητήρα, επεκτείνεται αυτόματα προς τα κάτω, ενώ ενεργή είναι και η πίσω αεροτομή, που αναπτύσσεται σε πέντε διαφορετικές γωνίες, από τα 80 χλμ./ώρα, προκειμένου να ενισχυθεί η κάθετα παραγόμενη δύναμη. Για πρώτη φορά η νέα SL AMG διαθέτει υφασμάτινη οροφή τριπλής επίστρωσης, με την γερμανική εταιρεία να υποστηρίζει ότι ζυγίζει 21 κιλά λιγότερο από τη μεταλλική οροφή που χρησιμοποιήθηκε στην προηγούμενη γενιά. Η νέα οροφή, η οποία ενσωματώνει θερμαινόμενό πίσω τζάμι λειτουργεί μέσω ενός διακόπτη στην κεντρική κονσόλα ή μέσω της οθόνης infotainment , μπορεί να αναδιπλωθεί πλήρως μέσα σε 15 δευτερόλεπτα. Κάνοντας την οροφή σημαντικά ελαφρύτερη έχει χαμηλώσει το κέντρο βάρους, κάτι που θα μεταφραστεί σε καλύτερο χειρισμό.
Φτάνοντας στο πίσω μέρος βλέπουμε τις τέσσερις απολήξεις της εξάτμισης να δίνουν το παρών σε δύο ζευγάρια στις άκρες. Ανάμεσά τους δεσπόζει ο αεροδυναμικός διαχύτης. Τα φωτιστικά σώματα δίνουν μία επιβλητική εμφάνιση, ενώ η ενεργή πίσω αεροτομή διαθέτει όχι λιγότερες από έξι ρυθμίσεις. Μιλώντας για την αεροδυναμική, η Mercedes θα πουλήσει τη νέα SL και με το προαιρετικό πακέτο Aerodynamic Package.
Η νέα SL AMG επιστρέφει σε διάταξη 2 + 2 για πρώτη φορά από το 1989 και το μοντέλο R129. Ως εκ τούτου η νέα Mercedes-AMG SL θα μπορεί ουσιαστικά να φιλοξενήσει έως και τέσσερις επιβάτες στο εσωτερικό της, αν αυτό χρειαστεί, παρά την έλλειψη άνεσης που πιθανότατα θα ισχύσει για τους καθήμενους των δύο πίσω καθισμάτων σε περίπτωση που χρειαστεί να ταξιδέψουν μακριά. Το εσωτερικό της χαρακτηρίζεται από πολυτέλεια και άνεση, με την οθόνη των11,9 ιντσών (σε διάταξη πορτρέτου) να μπορεί να αλλάξει γωνία θέασης (από 12 έως 32 μοίρες) και την παραδοσιακή των 12,3 ιντσών να έχει τον πρώτο λόγο εμπρός από το οπτικό πεδίο του οδηγού. Φυσικά, όπως συμβαίνει και με τις νέες EQS, S-Class και C-Class, η πρόσφατη έκδοση του συστήματοςεπικοινωνίας και ενημέρωσης MBUX κάνει και εδώ αισθητή την παρουσία του προσφέροντας πολυάριθμα λειτουργικά περιεχόμενα. Αποκλειστικά στοιχεία μενού όπως «AMG Performance» ή «AMG TRACK PACE» τονίζουν επίσης τον σπορ χαρακτήρα. Στα προσκέφαλα των εμπρός καθισμάτων είναι ενσωματωμένο το Airscraf που ανήκει στο βασικό εξοπλισμό με τον ζεστό αέρα να ρέει στην καμπίνα επιβατών από τις εξόδους αέρα στα προσκέφαλα και να τυλίγεται γύρω από την περιοχή του κεφαλιού και του λαιμού του οδηγού και του συνοδηγού σαν «κασκόλ». Η τέλεια εργονομία, τα διάφορα σχέδια ραφών το άφθονο δέρμα και η πληθώρα νίκελ στοιχείων με τη σειρά τους βοηθούν στην αύξηση του στοιχείου της πολυτέλειας.
V8 μοτέρ έως 585 ίππους
Η νέα SL θα προσφέρεται αρχικά σε δύο εκδόσεις SL 55 και SL 63. Αμφότερες θα είναι εξοπλισμένες με τον V8 4,0 λίτρων twin-turbo κινητήρα. Στην πρώτη προσφέρει 476 ίππους και 700 Nm ροπής (0-100 χλμ./ώρα σε 3,9 δτ.), ενώ στη δεύτερη 585 ίππους και 800 Nm ροπής (0-100 χλμ./ώρα σε 3,6 δτ και τελική 315 χλμ./ώρα). Και οι δύο συνδυάζονται με 9τάχυτο αυτόματο κιβώτιο. Σημειώνεται πως αργότερα θα ακολουθήσει και μια Plug-In υβριδική έκδοση υπό την ονομασία SL 63 e.
Τετρακίνητη και με σύστημα τετραδιεύθυνσης
Για πρώτη φορά η SL είναι διαθέσιμη με τετρακίνηση (4Matic+), ενώ το παρών δίνουν πέντε προγράμματα οδήγησης (Slippery, Comfort, Sport, Sport+ και Individual) με το πρόσθετο «Race» να αφορά τα μοντέλα με το προαιρετικό πακέτο AMG Dynamic Plus. Προαιρετικό στην SL 55 και στάνταρ στην SL 63, είναι το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης στο πίσω μέρος, την ώρα που το γερμανικό roadster επωφελείται επίσης από τετραδιεύθυνση, που μειώνει τον κύκλο στροφής και βελτιώνει την οδική συμπεριφορά. Οι τιμές αλλά και η ημερομηνία διάθεσης της νέας Mercedes-AMG SL δεν ανακοινώθηκαν.
Η Νέα Mercedes SL φέρνει ριζικές αλλαγές και διατίθεται μόνο σε AMG!
Με δύο εκδόσεις κινητήρα, V8 4λίτρων από 476 έως 585 ίππους!
Έρχεται και Plug-In υβριδική έκδοση.
Premium εσωτερικό, άνεση, 2+2 θέσεις και μαλακή οροφή 21 κιλά ελαφρύτερη.
Τετρακίνητη και σύστημα τετραδιεύθυνσης.
Πως σας φαίνεται το ανανεωμένο γερμανικό Roadster; Θα μπορέσει να αντικαταστήσει την Mercedes GT;