Η νέα Mercedes CLE έκανε το επίσημο ντεμπούτο της και καταφέρνει να ισορροπεί μεταξύ των διαστάσεων της E-Class Coupe και της σπορτίφ εικόνας της C-Class Coupe. Ο δυναμικός χαρακτήρας της τονίζεται ακόμα περισσότερο από τον εξακύλινδρο κινητήρα που έχει στη γκάμα της, ενώ η πολυτέλεια και τα σύγχρονα συστήματα ασφαλείας και ψυχαγωγίας είναι αντάξια της καταγωγής της.
Μεγαλύτερη από E-Class Coupe η Mercedes CLE Coupe
Τώρα την θαυμάσαμε σε όλο της το μεγαλείο, με το έντονο μπλε μεταλλικό χρώμα του αυτοκίνητου παρουσίασης να την κάνει ακόμα πιο επιβλητική. Όχι ότι η Mercedes CLE Coupe με μήκος 4,85 μέτρα (1,5 εκ. μεγαλύτερη από την E-Class Coupe και 16 εκ. από την C-Class Coupe), πλάτος 1,86 μ. και ύψος 1,42 μ. θα περάσει απαρατήρητη στο δρόμο, αλλά ο συγκεκριμένος χρωματισμός την προσθέτει ακόμα περισσότερο όγκο, χωρίς όμως να χάνει στιγμή την κομψότητα της.
Εκτός από τις αυξημένες διαστάσεις, το δικό της λιθαράκι στην εντυπωσιακή εικόνα βάζει και η σχεδίαση που φαίνεται σαν να έχει στοιχεία από muscle car. Η μούρη με την κλίση προς τα εμπρός θυμίζει έντονα ρύγχος καρχαρία και σε συνδυασμό με το χαμηλωμένο καπό και την τραπεζοειδή μάσκα δίνουν στη Mercedes CLE Coupe μια επιθετική εμφάνιση που δεν μπορεί να την αγνοήσεις. Στο παιχνίδι των εντυπώσεων μπαίνουν και οι αιχμηροί στάνταρ LED προβολείς, καθώς και τα τονισμένα νεύρα στο καπό που μας είναι οικεία από άλλα μοντέλα της εταιρείας. Γενικά μπορούμε να πούμε ότι το μπροστινό μέρος θυμίζει (υπερβολικά) τις CLA και CLS, δείχνοντας ότι η γερμανική εταιρεία θέλει να δημιουργήσει μια εικόνα- υπογραφή στα πιο σπορτίφ μοντέλα της.
Η δυναμική εικόνα της Mercedes CLE Coupe συνεχίζεται και στο προφίλ, όπου ξεχωρίζουν οι φουσκωμένοι θόλοι και οι τεράστιες ζάντες που φτάνουν έως και τις 20 ίντσες (18 στην βασική έκδοση). Μάλιστα οι Γερμανοί για να αναδείξουν τα παραπάνω στοιχεία, έχουν αυξήσει το μπροστά μετατρόχιο κατά 4 εκ. και το πίσω κατά 7 εκ. σε σχέση με την C-Class Coupe. Στο πίσω μέρος, η CLE έχει στενά, διαιρούμενα φωτιστικά σώματα που συνδέονται οπτικά με ένα μαύρο φάσα, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι οι επιχρωμιωμένες απολήξεις τις εξάτμισης είναι διακοσμητικές, αφού η πραγματική εξαγωγή καυσαερίων βγαίνει στο κάτω μέρος.