autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

    Βήμα εμπρός για την Mercedes

    Διαβάστηκε από 25425 αναγνώστες - 29/7/2019

    Οι μπαταρίες ιόντων λιθίου που έχουν τοποθετηθεί στο πάτωμα του αυτοκινήτου, έχουν χωρητικότητα 80 kWh και ζυγίζουν 650 κιλά. Υπάρχει μειονέκτημα σε ένα τέτοιο ηλεκτρικό SUV? Ναι, οι μπαταρίες είναι πολύ βαρύτερες από ένα γεμάτο ρεζερβουάρ βενζίνης, και αυξάνουν το συνολικό βάρος στους 2,4 τόνους, την στιγμή που ένα GLC 220 d ζυγίζει 1,8 τόνους, δηλαδή 600 κιλά λιγότερο!



    Το Mercedes EQC μπορεί να οδηγηθεί, όταν ο ήλιος, ο άνεμος και το νερό τροφοδοτούν με ηλεκτρική ενέργεια. Σε αυτό το σημείο η Mercedes απομακρύνει τον φόβο της αυτονομίας. Σύμφωνα με τις προδιαγραφές του εργοστασίου, τα 450 χιλιόμετρα θεωρούνται μια απόλυτα εφικτή τιμή, φυσικά μόνο αν αποφεύγονται οι συνεχείς επιταχύνσείς και το γκάζι δεν είναι μόνιμα στο πάτωμα. Χρειάζεται μόλις  5,1 δευτερόλεπτα για τα 0-100 χλμ / ώρα! Μην ξεχνάμε ότι το Mercedes EQC είναι ένα ηλεκτρονικήτο αυτοκίνητο ούτως ή άλλως. Στο μέλλον, η στροφή στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι αναπόφευκτη.



    Το αυτοκίνητο μπορεί να φορτίσει γρήγορα με συνεχές ρεύμα, φέρνοντας την μπαταρία στο 80% της αυτονομίας της σε μόλις 40 λεπτά. Παρεμπιπτόντως, και στην Audi υπόσχονται το ίδιο. Το e-tron έχει μήκος 4,90 μέτρων και αυτονομία κοντά στα 500 χιλιόμετρα. Το Mercedes EQC θα τοποθετηθεί δίπλα από το Audi e-tron και το Jaguar i-Pace, και θα κοντραριστούν στα ίσα.



    Συμπέρασμα: Τα ηλεκτρονικά αυτοκίνητα δεν ονομάζονται πάντοτε Tesla. Η Γερμανία επιστρέφει. Πρώτα η Audi με το e-tron, τώρα η Mercedes με το EQC. Στα μεγάλα SUV χωρούν πολλές μπαταρίες, με συνέπεια η αυτονομία να αυξάνεται. Η τεχνολογία της ηλεκτροκίνησης είναι πλέον απτή, παράλληλα όμως παραμένει ακριβή.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ