Η εταιρεία σκοπεύει να εξηλεκτρίσει πλήρως τη γκάμα της, με το 50% των μοντέλων της να είναι EV μέχρι το 2025. Ποια είναι η στρατηγική των Σουηδών;
Η Volvo αναβαθμίζει το εργοστάσιό της στο Βέλγιο, προκειμένου να ανταποκριθεί στην αυξημένη ζήτηση ηλεκτρικών οχημάτων. Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία έχει σκοπό να τριπλασιάσει την χωρητικότητα της μονάδας στο Ghent μέχρι το 2022. Σε αυτό το εργοστάσιο κατασκευάζονται τα XC40, συμπεριλαμβανομένης της ηλεκτρικής έκδοσης Recharge.
Αργότερα μέσα στη χρονιά, θα ξεκινήσει η παραγωγή ενός δεύτερου EV μοντέλου, το οποίο θα βασίζεται στην πλατφόρμα CMA, που έχει εξελιχθεί για compact αυτοκίνητα , και χρησιμοποιείται από όλη τη γκάμα του XC40 καθώς και του Polestar 2. Το ντεμπούτο του θα γίνει το Μάρτιο.
Το νέο ηλεκτρικό όχημα θα έχει παρόμοια μπαταρία με το υπάρχον XC40 Recharge, η οποία έχει χωρητικότητα 78kWh και χαρίζει στο όχημα αυτονομία 335km σε κύκλο EPA.
Η εταιρεία σκοπεύει να κατασκευάσει ηλεκτρικά μοντέλα και σε άλλα εργοστάσια, εκτός από αυτό του Βελγίου, και έχει στόχο το 50% των οχημάτων της να είναι ηλεκτρικά μέχρι το 2025, με τα υπόλοιπα να είναι plug-in υβριδικά. Η Ευρώπη είναι σε καλό δρόμο, αφού τη χρονιά που μας πέρασε, σχεδόν το 30% των Volvo ήταν EV και PHEV, ενώ το Νοέμβριο του 2020 εγκαινιάστηκε ένα νέο κέντρο έρευνας και εξέλιξης ηλεκτρικών κινητήρων στην Κίνα. Αυτή η κίνηση θα οδηγήσει στην μεταφορά της παραγωγής αυτών των κινητήρων in-house, κάτι που θα ολοκληρωθεί επίσης το 2025. Ήδη ορισμένα από αυτά τα μοτέρ κατασκευάζονται σε εργοστάσιο της Volvo στη Σουηδία.
Το 2020 σημειώθηκε πτώση 6,2% στις παγκόσμιες πωλήσεις της εταιρείας σε σχέση με το 2019, αφού συνολικά πωλήθηκαν 661.7123 αυτοκίνητα της εταιρείας σε όλο τον πλανήτη.