Μέσα στο χρόνο θα λανσαριστεί το καινούργιο Mini, τόσο με κινητήρα εσωτερικής καύσης, όσο και ως αμιγώς ηλεκτρικό, με το δεύτερο να κατασκευάζεται αποκλειστικά στην Κίνα. Η αποκάλυψη του όμως ήρθε πρόωρα λόγω «διαρροής» φωτογραφιών! Έτσι θα μοιάζει!
Διέρρευσαν φωτογραφίες της ηλεκτρικής έκδοσης
Αν και η Mini κρατούσε «επτασφράγιστο» μυστικό τη νέα σχεδίαση του μοντέλου, διέρρευσαν φωτογραφίες που δείχνουν πώς θα μοιάζει, με την εταιρεία όμως να μην επιβεβαιώνει επίσημα ότι αυτή θα είναι η τελική μορφή του αυτοκινήτου που θα βγει από τη γραμμή παραγωγής. Το μοντέλο που φαίνεται στις εικόνες είναι η ηλεκτρική έκδοση, παρά το λογότυπο «Cooper S», μιας και δεν υπάρχουν οι γνωστές απολήξεις της εξάτμισης.
Μεγάλες αλλαγές στο πίσω μέρος, συνεχίζει να θυμίζει Mini από μπροστά
Όπως βλέπουμε, η νέα γενιά είναι πολύ διαφορετική από την προηγούμενη, με τις μεγαλύτερες αλλαγές να συναντιούνται στο πίσω μέρος. Συγκεκριμένα διακρίνουμε τριγωνικά φώτα με στυλ γραφικών «Union Jack», τα οποία συνδέονται με μια μαύρη διακοσμητική λωρίδα. Το έμβλημα της μάρκας έχει ανέβει λίγο πιο ψηλά, δεν υπάρχει εσοχή για την πινακίδα και σε γενικές γραμμές μπορούμε να πούμε ότι όλο το πίσω μέρος ακολουθάει μια πιο καθαρή και minimal σχεδίαση.
Το μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου των φωτογραφιών, μας κάνει να είμαστε ακόμη πιο σίγουροι ότι πρόκειται για το ηλεκτρικό μοντέλο, μιας και η μάσκα είναι κλειστή. Πέρα από αυτό, βλέπουμε χρωμιωμένες διακοσμητικές λεπτομέρειες, ενώ είναι σχεδόν σίγουρο ότι οι προβολείς θα έχουν μια νέα φωτεινή υπογραφή.
Εσωτερικό με στρογγυλή κεντρική οθόνη αλλά χωρίς πίνακα οργάνων
Ήδη από τα τέλη του 2021, είχαν εμφανιστεί κάποιες φωτογραφίες στο διαδίκτυο, οι οποίες έδιναν μια γεύση από το εσωτερικό του μοντέλου. Η νέα γενιά θα εφοδιάζεται με την γνωστή στρογγυλή κεντρική οθόνη και φυσικούς διακόπτες για το ραδιόφωνο και τις λοιπές λειτουργίες.
Το τιμόνι βασίζεται στο κλασικό σχέδιο της εταιρεία και διαθέτει πραγματικά κουμπιά, ενώ φαίνεται τα ψηφιακά όργανα του προκατόχου του να αποτελούν παρελθόν και σύμφωνα με πληροφορίες τη θέση του να έχει πάρει ένα head-up display .
Μέχρι 224 ίππους και αυτονομία έως 400 χλμ
Στα τεχνικά χαρακτηριστικά, η μπαταρία και ο ηλεκτροκινητήρας του νέου μοντέλου θα προέρχονται από το κινέζικο συνέταιρο της BMW, τη Great Wall, και όχι από το BMW i3, όπως συνέβη με τον προκάτοχό του, ενώ θα είναι διαθέσιμο με δύο επιλογές κίνησης. Στην βάση θα συναντάμε το Cooper E με μπαταρία χωρητικότητας 40 kWh και ισχύ 184 ίππων, που θα μπορεί να ολοκληρώσει το 0-100 σε 7δλ, ενώ θα υπάρχει και η «δυνατή» έκδοση Cooper SE με μπαταρία 50 kWh και 224 ίππους, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες η μέγιστη αυτονομία θα αγγίζει τα 400 χλμ.
ΒΟΟΜ! Έτσι θα είναι το τελευταίο τρίθυρο Mini Cooper
Διέρρευσαν φωτογραφίες, αλλά η εταιρεία ακόμα σφυρίζει αδιάφορα!
Μεγάλες αλλαγές στο πίσω μέρος και με νέα φώτα!
Παρελθόν τα ψηφιακά όργανα από το εσωτερικό.
Μέχρι 224 άλογα και αυτονομία 400 χλμ.
Πως σου φαίνεται που θρυλικά μοντέλα «πεθαίνουν» για να δώσουν χώρo στα SUV;