Εσωτερικό-Χώροι
Ο θάλαμος των επιβατών είναι ένα από τα πιο δυνατά σημεία του νέου Opel Astra. Σχεδιαστικά, το όλο αποτέλεσμα με το κομμένο «V» που κάνει το ταμπλό και την μεγάλη οθόνη αφής 8 ιντσών προβάλει τον high-tech χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Το τιμόνι έχει μικρύνει σε διαστάσεις και τονίζει τον σπορ χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Βελτιωμένη είναι η εργονομία, με το σύστημα infotainment να έχει πιο εύκολο χειρισμό, επιτρέποντας την γρηγορότερη πλοήγηση, ενώ έχει βελτιωθεί και ο χειρισμός των ενδείξεων της οθόνης του πίνακα οργάνων, που πλέον γίνεται από τα χειριστήρια του τιμονιού. Βελτιωμένη είναι και η ποιότητα στο εσωτερικό του Opel Astra, με το πάνω τμήμα του ταμπλό, αλλά και το εσωτερικό των θυρών, να επενδύονται με παχύ και αφρώδες πλαστικό πολύ καλής ποιότητας. Το νέο Opel Astra διαθέτει καλύτερους χώρους από τον προκάτοχό του, και παίζει πλέον στην κορυφή της κατηγορίας. Χάρη στο νέο σχεδιασμό και τοποθέτηση των καθισμάτων (πιο λεπτά και πιο χαμηλά τοποθετημένα), ο χώρος για τα γόνατα των επιβατών είναι πιο άνετος από ποτέ και από τους μεγαλύτερους στα μικρομεσαία.
Τεχνολογία
Η Opel προικίζει το νέο Astra με όλη την πρόσφατη τεχνολογία, που έχει διαθέσιμη. Έτσι, μέσω της κάμερας Opel Eye ελέγχονται μια σειρά από συστήματα ενεργητικής ασφάλειας, όπως προειδοποίηση εμπρόσθιας σύγκρουσης, ένδειξη απόστασης προπορευόμενου οχήματος, υποβοήθηση διατήρησης στη λωρίδα κυκλοφορίας, αναγνώριση επικείμενης σύγκρουσης με λειτουργία περιορισμού σύγκρουσης χαμηλής ταχύτητας, αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας και αυτόματη ρύθμιση προβολέων. Επίσης, υπάρχουν τα Intelligent LED matrix φώτα, που προσαρμόζονται στις οδηγικές συνθήκες και το περιβάλλον, αλλά και η νέα υπηρεσία OnStar που θα έρθει το 2016 και μέσω της οποίας παρέχονται μια σειρά από προσωποποιημένες λειτουργίες.
Κινητήρας
Ο κινητήρας του νέου Astra είναι ένας από τους ισχυρότερους 1.600άρηδες diesel της αγοράς, με 136 ίππους ισχύος και 320 Nm ροπής. Ο κινητήρας αυτός είναι γνωστός σαν «ο βελούδινος diesel» χάρη στα πολιτισμένα χαρακτηριστικά λειτουργίας του, ενώ η όλη λειτουργία του χαρακτηρίζεται από την εντυπωσιακή παροχή άφθονης ροπής. Από πλευράς κατανάλωσης, η Opel υπόσχεται 3,9 λτ./100 χλμ. στην έκδοση της δοκιμής με ζάντες 17 ιντσών, ενώ κατά την διάρκεια της δοκιμής μας, η μέση κατανάλωση ήταν 5,8 λτ./100χλμ.
Οδηγώντας
To νέο Astra βασίζεται σε μια νέα πλατφόρμα, που κάνει χρήση ελαφριών υλικών και συμβάλει στη συνολική μείωση του βάρους του, με την ανάρτησή του να περιλαμβάνει γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και ημιάκαμπτο άξονα με σύνδεσμο Watt πίσω.
Στην πράξη το νέο Astra είναι σαφώς πιο ευκολοδήγητο και πιο άνετο σε σχέση με το προηγούμενο, ενώ επιπλέον χάρη στην καλή του αεροδυναμική σχεδίαση ταξιδεύει χωρίς αεροδυναμικούς θορύβους, πιο ήσυχα και πιο άνετα από ποτέ. Σε πιο απαιτητική διαδρομή, το μικρότερο βάρος και το νέο πλαίσιο δίνουν σε αυτό το Astra μια πιο ενδιαφέρουσα οδική συμπεριφορά. Παράλληλα, το τιμόνι με την νέα ηλεκτρική υποβοήθηση παρέχει βελτιωμένη αίσθηση και πληροφόρηση, ενώ τα φρένα είναι δυνατά και αποτελεσματικά.