autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Το νέο Astra έχει πολύ καλή οδική συμπεριφορά. Η έξυπνη σχεδίαση στο πίσω μέρος προσδίδει χαρακτηριστικά κουπέ στο αμάξωμα του νέου Astra.

Μοντέρνα σχεδίαση και πολύ καλή ποιότητα κατασκευής στο εσωτερικό του νέου Astra.

Ο 1,6 λτ.diesel αποδίδει 136 ίππους και 320 Nm ροπής, ενώ είναι οικονομικός

Test: Opel Astra 1,6 CDTI 136 PS

8/1/2016

Το νέο Opel Astra διαθέτει νέα ελκυστική και δυναμική σχεδίαση, ενώ εξοπλίζεται με περισσότερη τεχνολογία από ποτέ. Στην έκδοση με τον «βελούδινο diesel» κινητήρα που δοκιμάζουμε, είναι ξεκάθαρο ότι στοχεύει ψηλά, στΆ ¶στρα!

To Opel Astra είναι ένα από τα παραδοσιακά best-seller όχι μόνο της μικρομεσαίας κατηγορίας αλλά και όλης της αγοράς γενικότερα. Κάθε λανσάρισμα λοιπόν, μιας νέας γενιάς Astra, αποτελεί από μόνο του είδηση. Υποδεχόμαστε στη χώρα μας το ολοκαίνουργιο μοντέλο, το οποίο αλλάζει σχεδόν ολοκληρωτικά σε σχέση με αυτό που αντικαθιστά. 

Σχεδίαση
Εντελώς νέα είναι η σχεδίαση του νέου Astra, με γραμμές πιο αθλητικές, με λιγότερες καμπύλες, αλλά πιο έντονες νευρώσεις. Παράλληλα, δεν λείπουν κάποιες πιο «ψαγμένες» λεπτομέρειες, όπως η σχεδίαση της πίσω κολώνας, που προσδίδει χαρακτηριστικά από κουπέ στο νέο Astra.
Μπροστά, τα φώτα μεγαλώνουν και η μάσκα κατεβαίνει χαμηλότερα, δίνοντας μια όμορφη αίσθηση κίνησης, ενώ στο πίσω μέρος, τα φωτιστικά είναι πιο μοντέρνα και το σήμα της Opel πιο τρισδιάστατο. 

Εσωτερικό-Χώροι
Ο θάλαμος των επιβατών είναι ένα από τα πιο δυνατά σημεία του νέου Opel Astra. Σχεδιαστικά, το όλο αποτέλεσμα με το κομμένο «V» που κάνει το ταμπλό και την μεγάλη οθόνη αφής 8 ιντσών προβάλει τον high-tech χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Το τιμόνι έχει μικρύνει σε διαστάσεις και τονίζει τον σπορ χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Βελτιωμένη είναι η εργονομία, με το  σύστημα infotainment να έχει πιο εύκολο χειρισμό, επιτρέποντας την γρηγορότερη πλοήγηση, ενώ έχει βελτιωθεί και ο χειρισμός των ενδείξεων της οθόνης του πίνακα οργάνων, που πλέον γίνεται από τα χειριστήρια του τιμονιού. Βελτιωμένη είναι και η ποιότητα στο εσωτερικό του Opel Astra, με  το πάνω τμήμα του ταμπλό, αλλά και το εσωτερικό των θυρών, να επενδύονται με παχύ και αφρώδες πλαστικό πολύ καλής ποιότητας. Το νέο Opel Astra διαθέτει καλύτερους χώρους από τον προκάτοχό του, και παίζει πλέον στην κορυφή της κατηγορίας. Χάρη στο νέο σχεδιασμό και τοποθέτηση των καθισμάτων (πιο λεπτά και πιο χαμηλά τοποθετημένα), ο χώρος για τα γόνατα των επιβατών είναι πιο άνετος από ποτέ και από τους μεγαλύτερους στα μικρομεσαία.  

Τεχνολογία
Η Opel προικίζει το νέο Astra με όλη την πρόσφατη τεχνολογία, που έχει διαθέσιμη. Έτσι, μέσω της κάμερας Opel Eye ελέγχονται μια σειρά από συστήματα ενεργητικής ασφάλειας, όπως προειδοποίηση εμπρόσθιας σύγκρουσης, ένδειξη απόστασης προπορευόμενου οχήματος, υποβοήθηση διατήρησης στη λωρίδα κυκλοφορίας, αναγνώριση επικείμενης σύγκρουσης με λειτουργία περιορισμού σύγκρουσης χαμηλής ταχύτητας, αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας και αυτόματη ρύθμιση προβολέων. Επίσης, υπάρχουν τα Intelligent LED matrix φώτα, που προσαρμόζονται στις οδηγικές συνθήκες και το περιβάλλον, αλλά και η νέα υπηρεσία OnStar που θα έρθει το 2016 και μέσω της οποίας παρέχονται μια σειρά από προσωποποιημένες λειτουργίες.

Κινητήρας
Ο κινητήρας του νέου Astra είναι ένας από τους ισχυρότερους 1.600άρηδες diesel της αγοράς, με 136 ίππους ισχύος και 320 Nm ροπής. Ο κινητήρας αυτός είναι γνωστός σαν «ο βελούδινος diesel» χάρη στα πολιτισμένα χαρακτηριστικά λειτουργίας του, ενώ η όλη λειτουργία του χαρακτηρίζεται από την εντυπωσιακή παροχή άφθονης ροπής. Από πλευράς κατανάλωσης, η Opel υπόσχεται 3,9 λτ./100 χλμ. στην έκδοση της δοκιμής με ζάντες 17 ιντσών, ενώ κατά την διάρκεια της δοκιμής μας, η μέση κατανάλωση ήταν 5,8 λτ./100χλμ.  

Οδηγώντας
To νέο Astra βασίζεται σε μια νέα πλατφόρμα, που κάνει χρήση ελαφριών υλικών και συμβάλει στη συνολική μείωση του βάρους του, με την ανάρτησή του να περιλαμβάνει γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και ημιάκαμπτο άξονα με σύνδεσμο Watt πίσω. 
Στην πράξη το νέο Astra είναι σαφώς πιο ευκολοδήγητο και πιο άνετο σε σχέση με το προηγούμενο, ενώ επιπλέον χάρη στην καλή του αεροδυναμική σχεδίαση ταξιδεύει χωρίς αεροδυναμικούς θορύβους, πιο ήσυχα και πιο άνετα από ποτέ. Σε πιο απαιτητική διαδρομή, το μικρότερο βάρος και το νέο πλαίσιο δίνουν σε αυτό το Astra μια πιο ενδιαφέρουσα οδική συμπεριφορά. Παράλληλα, το τιμόνι με την νέα ηλεκτρική υποβοήθηση παρέχει βελτιωμένη αίσθηση και πληροφόρηση, ενώ τα φρένα είναι δυνατά και αποτελεσματικά.

Συμπέρασμα
Το νέο Astra διαθέτει τεχνολογία πιο υψηλή από κάθε άλλη φορά, σχεδίαση πιο μοντέρνα από ποτέ, αλλά και πολύ καλή ποιότητα, πρακτικότητα και λειτουργικότητα. Στα ατού του συγκαταλέγεται και ο κορυφαίος σε απόδοση και παράλληλα με λογική κατανάλωση diesel των 136 ίππων. Συνολικά, το νέο Astra έχει όλα τα φόντα στο να αναδειχτεί και πάλι best-seller.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις