autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
7 φωτογραφίες »

Νέο Opel Astra: Πώς αποδίδει στους -30 βαθμούς Κελσίου;

30/6/2021

Το τελικό στάδιο δοκιμών πριν βγει στην κυκλοφορία περνάει το νέο Opel Astra. Μπορεί να ανταπεξέλθει στους -30 βαθμούς Κελσίου και σε ολισθηρές επιφάνειες ειδικά διαμορφωμένων διαδρομών;

Προ των πυλών της επίσημης παρουσίασής του βρίσκεται το νέο Opel Astra. Το 11ης γενιάς δημοφιλές μικρομεσαίο που σχεδιάστηκε στα πάντα του με τη βοήθεια υπολογιστή από τον περασμένο χειμώνα μπαίνει σε νέα εποχή αλλάζοντας πλατφόρμα. Πλέον, θα χρησιμοποιήσει την EMP2 του Ομίλου Stellantis αποκτώντας εκτός από τις συμβατικές εκδόσεις και Plug-in hybrid μηχανικό σύνολο. Μάλιστα, δεν αποκλείεται να προσφερθεί και ως αμιγώς ηλεκτρικό, αντίστοιχα με το «αδερφάκι» του Peugeot 308 το οποίο θα έχει ηλεκτρικά μοτέρ από το 2023 και έπειτα.

To 11ης γενιάς Opel Astra έκανε τελικές δοκιμές στο εργαστήριο ηλεκτρομαγνητικής συμβατότητας EMC και στις χαμηλές θερμοκρασίες των -30 βαθμών Κελσίου στην Λαπωνία.

To 11ης γενιάς Opel Astra έκανε τελικές δοκιμές στο εργαστήριο ηλεκτρομαγνητικής συμβατότητας EMC και στις χαμηλές θερμοκρασίες των -30 βαθμών Κελσίου στην Λαπωνία.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το »

 
Ενώ λοιπόν αναμένουμε το λανσάρισμα του Opel Astra και τις πρώτες πωλήσεις μέχρι το τέλος του χρόνου, είδαμε το καμουφλαρισμένο μοντέλο να βγαίνει από το εργοστάσιο παραγωγής του και να ξεκινάει έναν μαραθώνιο δοκιμών. Για την ακρίβεια μπήκε στην διαδικασία τελικών δοκιμών, βέλτιστων ρυθμίσεων και αξιολόγησης σε πραγματικές συνθήκες. Οι πίστες στο κέντρο Δοκιμών του Dudenhofen και οι δημόσιοι δρόμοι της περιοχής Rhine-Main αποτέλεσαν «έδρα» των διαδικασιών με το αυτοκίνητο μάλιστα να κάνει τελικές δοκιμές στο εργαστήριο ηλεκτρομαγνητικής συμβατότητας EMC και τις χαμηλές θερμοκρασίες των -30 βαθμών Κελσίου στην Λαπωνία. Οι μηχανικοί που συμμετείχαν στο project αξιολόγησαν την οδική συμπεριφορά του νέου Opel Astra σε επαναλαμβανόμενους γύρους στις ολισθηρές επιφάνειες ειδικά διαμορφωμένων διαδρομών, βελτιστοποιώντας συνεχώς τα ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου ευστάθειας, ελκτικής πρόσφυσης και αντιμπλοκαρίσματος τροχών.
 
Πέρα από τον κλιματικό θάλαμο, έγινε προσομοίωση οδήγησης σε μποτιλιαρίσματα, ανηφόρες και κατηφόρες, για να δοκιμαστεί η ψύξη των φρένων. Στα αποτελέσματα των δοκιμών διαπιστώθηκε το εάν ο στροβιλισμός του χιονιού στο εμπρός τμήμα του αυτοκινήτου μπορούσε να μπλοκάρει τις εισαγωγές αέρα. Απώτερος στόχος της Opel, φυσικά, να προσφέρει top επίπεδα ασφάλειας και συνέπειας ανεξαρτήτως επιφάνειας (πάγος, τη λάσπη, βρεγμένη ή στεγνή άσφαλτο).

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το »

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε