Η Ιστορία συναντά το Μέλλον...
30/8/2019
Ακόμα και σήμερα, συμβαδίζοντας με τα τρέχοντα κυκλοφοριακά δεδομένα, το Corsa GT είναι εκπληκτικά αθόρυβο και ευκολοδήγητο. Το πλαίσιο δεν είναι πιο άκαμπτο από όσο χρειάζεται, ενώ το σύστημα διεύθυνσης δεν παρουσιάζει τους συνήθεις τζόγους, και δεν προβάλλονται περιττές πληροφορίες στον πίνακα οργάνων: στα στάνταρ όργανα, προστίθεται απλά ένα στροφόμετρο και ένας δείκτης πίεσης λαδιού. Η κατανάλωση καυσίμου εναρμονίζεται με τις επίσημες τιμές της εποχής – σπάνια υπερβαίνει τα έξι λίτρα ανά 100km. Το απόβαρο των 750kg βοηθά πολύ στον τομέα αυτό, προσφέροντας λόγο ισχύος προς βάρος 10,71kg ανά ίππο.
Στο road trip του από την Πορτογαλία στο Rüsselsheim, το GT κάνει στάση στη Zaragoza, όπου κατασκευάστηκε το 1987. Το αυτοκίνητο παίρνει το πράσινο φως για να επισκεφθεί ακόμα και το εργοστάσιο παραγωγής του. Καθώς το κίτρινο Corsa σταματά στη γραμμή συναρμολόγησης, πολλοί από τους εργαζόμενους σπεύδουν να το υποδεχτούν σαν ένα μακρινό, χαμένο φίλο.
Συνεχίζοντας το ταξίδι του ανατολικά, το αυτοκίνητο περνά από Βαρκελώνη και διασχίζει τη Γαλλία και τη Βασιλεία κατά μήκος του Ρήνου. Συνολικά 2.700km για ένα 32χρονο Corsa που άφησε, πίσω στην Πορτογαλία, την ήρεμη ζωή ενός συνταξιούχου – και ξεκίνησε χωρίς επισκευές το μεγάλο οδοιπορικό του. Κατά την άφιξη του GT στο Rüsselsheim, η ομάδα Opel Classic περιμένει με ανυπομονησία.
Project “IAA 2019”: ένας θαρραλέος ΅συνταξιούχοςΆ γίνεται πρωταγωνιστής της ΙΑΑ
Ο ηλιόλουστος καιρός της Ισπανίας και της Πορτογαλίας ωφέλησαν το Corsa GT. Μία ζωή σε δρόμους χωρίς αλάτι απομακρύνει τον κίνδυνο σκουριάς και διάβρωσης. Ο κίτρινος «βετεράνος» παραμένει σε καλή κατάσταση. Το TÜV συμφωνεί και μετά τον έλεγχο για τη Γερμανική ταξινόμηση, οι ελεγκτές τοποθετούν το πολύτιμο αυτοκόλλητο στην πινακίδα κυκλοφορίας. Αλλά τώρα αρχίζουν τα δύσκολα: οι ειδικοί του τμήματος Opel Classic το εξετάζουν διεξοδικά. Αρκετά ζευγάρια μάτια το επιθεωρούν και αποκαλύπτουν μικρές ή και λίγο μεγαλύτερες ατέλειες – λακουβίτσες στην οροφή, μη αυθεντικά σήματα, γρατζουνιές στα κρύσταλλα, φθαρμένα μαξιλάρια καθισμάτων. Ακόμα και η κόρνα ηχεί λανθασμένα! Στο τέλος το αυτοκίνητο γίνεται φύλλο και φτερό.
Η ομάδα Classic συναντιέται με τους συναδέλφους της από το Service Workshop. Δημιουργείται το «Project IAA 2019», με επικεφαλής τους Thorsten Götz και Dieter Eder. Κομμάτι-κομμάτι συνθέτουν εκ νέου το παζλ Corsa. Πρώτα ο ανανεωμένος κινητήρας, και ακολουθούν ανάρτηση, αμορτισέρ και ελατήρια. Το φρεσκοβαμμένο αμάξωμα αποκτά νέο διάκοσμο και τα σωστά σήματα GT. Σειρά έχουν οι αυθεντικές ζάντες αλουμινίου. Τέλος, τοποθετούνται τα παράθυρα, χάρη σε ένα φιλικό διανομέα Opel ο οποίος τα βρήκε στο απόθεμά του. Το Corsa GT είναι τώρα έτοιμο για τη δεύτερη νιότη του που θα ξεκινήσει μεγαλοπρεπώς στο 68ό Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης (IAA). Οι επισκέπτες μπορούν να θαυμάσουν το αναπαλαιωμένο Corsa GT στο περίπτερο της Opel (D31, hall 11.0). Ο άξιος πρόγονος θα δώσει περισσότερη λάμψη στην παγκόσμια πρεμιέρα της έκτης γενιάς Corsa.