Με το αιχμηρό μπροστινό μέρος, τις μικρές προεξοχές και τους τριγωνικούς προβολείς, μοιάζει πιο όμορφη από ό, τι το Rapid Spaceback. Το πιο εντυπωσιακό στοιχείο είναι η ουρά με το παρμπρίζ τραβηγμένο προς τα κάτω. Όλα δείχνουν πολύ όμορφα. Το ίδιο ισχύει και στην περίπτωση του εσωτερικού, με τη νέα διακόσμηση. Το Skoda είναι καθαρό και μοντέρνο, και δεν συγκρίνεται με τον άνοστο προκάτοχό του.
Με επιπλέον επιβάρυνση, η Scala έρχεται με τον 10,25 ιντσών ψηφιακό πίνακα οργάνων με τα όμορφα γραφικά. Το Navi είναι 9,2 ιντσών και πλήρως δικτυωμένο, με την κάρτα SIM ενσωματωμένη. Παρεμπιπτόντως, είναι το πρώτο μοντέλο του γκρουπ με αυτή τη δυνατότητα. Επιπρόσθετα, υπάρχει απίστευτος χώρος, ειδικά στο πίσω μέρος. Πρέπει να το μετρήσουμε αυτό ακριβώς, αλλά το Skoda είναι πιθανό να είναι μεταξύ των καλύτερων στην compact κατηγορία.
Ο χώρος αποσκευών είναι τεράστιος με 467 έως 1410 λίτρα χωρητικότητα, όταν το VW Golf, για παράδειγμα, αποθηκεύει 380 έως 1270 λίτρα αποσκευών.
Κινητήρας
Οι εκδόσεις των κινητήρων περιλαμβάνουν πέντε επιλογές. Τρεις βενζίνης, έναν πετρελαιοκινητήρα 1,6 λίτρων με 115 ίππους και έναν φυσικού αερίου 1,0 G-Tec με 90 ίππους. Ο 1.0αρης τρικύλινδρος TSI είναι διαθέσιμος με 95 και 115 ίππους. Το κορυφαίο μοντέλο είναι ο TSI 1.5-λίτρων με 150 ίππους, και είναι αυτό που οδηγήσαμε. Οι 150 ίπποι κινούν το αμάξωμα των σχεδόν 1300 κιλών του Scala, αρκετά γρήγορα. Ο τετρακύλινδρος είναι ισχυρός και λειτουργεί αρκετά ομαλά. Ακούγεται λίγο γκρινιάρης, όταν ανεβάζει στροφές, αλλά ο ήχος δεν είναι δυνατός ούτε ενοχλητικός, καθώς η Scala είναι πολύ καλύτερα μονωμένη από τον προκάτοχό της.
Ο ισχυρός TSI συνδυάζεται πάντοτε με το επτατάχυτο DSG, που μπορεί να τραντάζεται κατά την εκκίνηση, αλλά αλλάζει γρήγορα σχέσεις κατά την οδήγηση. Είχαμε κατηγορήσει το Rapid για τραχιά συμπεριφορά οδήγησης. Mε την Scala, δεν υφίσταται τέτοιο θέμα. Είναι ελαφριά, εύχρηστη και εντελώς χαλαρή. Για τους ανθρώπους που θέλουν λίγο παραπάνω ενθουσιασμό, συνιστούμε την σπορ ανάρτηση με επιλογή προφίλ οδήγησης, που προσφέρεται έξτρα. Μπορείτε να ρυθμίσετε την ανάρτηση, το τιμόνι, τον κινητήρα και τη μετάδοση μεταξύ sport και normal. Στη sport λειτουργία, η Scala είναι πιο σφιχτή, το normal έρχεται πιο κοντά στα γούστα μας με λίγο πιο απαλό τιμόνι. Οι τιμές για τη Scala στη Γερμανία, ξεκινούν από 17.350 ευρώ για τον TSI 1.0 λίτρων με 95 ίππους, αλλά δεν θα έρθει πριν το καλοκαίρι. Ο «δικός μας» 1.5 λίτρων με 150 ίππους και το DSG ξεκινάει από 25.200 ευρώ στον κατάλογο. Για να συγκρίνετε, στην VW το Golf 1.5 TSI DSG κοστίζει 28.295 ευρώ (τιμές Γερμανίας).
Συμπέρασμα
Με την Skoda όλα είναι εύκολα και η νέα Scala το αποδεικνύει. Δείχνει όμορφο, συμπεριφέρεται καλά στο δρόμο και έχει εξαιρετικούς χώρους. Με τέτοιες ιδιότητες μπορεί να αποτελέσει μια εναλλακτική λύση για τα μοντέλα αυτής της κατηγορίας.
Copyright © 2024 - autoagora.gr