Σκίτσα ενός ανεξάρτητου σχεδιαστή ήρθαν στο φως της δημοσιότητας και ο λόγος γιατί παρουσιάζει την δική του άποψή για το πως θα έμοιαζε ένα μοντέρνο 22Β STi, βασισμένο στο νέο WRX.
Πίσω στο 1998, δεν υπήρχε εφηβικό δωμάτιο που να μην είχε μία αφίσα από το συγκεκριμένο μοντέλο. Αλλά ας τα πάρουμε από την αρχή, η Subaru εκείνη την χρονιά λανσάρει μια περιορισμένης παραγωγής έκδοση του Impreza με την κωδική ονομασία 22B, στα πλαίσια εορτασμού για το Πρωτάθλημα Κατασκευαστών που πήρε το 1997 στο WRC. Από αυτά κατασκευάστηκαν μόλις 421 αυτοκίνητα, τα οποία δικαιολογούν και την σημερινή υψηλή και συλλεκτική αξία.
Ο ξένος σχεδιαστής παρουσίασε την δική του εκδοχή για την σύγχρονη αναβίωση του θρύλου, με το όνομα Subaru 22B. Το αυτοκίνητο που πρωταγωνιστεί στις εικόνες βασίζεται στο τελευταίο WRX με τον πρόβολό του να έχει πολλά κοινά σημεία. Η εμπρόσθια όψη χαρακτηρίζεται από τον πολύ επιθετικό διαχύτη, το κόκκινο έμβλημα της Subaru και το διάσημο σήμα της STi πάνω στην γρίλια. Οι αναδρομές στο θρυλικό αυτοκίνητο έρχονται από τις χάλκινου χρώματος ζάντες, αν και η μοντέρνα εκδοχή έχει πιο κουπέ σχεδιασμό. Ακολουθώντας την γραμμή του αμαξώματος, το μάτι πέφτει πάνω στην μεγάλη αεροτομή που θυμίζει αρκετά αυτή του ορίτζιναλ μοντέλου, που λιώνει καρδιές μέχρι και σήμερα.
Κάπου εδώ να θυμίσουμε πως το πρώτο 22B "φόραγε" έναν τετρακύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο 2,2 λίτρων κινητήρα με σφυρήλατα πιστόνια και απόδοση 280 ίππων, συνδυασμένο με ένα μηχανικό κιβώτιο 5 ταχυτήτων, αν και οι φήμες λένε πως αυτή ήταν μόνο στα χαρτιά ενώ στην πραγματικότητα ήταν αρκετά παραπάνω.
Για τις παλιές αγάπες μη μιλάς...
Σχολιάστε |
Copyright © 2024 - autoagora.gr