Το νέο Ford Tourneo Courier πραγματοποίησε το ντεμπούτο του, έχοντας μαζί του και την αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή του, το E-Tourneo Courier. Τετραγωνισμένος σχεδιασμός, τεχνολογία, πρακτικότητα αλλά και η εξοπλιστική έκδοση Active είναι κάποια από τα χαρακτηριστικά των δύο επιβατικών βαν.
Τετραγωνισμένος σχεδιασμός
Σχεδιαστικά το νέο Ford Tourneo Courier ήρθε με τετραγωνισμένη εμφάνιση. Οι προβολείς είναι κάθετα τοποθετημένοι, ενώ το ηλεκτρικό E-Tourneo Courier φέρει την ίδια φαρδιά γρίλια που βρίσκουμε και στο μοντέλο με κινητήρα βενζίνης, όντας κλειστή και διακοσμημένη από ασημένια χαρακτηριστικά. Στην έκδοση Active υπάρχει πλαστική επένδυση στους προφυλακτήρες, στους θόλους των τροχών και στα μαρσπιέ. Οι ράγες στην οροφή είναι επίσης ένα από τα χαρακτηριστικά, όπως και οι 17άρες ζάντες αλουμινίου.
Καμπίνα με οθόνες και το infotainment SYNC4
Στην καμπίνα, το Tourneo Courier διατίθεται στάνταρ με οθόνη αφής 8 ιντσών για το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας SYNC4, ενώ το E-Tourneo Courier με οθόνη 12 ίντσες, που συνδυάζεται με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων επίσης 12 ιντσών. Το infotainment δέχεται ασύρματες (over-the-air) ενημερώσεις, είναι συμβατό με τα Apple CarPlay/Android Auto, ενώ έχει και ενσωματωμένο μόντεμ. Παρούσα είναι και η σουίτα συστημάτων ασφαλείας και υποβοήθησης οδηγού της Ford.
Ευρύχωρα και με έξτρα πορτμπαγκάζ το ηλεκτρικό
Η Ford αναφέρει πως το νέο E-Tourneo Courier προσφέρει βελτιωμένο χώρο για τους ώμους και το κεφάλι, καθώς και 44% μεγαλύτερο πορτμπαγκάζ σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά. Ο χώρος αποσκευών μπορεί να φιλοξενήσει 570 λίτρα, ενώ αν «πέσουν» τα πίσω καθίσματα τότε η χωρητικότητα αυξάνεται στα 2.162 λίτρα. Η κεντρική κονσόλα είναι διαμορφώσιμη, καθώς έχει αφαιρούμενα στοιχεία, ενώ στην περίπτωση του ηλεκτρικού E-Tourneo Courier, η απουσία κινητήρα εσωτερικής καύσης έδωσε τη δυνατότητα ύπαρξης και δεύτερου χώρου αποσκευών στο μπροστινό μέρος, χωρητικότητας 44 λίτρων.
Βενζίνη ή ρεύμα με έως 136 άλογα
Το Tourneo Courier θα είναι αρχικά διαθέσιμο με τον υπερτροφοδοτούμενο τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα EcoBoost 1,0 λίτρου με απόδοση 125 ίππων, όπου συνδυάζεται είτε με μηχανικό εξατάχυτο είτε με αυτόματο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων, κιβώτιο ταχυτήτων. Το E-Tourneo Courier είναι εξοπλισμένο με έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 136 ίππων. Η τελική ταχύτητα φτάνει τα 145 χλμ./ώρα, ενώ υπάρχουν τρία προγράμματα οδήγησης Normal, Eco και Slippery. Η Ford δεν αναφέρθηκε στη χωρητικότητα της μπαταρίας ή την αυτονομία του ηλεκτρικού μοντέλου. Ωστόσο, είπε ότι μια πλήρης φόρτιση διαρκεί 5,7 ώρες από ένα φορτιστή AC 11 kW. Χρησιμοποιώντας έναν γρήγορο φορτιστή DC 100 kW, η μπαταρία μπορεί να φτάσει από το 10-80% σε λιγότερο από 35 λεπτά, ενώ με μόλις 10 λεπτά φόρτισης κερδίζει 87 χιλιόμετρα αυτονομία.
Το 2023 το Tourneo Courier, το 2024 το E-Tourneo Courier
Το
Ford Tourneo Courier θα μπει στην παραγωγή το 2023, ενώ θα είναι διαθέσιμο για παραγγελία αυτό το καλοκαίρι. Το ηλεκτρικό
E-Tourneo Courier θα μπει στην παραγωγή το δεύτερο εξάμηνο του 2024.